Reviews over Woningcorporaties


    Onbuigzaam beheer

    Review over Rhenam Wonen

    Vreselijke klantenservice je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg je na 4 weken eens iemand aan de lijn dan wordt je na 2 minuten afgewimpeld zonder ook maar 1 duidelijke reden te geven waarom je aanvraag niet in behandeling kan worden genomen .. echt om te janken deze bedrijfsvoering ..1 ster is het laagste wat ik kan geven maar het is nog teveel ..

    Sterke punten
    Mensen onbeschoft behandelen en teleurstellen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen

    Schimmel

    Review over Ressort Wonen

    Ressort wonen doet niks aan schimmel in je huis. Ze laten je in een schimmelkamer slapen triest .

    Sterke punten
    Sterke punten zijn er niet bij resort

    Zwakke punten
    Zwakke punten van ressort in dingen niet regelen , vinger wijzen daar zijn ze goed in

    Bar slecht

    Review over Lefier

    Slechtste woningbouw ooit .hier alleen maar veel schimmel en vocht .verotte kozijnen en een na het ander gaat kapot en wordt gewoon niks tot weinig mee gedaan .maar wel de huur elk jaar verhogen ..heb nog nooit zo,n slechte woningbouw mee gemaakt .

    Sterke punten
    Niet 1 sterk punt .naja 1 sterk punt en dat is dat ze slecht zijn

    Zwakke punten
    Alles wat maar fout kan gaan gaat daar fout .

    Slechte service

    Review over Stichting Woonbedrijf

    Zeer slechte service!!

    Hoezo een slot

    Review over Woonin

    Wij zitten al 7 weken zonder slot op voordeur complex in een achterbuurt

    Sterke punten
    nooit iets repareren

    Zwakke punten
    huurders laten creperen voor 1100 euro per maand

    Lift stuk

    Review over Woonin

    Lift in flat Overvecht al weken stuk: "Dit is gewoon ellende"
    Bewoners van een flat met tien verdiepingen aan de Cleopatradreef in Utrecht kampen al zeker meer dan twee weken met een defecte lift.

    Sterke punten
    Lift

    Zwakke punten
    stuk

    Onmogelijke organisatie

    Review over Woonin

    onmogelijke waardeloze organisatie en vooral de vve\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nterwijl je huurt\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nzit nu al 6 weken met een kapot slot schuur mij andere 2 buren ook vinden ze normaal bij mitros woonin\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nwaarom sturen ze hun eigen techische dienst er niet op af nee er moet perse de gooier komen een ander aannemersbedrijf verleden keer bij een ander slot in de algemene voordeur kapot deden ze er wel een paar maanden over voor dat de deur weer normaal afsloot\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nik vind dat niet normaal\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ndaarbij zitten we al een meer dan een jaar met lekkage kozijn\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ndie verotte vve daar middelhuis meneer en zijn collega zal ze een rot zorg zijn maar sommige andere buren die ook lekkage hadden ontvingen 1800 eur\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nvergoeding\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nontvang ik zeker weer een standaard mail of reactie van ze dat ik maar een klacht moet indienen nou dat helpt toch niet

