Portaal

Woningcorporatie Portaal werkt dagelijks aan goed en betaalbaar wonen. Onze missie is dan ook: \'Wij bouwen aan kansrijke buurten waar je je thuis voelt\' . Als een van de grotere corporaties in ons land zorgen we voor de huisvesting van ruim 56.000 huishoudens in Amersfoort, Soest, Leiden, Arnhem, Rheden, Nijmegen, Utrecht, Nieuwegein, Bunnik en Maarssen. In wijken en buurten in deze gemeenten zorgen de ruim zeshonderd medewerkers niet alleen voor goede en betaalbare woningen. We voelen ons medeverantwoordelijk voor de veiligheid en orde in de wijk, openbaar groen en sociale samenhang. - See more at: http://www.portaal.nl/overportaal.aspx#sthash.dXkMAtWK.dpuf

Portaal Reviews

    Maandelijks miljoenen binnen

    Je moet beseffen dat deze bloedhonden al decennias miljoenen maandelijks binnenharken voor "woningen" die geen cent waard zijn, wat doen ze met al dat geld? Het lijkt er op dat ze dat allemaal opsnuiven wegfeesten en dure auto's ervan kopen en een extreem dik salaris aan overhouden voor letterlijk niks doen

    Sterke punten
    ?

    Zwakke punten
    Onvriendelijk vijandig gemeen

    Corrupt

    Je weet dat personeeldoorgesnoven drugsfeestjes houden met je geld

    Ze doen niks voor je

    Onbeleefde mensen, liegen en zien je als een tegenstander, ik vraag me af wat doen deze mensen met zo een hoog salaris , ze doen niks voor je

    Overtreding avg

    Portaal wil wel heel veel weten van nieuwe huurders. https://www.portaal.nl/faq/?id=bae16ba5-bd4a-44bc-a7c6-3e4bfb454721

    Sterke punten
    zie website

    Zwakke punten
    en dan even doorklikken

    Service is minder

    Geen elektriciteit in mijn woning op een vrijdagavond. Het duurt heel lang voordat je iemand van de service aan de lijn krijgt. Ondertussen valt de telefoon waarmee ik bel uit, omdat ik niet kan opladen. Ik denk dat er maar één personeelslid werkzaam is. Zaterdagochtend met een opgeladen telefoon opnieuw proberen. Na lang wachten heb je een 2 minuten gesprek dat ik wordt teruggebeld. Hoelaat? Weet ze niet. Ik moet wel thuis blijven.
    Dit kan echt beter, zoals meer personeel in dienst.

    Zwakke punten
    Te weinig personeel in dienst waardoor je áltijd te lang moet wachten.

    Hoe wanhopig je ook bent...

    Na een jaar van Portaal te hebben gehuurd kan ik helaas melden dat dit één van de slechtste bedrijven is waar ik ooit mee te maken heb gehad. De bedrijfscultuur lijkt verrot. Huurders worden niet als klanten benaderd, maar als opponent. Er wordt geschermd met argumenten waarom elk gebrek, elk achterstallig onderhoud niet onder het beheer van Portaal zou vallen. Wanneer uiteindelijk wordt toegegeven, wordt vanuit Portaal geen actie ondernomen. Contact opnemen is onmogelijk. Eerder contact is niet gelogd. Mensen zijn op de hoogte van een dossier, terugbel verzoeken vinden plaats vanuit een anoniem nummer, vervolgens opnieuw contact opnemen onmogelijk.

    Mocht je een woning zien van Portaal, onderzoek zorgvuldig al je andere opties. Dit moet als laatste redmiddel worden gezien in wanhopige situaties.

    Sterke punten
    Helaas was de prijs van de woning aantrekkelijk

    Zwakke punten
    Helaas alles wat boven al genoemd is. Sterke punten zijn er eigenlijk niet. De lage huurprijs van middensegment lijkt een valkuil voor alles wat je daarna mee te maken krijgt.

    Reviews elders

    Voor meer reviews zie: https://opiness.nl/review/portaal?page=2

    Sterke punten
    zie reviews

    Zwakke punten
    zie ook reviews elders

    Asbest overvecht

    Sluit je aan!



