Slecht , nemen klachten niet serieus of reageren gewoon helemaal niet . Er is veel last van ongedierte in de flat . Woongoed schuift het allemaal op de bewoners .. Woongoed heeft tijdens de verbouwing bedacht dat er meer gekit moest worden dan verwachten en is op de kit gaan besparen waardoor er gaten en kieren in de woningen zitten waardoor ongedierte binnen dringen en gaan nestelen .
10 jaar lang probeer ik tot een overeenkomst te komen maar Woongoed verdomt het om ook maar in overleg te gaan of netjes te reageren en sturen mailtjes dat het aan de bewoners zelf is. Onzin de gemeente is het er niet mee eens en ook zij zijn van mening dat de verantwoordelijkheid bij Woongoed ligt .. vreselijk wonen in de flat. En dat heeft helemaal niets met de bewoners te maken enige verantwoordelijke is Woongoed ..
Het is een onduidelijke, onprofessionele, laaggeschoolde bende. Communicatief zijn ze zeer zwak en er is weinig begrip naar de lagen uit de samenleving die de sociale huur juist zo hard nodig hebben. Jammer!
Sinds juli klacht. Keuken tijdens de werkzaamheden gesloopt. Nog steeds niet opgelost en wordt door de aannemer niet teruggebeld over de status. Klacht sinds november, niets mee gedaan door woongoed. Was dit niet gewend, maar de afhandeling van klachten is een stuk slechter geworden sinds het samengaan met de SV. Jammer en heel vervelend.
Eldorado bewoners betalen zich suf voor gemeenschappelijke verlichting binnen het pand. 's nachts staat de verlichting op vollen kracht aan. in deze tijd van energiekosten buitengewoon onaangenaam. Meerdere malen aandacht gevraagd voor dit probleem
( 's nachts is ook je hele huis verlicht ). Geen reactie. noppie nada slechte verhuurder!!!!
Jammer dat ik geen 0kan geven. Elke maand betaal ik netjes voor mij huur en extra voor reparatie . Ik vraag me echt af waar betaal ik nou voor? Ik woon niet meer gelukkig in mijn woning . Onze verwarmingen hebben elke jaar 4keer een storing. Ik slaap in de kou met mijn kleine kind ! Oplossing ervoor vinden doen ze wel maar niet langdurig!
Sterke punten Geen sterke punten
Zwakke punten Zwakke punten ik noem er nu eentje op. Want het is teveel….. SLECHTE SERVICE .
We huren langer dan een jaar een woning van woongoed Zeist, maar zijn totaal niet te spreken over de service. Asociale klantenservice, waar je je totaal niet gehoord voelt. Wanneer je een reparatieverzoek indient, word je niet meer teruggebeld of komt de aannemer tot 3 keer toe niet opdagen. Als de aannemer dan toch komt is het antwoord ‘ hier heb ik een ladder voor nodig die ik niet bij me heb. Bel maar als het helemaal uit de hand loopt’. Je betaalt voor slechte service en een woning die steeds meer mankementen vertoond
Huur sinds 2005 een portiekflat.
Heb sindsdien last van schimmelvorming en lekkage.
Woongoed weigert de gevolgen v/d lekkage te vergoeden terwijl door hun fout dit werd veroorzaakt.
Ze verzinnen tegenargumenten en willen niets vergoeden ondanks alle bewijzen tegen hun.
Sterke punten Geld willen verdienen en geen service.
Zwakke punten Niet service gericht .
Luisteren niet naar klachten.