    Sterke punten
    ON

    Zwakke punten
    MOGELIJK

    Dubbel vangen

    Review over Woonin

    Woonin verkamert woningen en noemt dat sociaal beleid\\r\\n\\r\\nWoonin gaat splitsen en optoppen in Zuilen\\r\\n8-2-2024\\r\\nWoonin gaat 54 woningen toevoegen aan de Utrechtse wijk Zuilen. Dit doet de woningcorporatie door het optoppen en splitsen van de woningen in een bestaand complex aan de Burgemeester Norbruislaan.\\r\\n\\r\\nJongeren uit de buurt krijgen voorrang bij nieuwe topwoningen\\r\\nMet dat plan heeft Woonin deze week definitief ingestemd. De huidige woningen voldoen niet meer aan de huidige kwaliteits- en duurzaamheidseisen. Woonin kiest voor deze aanpak om meer kleine(re) woningen toe te voegen. Hier is behoefte aan. Woonin vraagt de gemeente Utrecht om jongeren uit de buurt voorrang te geven bij de toewijzing van de topwoningen. Dat geeft jongeren die het huis uit willen een kans op een woning in hun eigen buurt, dichtbij familie en vrienden.\\r\\n\\r\\nMeer en betere woningen voor kleine(re) huishoudens\\r\\nVoor Woonin komt in dit project een heleboel samen: méér en betere woningen die passen bij kleine(re) huishoudens. Woonin heeft veelal grote woningen in Zuilen. Directievoorzitter Henk Peter Kip:\\r\\n\\r\\n\\\"Het lukt vaker niet dan wel om alle wensen van bewoners en Woonin in een bestaand gebouw te vervullen. We zijn er trots op dat het hier grotendeels wel gelukt is. Het wordt een droomlocatie voor de wijk, een paradepaardje voor de stad en een voorbeeld voor bouwend Nederland.\\\"\\r\\n\\r\\nVan 82 naar 136 woningen door splitsen en optoppen\\r\\nHet complex, dat gebouwd is in 1959, telt nu 82 appartementen. Dit worden er straks in totaal 136. De 27 grote maisonnettes op de begane grond en eerste verdieping worden gesplitst in 54 appartementen met twee tot vier kamers. Tussen de twee woongebouwen op de eerste verdieping zit nu een kleine maatschappelijke ruimte; die komt te vervallen. Hier worden twee nieuwe woonstudio�s gebouwd op de tweede en derde verdieping. Er komen ook woningen in de onderste woonlaag, waar nu nog bergingen zijn. De tuinen worden verkleind en krijgen nieuwe bergingen. En op de bovenste laag van het woongebouw komen 27 topwoningen, waar nu nog kleine zolderbergingen staan.\\r\\n\\r\\nBinnen- en buitenkant woningen aangepakt en verduurzaamd\\r\\nDe woningen zijn, zowel aan de binnen- als buitenkant toe aan een flinke aanpak. Door de splitsing worden de plattegronden gewijzigd waardoor ook de badkamers, keukens en toiletten worden vervangen. Daarnaast is extra isolatie nodig om de woningen energiezuinig te maken. Ook worden de nieuwe woningen gasloos. Het energielabel gaat van gemiddeld E naar A++.\\r\\n\\r\\nPlanning\\r\\nWoonin wil voor de zomer van 2024 beginnen met de geplande werkzaamheden. Hiervoor zijn in maart 2023 al de nodige draagvlakmetingen behaald. De bewoners van de maisonnettewoningen kregen urgentie voor een nieuwe sociale huurwoning. Ze kunnen niet terugkeren in hun eigen woning, omdat deze gesplitst wordt. De etagebewoners hadden de keuze om met urgentie te reageren op een andere sociale huurwoning of terug te keren na de transformatie. De bewoners die hebben gekozen voor 'blijven', verblijven tijdelijk in een wisselwoning.\\r\\n\\r\\nDe aannemer voor dit project is Coen Hagedoorn Bouw BV. Het architectenbureau is Vanschagen Architecten.\\r\\n\\r\\n\\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Reet afvegen aan sociale verantwoordelijkheid

    Zwakke punten
    mensen

    Sloopt kunstwerk

    Review over Woonin

    Woonin heeft weer eens het landelijke nieuws gehaald. Dit keer met de sloop van een kunstwerk. Klasse hoor.



    NOS Nieuws

    Donderdag, 11:12

    Aangepast donderdag, 12:45
    Hovenier schoffelt klimop uit Utrechts kunstwerk: 'We zijn echt overvallen'

    Een klimop die bedoeld was als onderdeel van een kunstwerk op een flatgebouw in Utrecht, heeft dat niet lang volgehouden. Een hovenier verwijderde de plant, die juist met zorg was uitgekozen door de bewoners van het gebouw. "We zijn hier echt door overvallen", zegt een verbaasde bewoonster tegen RTV Utrecht.

    Het kunstwerk werd gemaakt door Jan Heinsbroek, een gerenommeerd muurschilder in de Domstad. Hij staat bekend om zijn levensechte schilderijen. Zo ook deze schildering op een flat in de wijk Hoograven.

    Het idee is als volgt: een giraffe ter hoogte van zeven verdiepingen eet van klimop op diezelfde hoogte. Maar die klimop moet daar nog wel naartoe groeien. "Met de jaren moet het kunstwerk steeds beter tot zijn recht komen", zei de kunstenaar, die werkt onder het pseudoniem Janisdeman, vorig jaar tegen het AD. In september werd de schildering onthuld.