    NPO
    Logo Zembla
    Zembla

    Volgen
    Onafhankelijke onderzoeksjournalistiek
    Home
    Kijken
    Lezen
    Luisteren
    Tip de redactie
    Colofon
    Renovatiewoede
    21-02-2018

    leestijd 2 minuten

    1029 keer bekeken


    bewaren
    Renovatiewoede 1
    Er is geen ontkomen aan. In het hele land gaan miljoenen huurwoningen volledig op de schop om duurzaam te worden. Maar bij die grootschalige renovaties gaat het regelmatig mis tussen de bewoners en de woningcorporaties. Huurders die maanden in het stof en lawaai zitten, worden gek van het renoveren in bewoonde staat. De overlast, onveilige situaties, gebrek aan inspraak en de afwikkeling van de schade zorgen voor onrust en boosheid.


    ZEMBLA onderzoekt renovaties in Soest en Utrecht-Overvecht, waar bewoners het aan de stok hebben met woningbouwvereniging Portaal. Zo moest Violeta Nicolic (Utrecht) een advocaat in de arm nemen om haar recht op een logeerwoning af te dwingen. De gedocumenteerde klachten van Mohammed Siamari (Utrecht) over de asbestverwijdering in zijn flat zijn door Portaal terzijde geschoven, maar de inspectie is een onderzoek gestart.

    Elke woning CO2 neutraal
    Ruim 2 miljoen sociale huurwoningen moeten worden gerenoveerd en verduurzaamd. Op grote schaal worden gevels geïsoleerd en kozijnen vervangen. "Elke woning moet CO2 neutraal worden, dus elke woning moet op de schop", zegt Bernard Wientjes van Taskforce Bouwagenda. Bewoners moeten weken kamperen in hun eigen woning terwijl noodvoorzieningen voor douches met buren worden gedeeld. Wientjes roept woningbouwcorporaties op huurders serieus te nemen met hun klachten. "Ze hebben nu te veel last, dat kan beter. Ga in overleg met de bewoners, het is geen dictatuur."

    In Utrecht-Overvecht is asbest aanwezig in de flats aan de St. Maarten-, Bangkok- en Ankaradreef. Een voorlichtingsfilmpje over de manier waarop de asbest wordt verwijderd, heeft onrust veroorzaakt. Asbestdeskundige Ton Witteman kan zich dat goed voorstellen: "Ik krijg daar geen goed gevoel bij. Je kunt niet uitsluiten dat er zo asbest vrijkomt."

    Portaal laat weten dat er volgens de geldende regelgeving wordt gewerkt, "maar het blijft mensenwerk". En "we leren van project naar project."

    Regie: Ton van der Ham
    Research: André Nelis
    Eindredactie: Manon Blaas

    Sterke punten
    Gezondheid in gevaar brengen

    Zwakke punten
    en net doen alsof je voor je huurders zorgt

    Slechtste wooncorporatie NL

    Alleen maar slechte ervaringen. Grvrn nooit thuis verschuilen zich achter alles en zijn vrijwel nooit bereikbaar. Reageren op klachten dat ze het doorgeven en daar blijft het dan ook bij. Al 4 jaar wateroverlast en schimmel in woning, doorlopend verstopte riolering door foute aanleg van rioleringsbuizen wat niet hersteld wordt!

    Sterke punten
    0 sterren krijgt Portaal van mij. Ik kan ook geen 1 positief punt benoemen.

    Zwakke punten
    Eigenlijk alles. Slecht bereikbaar slechte communicatie geven bij mail of app alleen standaard antwoord dat je klacht wordt doorgegeven. Niet afwerken van reparaties enz.. Bij totale rioolverstopping moet je ook nog 14 dagen wachten totdat er iemand komt. Dus je kan niet douchen, afwassen enz enz Zit al 4 jaar met dikke ellende in dit huis en dat in het welvarend Nederland. Ik waan mij bijna in een heel ver buitenland waar normaal is dat je jaren moet wachten maar realiseer mij dat dit toch echt Nederland is��

    Slechtste wooncorporatie NL

    Alleen maar slechte ervaringen. Grvrn nooit thuis verschuilen zich achter alles en zijn vrijwel nooit bereikbaar. Reageren op klachten dat ze het doorgeven en daar blijft het dan ook bij. Al 4 jaar wateroverlast en schimmel in woning, doorlopend verstopte riolering door foute aanleg van rioleringsbuizen wat niet hersteld wordt!

    Sterke punten
    0 sterren krijgt Portaal van mij. Ik kan ook geen 1 positief punt benoemen.