Verzinnen op allerlei manieren ( hun advocaat) tegenargumenten
Klacht oktober nog steeds niet
Oktober klacht ingediend. Wordt iedere keer afgescheept. Maling aan mij blijkbaar
Zwakke punten
Nooit telefon8sch of persoonlijke contact. Receptie kan er niets aan doen en niets voor je betekenen
Ongedierte
Slecht , nemen klachten niet serieus of reageren gewoon helemaal niet . Er is veel last van ongedierte in de flat . Woongoed schuift het allemaal op de bewoners .. Woongoed heeft tijdens de verbouwing bedacht dat er meer gekit moest worden dan verwachten en is op de kit gaan besparen waardoor er gaten en kieren in de woningen zitten waardoor ongedierte binnen dringen en gaan nestelen .
10 jaar lang probeer ik tot een overeenkomst te komen maar Woongoed verdomt het om ook maar in overleg te gaan of netjes te reageren en sturen mailtjes dat het aan de bewoners zelf is. Onzin de gemeente is het er niet mee eens en ook zij zijn van mening dat de verantwoordelijkheid bij Woongoed ligt .. vreselijk wonen in de flat. En dat heeft helemaal niets met de bewoners te maken enige verantwoordelijke is Woongoed ..
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
De hele organisatie van Woongoed
Onbetrouwbaar en disrespectful
Het is een onduidelijke, onprofessionele, laaggeschoolde bende. Communicatief zijn ze zeer zwak en er is weinig begrip naar de lagen uit de samenleving die de sociale huur juist zo hard nodig hebben. Jammer!
Klachten worden niet opgepakt
Sinds juli klacht. Keuken tijdens de werkzaamheden gesloopt. Nog steeds niet opgelost en wordt door de aannemer niet teruggebeld over de status. Klacht sinds november, niets mee gedaan door woongoed. Was dit niet gewend, maar de afhandeling van klachten is een stuk slechter geworden sinds het samengaan met de SV. Jammer en heel vervelend.
Buitengewone slechte service.
Eldorado bewoners betalen zich suf voor gemeenschappelijke verlichting binnen het pand. 's nachts staat de verlichting op vollen kracht aan. in deze tijd van energiekosten buitengewoon onaangenaam. Meerdere malen aandacht gevraagd voor dit probleem
( 's nachts is ook je hele huis verlicht ). Geen reactie. noppie nada slechte verhuurder!!!!
Sterke punten
Noppes
Zwakke punten
Alles.
Slechte service
Jammer dat ik geen 0kan geven. Elke maand betaal ik netjes voor mij huur en extra voor reparatie . Ik vraag me echt af waar betaal ik nou voor? Ik woon niet meer gelukkig in mijn woning . Onze verwarmingen hebben elke jaar 4keer een storing. Ik slaap in de kou met mijn kleine kind ! Oplossing ervoor vinden doen ze wel maar niet langdurig!
Sterke punten
Geen sterke punten
Zwakke punten
Zwakke punten ik noem er nu eentje op. Want het is teveel….. SLECHTE SERVICE .
Hele slechte service
We huren langer dan een jaar een woning van woongoed Zeist, maar zijn totaal niet te spreken over de service. Asociale klantenservice, waar je je totaal niet gehoord voelt. Wanneer je een reparatieverzoek indient, word je niet meer teruggebeld of komt de aannemer tot 3 keer toe niet opdagen. Als de aannemer dan toch komt is het antwoord ‘ hier heb ik een ladder voor nodig die ik niet bij me heb. Bel maar als het helemaal uit de hand loopt’. Je betaalt voor slechte service en een woning die steeds meer mankementen vertoond
Kent geen service dwingt alleen geld af en verzint dreigingen
Huur sinds 2005 een portiekflat.
Heb sindsdien last van schimmelvorming en lekkage.
Woongoed weigert de gevolgen v/d lekkage te vergoeden terwijl door hun fout dit werd veroorzaakt.
Ze verzinnen tegenargumenten en willen niets vergoeden ondanks alle bewijzen tegen hun.
Sterke punten
Geld willen verdienen en geen service.
Zwakke punten
Niet service gericht .
Luisteren niet naar klachten.
Verzinnen op allerlei manieren ( hun advocaat) tegenargumenten