    Clematis in plaats van hedera
    Een hovenier heeft de klimplant nu verwijderd in opdracht van woningcorporatie Woonin. Maar er is ook een nieuwe geplant. "Een clematis", zegt bewoonster Liesbeth Rox. Jammer, want dat hadden ze niet zo uitgekozen. De clematis krijgt net als de hedera ook bloemen, maar die zijn een stukje groter en hebben meer kleur.

    Het plan voor de hedera was goedgekeurd, zegt acteur en presentator Edo Brunner. Hij is de compagnon van kunstenaar Heinsbroek. "Bij de opening waren mensen van Woonin en de gemeente aanwezig, ze vonden het superleuk. Niemand zei dat de hedera niet mocht."

    Rox en Brunner reageren verontwaardigd:


    0:44Klimop weggehaald bij muurschildering Utrecht: 'Groen hoort bij het kunstwerk'
    Woonin zegt dat de vorige klimop niet goed hechtte aan de staaldraad. Daarom was een nieuwe klimplant nodig om het kunstwerk succesvol te maken. "Uiteindelijk groeit de plant weer omhoog en wordt de gevel er mooier van", zegt een woordvoerder. De clematis moet beter hechten en zal ervoor zorgen dat het groen steeds verder naar de giraffe toe groeit."

    De kwestie doet denken aan een gebeurtenis drie jaar geleden, toen een overijverige medewerker van de gemeente Utrecht een ecologische trap schade toebracht. De bedoeling was dat de trap helemaal begroeid zou raken, maar de medewerker brandde alle plantjes tussen de voegen weg, omdat hij die aanzag voor onkruid.

    Sterke punten
    Afspraken niet nakomen

    Zwakke punten
    en schade daarvan niet herstellen

    Afschuivers van verantwoordel

    Review over Woonpartners

    Woonpartners is kampioen om de gaten op te zoeken van de wet . Dit zodat ze geen verantwoordelijkheid voor hun tekortkomingen denken te hebben. Dus schuift Woonpartners het af op huurders of instanties of politie! WAARDOOR DE SITUATIES onnodig verergeren of escaleren door laksheid van Woonpartners!

    Sterke punten
    Zijn er niet !

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen begint al met communic

    Goede service

    Review over Centrada

    Ik wilde keukenkraan vervangen mr het lukte niet normaal moet je onderhoudsabonnement hebben. Maar Maurice was superbehulpzaam om mij even te helpen. Dat is pas service

    Geen goede woningcorporatie

    Review over Woningcorporatie WoonInvest

    De schoonmaker in ons complex hoort er volgens het rooster 6 uur te zijn. Is maar heel kort en maakt slordig schoon. zwaait wat met zijn natte zwabber en klaar. Met een klein beetje water! Hoeken bij de lift doet hij niet! Witte drukknop maakt hij nooit schoon. Die ik nu zelf! Gangen van de berging die hij wel moet doen doet hij niet! WI heeft een slechte naam en doet er weinig aan dit te verbeteren. Al jaren nieuw dubbel glas beloofd, komt gewoon niet terwijl het tocht in huis. Jammer voor deze corporatie en zeer spijtig voor de bewoners. WI heeft maling aan de bewoners!!\\r\\nMaakt naam met bouwen en geloofd het verder wel! Wijkbeheerder zie je nooit! Laat bewoners weten welke dag/uren de wijkbeheerder in het complex is.\\r\\n

    Sterke punten
    misschien komen die nog eens? \\r\\nWoonconsulent is prima!

    Zwakke punten
    voldoende beschreven

    Geen goede woningcorporatie

    Review over Woningcorporatie WoonInvest

    De schoonmaker in ons complex hoort er volgens het rooster 6 uur te zijn. Is maar heel kort en maakt slordig schoon. zwaait wat met zijn natte zwabber en klaar. Met een klein beetje water! Hoeken bij de lift doet hij niet! Witte drukknop maakt hij nooit schoon. Die ik nu zelf! Gangen van de berging die hij wel moet doen doet hij niet! WI heeft een slechte naam en doet er weinig aan dit te verbeteren. Al jaren nieuw dubbel glas beloofd, komt gewoon niet terwijl het tocht in huis. Jammer voor deze corporatie en zeer spijtig voor de bewoners. WI heeft maling aan de bewoners!!
    Maakt naam met bouwen en geloofd het verder wel! Wijkbeheerder zie je nooit! Laat bewoners weten welke dag/uren de wijkbeheerder in het complex is.