    Zwakke punten
    Eigenlijk alles. Slecht bereikbaar slechte communicatie geven bij mail of app alleen standaard antwoord dat je klacht wordt doorgegeven. Niet afwerken van reparaties enz.. Bij totale rioolverstopping moet je ook nog 14 dagen wachten totdat er iemand komt. Dus je kan niet douchen, afwassen enz enz Zit al 4 jaar met dikke ellende in dit huis en dat in het welvarend Nederland. Ik waan mij bijna in een heel ver buitenland waar normaal is dat je jaren moet wachten maar realiseer mij dat dit toch echt Nederland is……

    Slechte verhuurder

    Deze verhuurder geeft niks om het woongenot van hun huurders. Het gaat ze enkel om het cashen van de huur. Ik heb in 2 verschillende woningen gewoond van Portaal en mijn vrienden hebben/ hadden ook een Portaal woning. Waaronder een tussenwoning met een bouwjaar van 2003. Allemaal zeer gehorig!
    Ik heb in een extreem gehorig appartement gewoond van Portaal met verwarde personen aan de wiet en coke als buren die 's nachts leven. Die 's nachts dus ook bezoek in huis hebben en leven alsof 3 uur 's nachts, 3 uur in de middag is. Met als gevolg overlast. Als je een melding maakt van geluidsoverlast, krijg je van Portaal te horen dat het gewoon leef geluiden zijn. Hoort bij het pand, doe maar oordoppen in als je niet kan slapen. Politie bellen heeft ook geen nut, want die wijst naar Portaal. En als je Portaal zo ver krijgt (na aandringen) een geluidsmeting te doen, hebben ze het lef om met een vals rapport aan te komen om je wijs proberen te maken dat het "normale leefgeluiden" zijn, terwijl de werkelijkheid is dat alle normen worden overschreden.

    Het zijn narcisten die je gaslighten. Zelfs als de rechter je in het gelijk stelt, hebben ze het lef je een trap na te geven met de boodschap dat er niks aan de hand was, terwijl de rechter anders heeft geoordeeld.

    Portaal heeft allerlei regels in hun huurvoorwaarden staan. Maar zodra blijkt, dat in het nadeel van Portaal, hier niet aan wordt voldaan, gelden deze regels ineens niet meer.

    ALS JE EEN WONING ZOEKT WAAR JE RUST EN WOONGENOT WILT, BLIJF DAN WEG BIJ PORTAAL!

    Sterke punten
    Liegen, gaslighten en problemen op de huurder afschuiven.
    Hun ontmoedigingsbeleid wordt zeer goed nageleefd.

    Zwakke punten
    De hele woningcorporatie Portaal.

    Meer aandacht overlast aan pak

    Heb regelmatig overlast vd buren invm honden geblaf.dit gaat al 4 jaar zo.wijkagent kan niks doen.buurtbemiddeling werkt niet.verhuurcomissie doet ook niks.zou fijn zijn als er meer aangedaan word.vaak moet het eerst een conflikt worden.met geweld.waarom!!!

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Wachten telang sneller actie.betreft overlast

    Kut portaal

    Kut tyfes tering portaal komen altijd ff 1 min binnen foto's make en niks aan doen service kosten voor niks en de werknemers die er werken zijn allemaal half tame