    Sterke punten
    misschien komen die nog eens?
    Woonconsulent is prima!

    Zwakke punten
    voldoende beschreven

    Heeeeel slecht

    Review over Nederwoon

    Ga hier niet huren! Je betaald bizar veel servicekosten en ze kunnen je niet uitleggen hoe dit is opgebouwd. Het hele appartementencomplex is amper onderhouden en rammelt aan alle kanten. Als er iets kapot is aan je woning repareren ze het niet. Ik ben nu al een jaar bezig een zonwering te laten repareren. Maar er is nog nooit iets mee gebeurd. Tientallen telefoontjes verder en er gebeurd helemaal niks.

    Ga niet met dit bedrijf in zee!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht onderhoud
    Veel te hoge servicekosten
    Reparaties worden niet uitgevoerd
    Hele slechte service

    Contact is ver te zoeken

    Review over Staedion

    Meerdere meldingen gemaakt bij staedion. Meerdere terug bel verzoeken het interesseert ze niks en bellen je nooit terug. Mooie praatjes als er mensen van hun aan de deur komen maar ze doen weinig tot niks. Meerdere meldingen van overlast een garage die privé zou moeten zijn maar iedereen kan er in rijden. En wij maar betalen voor de parkeerplaats. Het is zo slecht geregeld bij hun en ongelofelijk. Meer dan 10 klachten ingediend en ben nog geen 1x terug gebeld om te vragen of er wat is veranderd of dat er wat aan is gedaan.
    Slechte wooncorporatie die er is bagger bedrijf.

    Sterke punten
    Niet, slecht bedrijf

    Zwakke punten
    Alles is zwak

    Onbereikbaar

    Review over Woonbron

    Geen antwoord, onbereikbaar.

    Corrupte bende bij de kernen

    Review over De Kernen

    Geplaatste reviews worden door de kernen zelf verwijderd ! Gekker moet het niet worden .
    Daarom media ingeschakeld die ze weldra gaan confronteren met hun intimidatie en leugens ! De volgende keer als mijn review worden verwijderd zullen namen worden vermeld
    Ook maken (ex) medewerkers de kernen zich schuldig aan thuis prostitutie !!!!!
    Andere huurders krijgen ongewenst homofiele mannen dag en nacht aan de voordeur !
    Wordt weggelachen door de kernen .
    Gemeente is inmiddels geïnformeerd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is corrupt bij de kernen .

    Rechtzaak verloren

    Review over Woningstichting Stadgenoot

    ennepkwekende huurder mag in woning Stadgenoot blijven
    23 april 2022, 16.41 uur · Door AT5/NH Amsterdam







    Een huurder die hennep kweekte voor zelfmedicatie in een sociale huurwoning in Nieuw-West mag niet door Stadgenoot op straat worden gezet. Dat heeft de rechter bepaald.


    De politie ontdekte in november 2020 in de slaapkamer van de woning een kweektent met daarin een aantal hennepstruiken. Stadgenoot wilde naar aanleiding daarvan de huurder uit de woning zetten, maar volgens de kantonrechter gaat dat te ver.

    De huurder voerde aan dat hij de wietplanten voor eigen gebruik verbouwde omdat hij last heeft van spanningsklachten. Ook bleek niet in het huurcontract te staan dat er een verbod gold op het verbouwen van wiet in de woning. Verder tapte de huurder de stroom voor de plantage niet illegaal af, wat bij veel kwekerijen wel zo is en gevaar oplevert.

    Bovendien had Stadgenoot de huurder onvoldoende gewaarschuwd voor de ernstige gevolgen van hennep kweken in de huurwoning. De rechter liet verder meewegen dat in de twintig jaar dat de man de woning huurt, er geen klachten over hem zijn geweest. De huurder is nu een gwaarschuwd man, aldus de rechter. Als hij opnieuw de fout in gaat met het kweken van hennep in zijn woning, ligt voor de hand dat hij wel uit de woning mag worden gezet.

    Sterke punten
    Zie artikel

    Zwakke punten
    intimidatie huurders

    Stadgenot verliest rechtzaak

    Review over Woningstichting Stadgenoot

    Stadgenoot krijgt ongelijk: zoon (49) die bij moeder woont is medehuurder
    3 maart 2024, 18.20 uur · Aangepast 3 maart 2024, 19.32 uur · Door AT5







    Een 49-jarige man die ongeveer zes jaar geleden opnieuw bij zijn moeder kwam wonen is, ondanks tegenwerking van woningcorporatie Stadgenoot, officieel medehuurder. Dat heeft de rechtbank vorige week geoordeeld.

    AT5
    AT5
    De man woonde enige tijd in België, maar hij keerde in 2018 op 44-jarige leeftijd terug naar de sociale huurwoning van zijn moeder in Zuidoost. In april 2019 kreeg de man een ongeval met een auto waardoor hij hersenletsel opliep. Hij heeft geen werk en wordt geholpen door een begeleider. Zijn moeder en hijzelf deden in 2020, 2021, 2022 en 2023 al pogingen om hem aan te merken als medehuurder, maar Stadgenoot wees alle verzoeken af.

    Hospita
    Volgens Stadgenoot ging het niet om een 'duurzame gemeenschappelijke huishouding', maar om een poging om in de sociale huurwoning te kunnen blijven als de moeder op korte termijn het huis zou verlaten. Het zou volgens de woningcorporatie gaan om een zogeheten 'hospita-situatie', wat betekent dat de woning wel gedeeld wordt, maar dat de bewoners geen gemeenschappelijk huishouden vormen.

    De zoon en moeder bestreden dat. Zo betaalt de 49-jarige man mee aan de huur en hebben ze de huishoudelijke taken verdeeld. Ook eten ze dagelijks samen en zitten ze samen in de woonkamer. De begeleider en het Buurtteam Zuidoost, dat de bejaarde moeder helpt, schreven een verklaring waarin ze dat bevestigden.

    "Zo bezien heeft Stadgenoot onvoldoende gesteld om te twijfelen aan de inhoud van de brieven"

    VONNIS KANTONRECHTER
    Volgens de kantonrechter is voldoende vast komen te staan dat de twee inderdaad een gemeenschappelijk huishouden hebben. Omdat de begeleider en het buurtteam 'professionals in hun vakgebied' zijn, gelooft de kantonrechter hun verklaringen ook. "Zo bezien heeft Stadgenoot onvoldoende gesteld om te twijfelen aan de inhoud van voornoemde brieven waarin het beeld van een gemeenschappelijke huishouding wordt geschetst."

    De kantonrechter schrijft in het vonnis wel dat een situatie waarin een kind bij een ouder woont meestal geen 'duurzame' gemeenschappelijke huishouding is, maar een 'aflopende' situatie. Met andere woorden, het kind heeft de bedoeling om later te vertrekken. In dit geval is daar volgens de kantonrechter geen sprake van. Zo had de man alleen kleding meegenomen en geen meubels, heeft hij weinig sociale contacten, zitten zijn eigen kinderen in Afrika en is niet gebleken dat hij zelf naar een woning in Nederland heeft gezocht.

    Sterke punten
    rechtzaken verliezen

    Zwakke punten
    verliezen altijd geheim proberen te houden voor huurders

    Reparaties/service

    Review over Omnia Wonen

    Ik vind de service echt heel slecht.
    Als je een grote repertoire hebt moet je het meerdere malen indienen voordat ze het eindelijk repareren en bij kleine reparaties duurt het 3 tot 4 maanden. Echt moedeloos word ik daarvan. De service zou wel beter kunnen!

    Zwakke punten
    Slechte service. De zolderraam duurde zelfs 5 jaar voordat er wat aan gedaan werd. En ik moest heel vaak een nieuw verzoek indienen. Op den duur maar geveld en boos uitgelegd wat er aan de hand was. Daarna kwam Saverda het al vrij snel repareren.