    Leugenaars

    In maart 2021 mijn vorige woning opgeleverd aan Portaal, men heeft toen gebruikt gemaakt \\r\\nvan de door hen opgestelde strenge checklist. Alles netjes achtergelaten \\r\\n\\r\\nDe woning die ik \\r\\nhad geaccepteerd in een andere wijk te Utrecht, had buitengewoon veel gebreken. \\r\\n\\r\\nVOC heb ik meermaals om opheldering gevraagd. Zij hebben niets willen uitvoeren. De opzichter dacht boven de wet te staan met \\r\\nzijn secretaresse en zijn administratieve krachten. Zij hebben willens en wetens gebreken verborgen proberen te houden. Ze liegen alles bij elkaar, ze zijn zelfs zo laag gezakt dat ze bedrijven die zij inhuren vragen vragen te liegen. Ik heb voldoende dossieropbouw\\r\\n \\r\\nZij weten zich ineens gemaakte afspraken niet te herinnering. \\r\\n\\r\\nMijn advocaat in de renovatiekwestie heeft een aantal leugenaars al ontmaskerd. \\r\\n\\r\\nPortaal heeft haar verplichtingen conform huurcontract niet na wil komen. \\r\\n\\r\\nZe proberen huurders monddood te maken, te intimderen en laten hun VBTM advocatenkantoorje een brief met veel bullshit opstellen. Een kantoorje dat hard blaft ongefundeerde sommaties stuurt, een hoop juridische nonsens verzint. \\r\\n\\r\\nSchuldeisersverzuim denken ze toe te passen op een dakpan die alleen middels een hoogwerker van buiten kan worden vervangen. \\r\\n\\r\\nHun advocaat liegt ook over stukken van Feenstera, Hij loog over de kruipruimtes die zij niet hebben willen legen. \\r\\n\\r\\nBij de klacht aan de NoVA geeft deze lafaard zijn cliente overal de schuld van. Hij doet zich onnozel voorkomen wanneer het hem schikt.\\r\\n\\r\\nHij probeert tevens essentiële stukken aan de kantonrechter verborgen te houden. \\r\\n\\r\\nIk heb Portaal gedagvaard. Ik zal daar de rest van de leugenaars van Portaal oproepen en ontmaskeren \\r\\nVeel huurders klagen over onderhoud dat Portaal niet wil uitvoeren. \\r\\n\\r\\nMeerdere dakpannen die naar beneden zijn gevallen, gevaarzetting, verwarming die niet functioneerde, kruipruimtes die vol zaten met puin en rotzooi daardoor veel last van ongedierte. Tuinmuur die op instorten stond, diverse lekkages door slecht dakbeschot. Installatie cv die niet in orde was Stank door sifon die door hen niet juist was bevestigd enz.enz\\r\\n\\r\\nVeel huurders klagen over onderhoud dat Portaal niet wil uitvoeren. Ik adviseer hen om meteen de Gemeente toezicht en handhaving te doen inschakelen, een politieke partij of een goede advocaat. \\r\\n\\r\\n

    Zwakke punten
    Geen,\\r\\n

    bewoners niet geïnformeerd

    Ik woon hier nu 14 jaar. Om de zoveel tijd is er weer een renovatie van ons blok of omliggende blokken. Keer op keer worden bewoners niet geïnformeerd over werkzaamheden. Staat er opeens een zeecontainer voor de ramen op de stoep. Acht maanden lang. Geen daglicht, overlast van de herrie. Terwijl het niet eens voor renovatie van ons blok was. Op dit moment zijn er al 8 maanden lang dakdekkers bezig, die hun spullen op mijn stukje dak hebben voor het hele blok. Dat gaat gepaard met veel herrie, geschreeuw, muziek, gebonk en takelwagens voor de deur. Al acht maanden lang. En we zijn er nooit over geïnformeerd dat dit ging gebeuren. En als ze mijn bloembakken kapot rijden, weet ik geeneens waar ik moet klagen, want ik heb nooit een brief gehad en op de busjes staat niets. Dat is toch gek? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar voor nu stop ik hier. Portaal moet veel beter communiceren met haar bewoners en niet alle bedrijven de loodsen en containers steeds op dezelfde plek, namelijk bij ons voor de ramen, laten zetten. En in hun contracten laten opnemen dat er geen radio's aan mogen staan. Want het ene bedrijf na het andere komt, dus ik woon hier al 14 jaar in de herrie.

    Ontslaan medewerkers Portaal

    Ontslaan de hele hap van Portaal Leiden.
    Niets werkt alles is langdurig kapot en wordt niet of slechts halfbakken vervangen/gerepareerd. Brandweer moet mensen meerdere keren uit de lift ontzetten, het water loopt via de meterkasten door naar de onderburen (senioren flat 8 hoog) sleutelkastje deurknoppen en toegangsdeuren constant kapot. Al 2 jaar verwarmingslekkage en natte vloer in de woning en er wordt niets gedaan. Komen afspraken niet na en verschijnen niet op hun afspraken! En dan durven ze ook je huur te verhogen als ze een likje verf hier en daar gaan aanbrengen. Ze moeten de hele boel renoveren ipv een likje verf te geven. Het is schandalig en levensgevaarlijk hier. Vandaag of morgen wordt hier iemand geëlektrocuteerd! Bereikbaar zijn ze nooit, alleen een telefoniste als je geluk hebt en die zegt alleen ik geef het door…. Naar aan wie ze zijn er niet. Zeker illegaal aan het feesten in een van hun bouwvallen 😖

    GA NOOIT MET PORTAAL IN ZEE,
    TENZIJ JE JE GELD WIL UITGEVEN AAN NIETS???