    Huis in Kollum

    Review over Thus Wonen

    Mijn ervaring is niet goed heb gebeld over een woning min of meer werd er gezegd even reageren en volgende week weer bellen dan hoort u het ik bel een week later terug n mevrouw u heeft de woning niet houd dan je mond in mijn iets te beloven en het niet toe hebben ik wilde er over spreken kon niet zou terug gebeld worden weer een week verder niks gehoord heb zelf gebeld en het uitgelegd waarop mevrouw zei nee de wachtlijst is 5 jaar ze weten van mijn. Situaties boy veste thus wonen ik zit 23jaar zonder douche warm water geen kachels die het meer doen vloer breek ik ook bijna door heb een koopwoning kan hier het niet nog 5 tot 10 haar zonder douche en kachels dan kunnen julie hier in hel wonen en dat zit ik droog dan piepen julie wel anders en het ergste Wat ik nog vindt is dat mevrouw zegd ik bel je begeleider wel even ben geen klein kind hoor ben heel boos Julie. Me wat verschuldigd ook net die opmerking er zijn geen huizen zijn er wel zitten asiel zoekers in thus wonen kon met oplossingen en zeg niet dingen die julie niet waar maken woest;;;!

    Sterke punten
    Totaal niet!

    Zwakke punten
    Je iets beloven maar niks na komen

    Klacht oktober nog steeds niet

    Review over Woongoed Zeist

    Oktober klacht ingediend. Wordt iedere keer afgescheept. Maling aan mij blijkbaar

    Zwakke punten
    Nooit telefon8sch of persoonlijke contact. Receptie kan er niets aan doen en niets voor je betekenen

    Gehorig als de pest

    Review over Woongoed Zeeuws Vlaanderen

    Sinds de renovatie in 2008, zijn er hele goedkope keukenkasten geplaatst. De vorige kasten waren meer gedempt, door rubberen stoppen die er in zaten. Als bij de buren voor de zoveelste keer de kasten worden dicht gepleurd, zit ik rechtop in mijn bed. In totaliteit zeer gehorig. Dichtgooien van kamerdeuren, sommige mensen kunnen niet normaal doen blijkbaar. Het is de huurprijs niet waard, waardeloos hok is het. In winter steenkoud, ondanks isolatie, in zomer snikheet. Willen verhuizen, maar Woningbouw kon zogezegd de documenten niet goed lezen, zoals werkgeversverklaring, en ID kaart. Alles werd weer teruggestuurd, werk al sinds 2006 in vaste dienst. Kennelijk willen ze dit hok niet meer verhuren, en willen ze niet dat wij weg gaan. Woon hier sinds 1994. 1 x te laat huur betaald vanwege verandering werk in 2006. Gelijk werd de auto- incasso stopgezet. Kan voorlopig niet weg, heb wel vooruitzicht, op lange termijn. Dus nu zitten we nog in de klere herrie van dit bordkartonnen hondenhok.

    Sterke punten
    ???

    Slecht reparatieverzoekservice

    Review over Wonen Limburg

    de reparatieverzoeken aanvraag bij wonen limburg worden steeds slechter. Je komt er moeilijker doorheen, krijg geen belletje terug. Tig keren moet je ze benaderen.
    Dan krijg je ze te pakken en zeggen er zal een monteur naar kijken, tot op heden niemand is langsgekomen.
    Daar betaal je dus voor niks aan onderhoudskosten laat staan hoge huur.
    Wat ik wel heb vernomen van een andere huurder in een nieuwe wooncomplex, dat er bij hen direct na bellen, een monteur dezelfde dag of de dag erna komt.
    Lijkt haast wel of wonen limburg alleen nieuwere woningen beter behandeld dan de oudere. Alsof het bewust zo wilt laten vervallen. Maar wel ieder jaar hogere huren opdringen en innen. Wat een bedorven volk die daar werkt.

    Sterke punten
    Partij tegen de burger. Tegenwerker.

    Zwakke punten
    Alles, stressgevender.

    Maandelijks miljoenen binnen

    Review over Portaal

    Je moet beseffen dat deze bloedhonden al decennias miljoenen maandelijks binnenharken voor "woningen" die geen cent waard zijn, wat doen ze met al dat geld? Het lijkt er op dat ze dat allemaal opsnuiven wegfeesten en dure auto's ervan kopen en een extreem dik salaris aan overhouden voor letterlijk niks doen

    Sterke punten
    ?

    Zwakke punten
    Onvriendelijk vijandig gemeen