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Alles zie bericht!

    Bloed onder mijn nagels

    WAT EEN VERSCHRIKKELIJKEEEEEE WONINGBOUWCORPORATIE. Ik heb door de medewerkers een paniekaanval gekregen!!!’ Zo ziek zijn jullie! Het is niet normaal wat jullie met een mens doen!!’ Wij zijn niet de eerste en ook niet de laatste slachtoffers! Om te janken! Ondanks het netjes benaderen en uitleggen heeeeeftt heeet god:&;&;&;@;@;@ nog steeds geen nut!!!! Voorwat!!! En dan zeggen we zijn druk? Weinig medewerkers. Maar we betrappen de medewerkers van portaan dansen en gierend een hele middag in een woning waar ze chillen en hun tijd doden? Wat druk zeggggggg!!!! Er zijn beelden!!

    Sterke punten
    Slecht slecht slecht

    Zwakke punten
    Slecht slecht slecht!

    Schandalig

    Wat een schande van Portaal. Mijn moeder woont in een flat waarvan de haldeur niet meer automatisch open gaat. M’n moeder loopt met een rollator en moet iedere keer als er bezoek komt naar beneden om de deur open te doen. Zij woont gelukkig op de 1e etage maar er zijn bewoners die op 9 wonen en slecht ter been zijn en die moeten ook naar beneden. De deur is nu al 10 dagen defect. Portaal moet zich dood schamen. Daar zitten echt de verkeerde mensen op de verkeerde plaats. Tenzij het hun eigen vader of moeder betreft. Hoop dat zij er mee te maken krijgen. Jullie zijn een schande voor de woningmarkt.

    Sterke punten
    Geen enkele.

    Zwakke punten
    Vreselijke mensen werken daar(kantoor) niet de monteurs want die klagen ook steen en been

    Kleine Oord Arnhem Woningen Gehorig

    Nooit bij Portaal een woning huren aan de Kleine Oord in Arnhem De appartementen complex zijn erg gehorig!

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Erg zwak

    Zéér slecht

    LET OP!👈
    Mijn ervaringen in een korte periode.
    Sociale huurwoningen van Portaal aan Het Kleine Oord te Arnhem ondanks de renovatie & andere sociale huurwoningen in bepaalde wijken in Arnhem zijn zéér gehorig en hierdoor minder geschikt zijn voor huishoudens met kinderen en nieuwe huurders die niet op zoek
    zijn naar onrust (geluid) overlast, vervuiling, criminaliteit & bewoners met psychische problemen. Mijn advies: Ga hier niet wonen als je hier thuis tot rust wilt komen!
    Niet doen! Ik ben daar onder gegaan Te veel stress en rare bewoners die daar jaren wonen die denken heel wat te zijn Mensen met rugzakjes!

    Sterke punten
    N.v.t.

    Zwakke punten
    Los het zelf maar op mentaliteit
    Niet altijd tactvol naar oplossingen zoeken!

    NOG NOOIT ZO SLECHT GEHAD!

    Meerdere huurwoningen gehad bij woningcorporaties maar nog nooit zo slecht als Portaal! Nemen niet hun verantwoordelijkheid, onaardig personeel. Woning valt nog net niet uit elkaar en Portaal wilt niks doen!! Je kan nog beter in een kartonnen doos wonen. Belachelijk!!!!

    Sterke punten
    Die zijn er niet

    Zwakke punten
    - Nemen niet hun verantwoording.
    - Dingen die men geleverd moet hebben wordt niet gedaan.
    - Grote mond aan de telefoon

    Slechte service van huurportaal

    Huurpotaal lijkt op het eerste oog aantrekkelijk met een openingsperiode van 14 dagen, waarna 20 euro per maand wordt aangeschreven. De service is niet netjes en erg onprofessioneel, veel woningen worden aangeboden die niet voldoen aan de eisen die je stelt. Daarnaast is afmelden vrijwel onmogelijk, waardoor je erg lang aan het abonnement hangen blijft.

    Zwakke punten
    zwakke communicatie, moeilijk te annuleren

    Nieuwe Keuken na 22 jaar

    Omdat ik te netjes met mijn huurwoning omga krijg ik na 22 jaar een nieuwe keuken maar geen tegels😂😂 de keuken wordt een standaard keuken. Dus krijg ik 2 kasten minder. Mijn buren 3 jaar geleden een nieuwe keuken incl tegels. De keuken die daar uitging was 5 jaar oud dus voel ik me gediscrimineerd. de opzichter van portaal zei dat hij dit knarsetandend toe moet geven. Belachelijk toch. Het ergste vind ik nog dat de nieuwe keuken bij de buren nu als schroot in de tuin ligt. Incl tegels.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Laten de bewoners in de kou staan

    De renovatie van de Agaatlaan in Leiden is bijna klaar, tenminste dat vindt Portaal

    De renovatie van de Agaatlaan in Leiden is bijna klaar, tenminste dat vindt Portaal.
    Oké, de woningen zijn goed geïsoleerd, we hebben zonnepanelen en zijn van het gas af maar we hebben ook nog een hoop problemen die nog niet zijn opgelost.
    Van de acht liften (twee per hal) waarvan wordt gezegd dat deze goed zijn gereviseerd staan er elke dag wel een tot drie in storing en twee keer in de week is de brandweer er om mensen uit de liften te bevrijden.
    Er is een inductie kooktoestel geleverd door Portaal. Deze kan je alleen maar op half vermogen( op 4 i.p.v. 9) gebruiken als je alle vier de pitten tegelijk wil gebruiken. Wat niet voldoende is als je voor een gezin moet koken (Portaal vindt van wel). Als je één van de pitten hoger wil zetten dan moet je één van de andere uitzetten. Terwijl we een toestel hebben ingeleverd (op gas) dat we op vol vermogen konden gebruiken. Dit noemen ze dan vooruitgang.
    Na ruim 45 jaar vrij uitzicht op het balkon kijken we nu tegen ondoorzichtige glasplaten aan. Geen uitzicht meer vanaf het balkon en huiskamer. We zitten in een glazen doos. De bewonerscommissie en de HBV Leiden hebben hier tegen geprotesteerd via de rechter, maar Portaal heeft geëist dat hier een draagvlak van 85% voor zou worden gehaald. Zelf hanteren ze altijd 70%. We hebben het met 81% voorstemmers net niet gehaald en blijven dus zonder uitzicht zitten. De stemmen zijn geteld door HBV Leiden samen met Portaal. Portaal zelf kwam tot een andere presentatie van cijfers maar wilde niet de cijfers naast elkaar leggen om te kijken waar het verschil in zat.
    99% Van de sloten van de galerijdeuren zijn nog steeds stuk en in de deuren van de hallen zitten nog steeds geen sloten.
    Er is ook nog een lijst van schades die door Bebouw Midreth (de aannemer) zijn veroorzaakt en die nog niet zijn opgelost. Sommige afspraken die door de bewoners met Portaal zijn gemaakt zijn niet nagekomen.
    De meeste van deze problemen en de daarbij komende kosten wil het projectteam doorschuiven naar het beheer die hierdoor dan minder geld overhouden voor het reguliere onderhoud.
    Van alle problemen die zijn ontstaan door de renovatie is de directie en verantwoordelijken op de hoogte.

    Woningruil

    We hebben gisteravond formulieren in gevuld voor woningruil.
    Dit alles is voorspoedig verlopen, bankafschriften ,jaaropgave, BRP formulier Kosten 15 euro.
    dag er op even contact gezocht met Portaal ,tot mijn verbazing namen ze geen nieuwe woningruil opdrachten meer aan tot juni.
    Meld dit dan op de site van Portaal en ik had de aanvraag niet gedaan, en had me nog 15 euro gescheeld.
    Van het kabinet zouden oudere mensen grote huizen moeten verlaten om doorstomers meer kans te bieden.
    wij willen dit ook ,maar Portaal ziet dit toch weer net even anders .
    Huur prijs is het zelfde ,dus zeg het me maar.
    Als ze voor oudere wat meer zouden bouwen ,dan hadden we geen woningruil aan hoeven vragen
    Met 38 woonjaren zijn we al jaren bezig , maar vissen steeds achter het net.

    Sterke punten
    Ze schrijven iedere maand netjes de huur af!

    Zwakke punten
    En als 2 huishoudens willen ruilen is het Portaal wel die ze tegen houd.
    De huur is even duur ,wat is het probleem?
    en ouderen willen graag kleiner wonen.


Bezoek Portaal

Schrijf een review