Ik heb een tijdje geleden met de woonplaats gebeld omdat mijn rookmelder niet wilde stoppen met piepen. Omdat het zo druk was bij de technische dienst in het weekend mocht ik de rookmelder kapot slaan van een medewerker van de woonplaats. Nu blijkt het dat ik een rekening krijg voor een rookmelder van 169 euro. Kan dit zomaar??
Meerdere malen contact gehad met woonplaats wat afgeschoven wordt
Mijn zoon heeft jongstleden een bedrijfsongeval gehad en hierbij een dwarslaesie opgelopen en is nu revalidant in het roessingh, hij krijgt binnenkort een ontslag datum maar er is geen woning ze zijn zelfs bereidt om in een 55 +woning te gaan zodat er bijna geen aanpassingen nodig zijn maar nee hoor hier mogen ze niet op reageren. Zelfs de WMO staat erachter maar we krijgen een dikke nee van de woonplaats
Ik dacht altijd dat jullie er waren voor onze burgers maar valt dat even tegen
Vind het een schande dat je een invalide persoon die zich voor 300%inzet in het revalidatiecentrum zo behandeld.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Totaal niet meedenken en zich kunnen verplaatsen
Telefonisch contact gehad met de vraag hoe mijn gegevens op papieren komen die ik niet eens heb aangevraagd ....wist de telefoniste geen antwoord op en ging haar stem.heffen na haar gevraagd te hebben te dimmen met haar stemheffing waste deze dame gelijk haar handen in onschuld ben hiervoor naar de woonplaats gegaan maar na 5 min. Stond er politie omdat de telefoniste het niet nodig vond een excuus te maken voor haar gedrag .....helaas kom je dit steeds vaker tegen dat je tegen een dichte deur loopt als.het om onvriendelijk en disrespectvol personeel gaat dan draaid alles zich 180 graden en ben jij de boosdoener
Sterke punten Afschuiven als men een probleem niet kan oplossen
Slechte woningcorporatie, laat overlast net zo lang oplopen tot de boel ontploft. Wijst naar de politie want die zou het op moeten lossen. Echt meer dan belabberd. Ze doen alsof ze met je meedenken en vinden het vervelend voor je. Dus dan ga je om tafel en dan maak je afspraken met de overlastgevers en de woonplaats. Maar als die vervolgens niet worden nageleefd volgen er geen consequenties. Nou ik begrijp wel dat overlastgevers dan lak hebben aan de gemaakte afspraken. #tijdverspilling
Slechte woningcorporatie, laat overlast net zo lang oplopen tot de boel ontploft. Wijst naar de politie want die zou het op moeten lossen. Echt meer dan belabberd. Ze doen alsof ze met je meedenken en vinden het vervelend voor je. Dus dan ga je om tafel en dan maak je afspraken met de overlastgevers en de woonplaats. Maar als die vervolgens niet worden nageleefd volgen er geen consequenties. Nou ik begrijp wel dat overlastgevers dan lak hebben aan de gemaakte afspraken. #tijdverspilling
Sociale huur, woonbedrijf de woonplaats heeft slechte kwalitatieve aan woningen. Oud, slecht onderhouden, veel geluidsoverlast van buren en buren verderop. Helpen je niet met bemiddelen of stoppen van overlast veroorzaker, maar eisen wel verhuurdersverklaringen van 10 jaar oud en eigenlijk voor niks want ze doen niks aan verbeteren van woongenot. Hoge huren en huurtoeslagen opeisen van belastingbetaler. Woningen zitten nergens in het groen, alleen maar stenen tijdperk om je heen. Lange wachtlijst. Nieuwbouw is niet beter van kwaliteit voor woongenot. Om te janken.
Woning corporatie liegt
Ik heb een tijdje geleden met de woonplaats gebeld omdat mijn rookmelder niet wilde stoppen met piepen. Omdat het zo druk was bij de technische dienst in het weekend mocht ik de rookmelder kapot slaan van een medewerker van de woonplaats. Nu blijkt het dat ik een rekening krijg voor een rookmelder van 169 euro. Kan dit zomaar??
Zwakke punten
Liegen en beloftes niet nakomen
Geen invalide woning
Meerdere malen contact gehad met woonplaats wat afgeschoven wordt
Mijn zoon heeft jongstleden een bedrijfsongeval gehad en hierbij een dwarslaesie opgelopen en is nu revalidant in het roessingh, hij krijgt binnenkort een ontslag datum maar er is geen woning ze zijn zelfs bereidt om in een 55 +woning te gaan zodat er bijna geen aanpassingen nodig zijn maar nee hoor hier mogen ze niet op reageren. Zelfs de WMO staat erachter maar we krijgen een dikke nee van de woonplaats
Ik dacht altijd dat jullie er waren voor onze burgers maar valt dat even tegen
Vind het een schande dat je een invalide persoon die zich voor 300%inzet in het revalidatiecentrum zo behandeld.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Totaal niet meedenken en zich kunnen verplaatsen
Onbeschoft gedrag
Telefonisch contact gehad met de vraag hoe mijn gegevens op papieren komen die ik niet eens heb aangevraagd ....wist de telefoniste geen antwoord op en ging haar stem.heffen na haar gevraagd te hebben te dimmen met haar stemheffing waste deze dame gelijk haar handen in onschuld ben hiervoor naar de woonplaats gegaan maar na 5 min. Stond er politie omdat de telefoniste het niet nodig vond een excuus te maken voor haar gedrag .....helaas kom je dit steeds vaker tegen dat je tegen een dichte deur loopt als.het om onvriendelijk en disrespectvol personeel gaat dan draaid alles zich 180 graden en ben jij de boosdoener
Sterke punten
Afschuiven als men een probleem niet kan oplossen
Zwakke punten
Excuses aanbieden
Geen consequenties voor overlastgevers. Ze laten alles op zijn beloop, jammer.
Slechte woningcorporatie, laat overlast net zo lang oplopen tot de boel ontploft. Wijst naar de politie want die zou het op moeten lossen. Echt meer dan belabberd. Ze doen alsof ze met je meedenken en vinden het vervelend voor je. Dus dan ga je om tafel en dan maak je afspraken met de overlastgevers en de woonplaats. Maar als die vervolgens niet worden nageleefd volgen er geen consequenties. Nou ik begrijp wel dat overlastgevers dan lak hebben aan de gemaakte afspraken. #tijdverspilling
Sterke punten
-
Zwakke punten
Ze zijn nalatig.
Slechte woningcorporatie
Slechte woningcorporatie, laat overlast net zo lang oplopen tot de boel ontploft. Wijst naar de politie want die zou het op moeten lossen. Echt meer dan belabberd. Ze doen alsof ze met je meedenken en vinden het vervelend voor je. Dus dan ga je om tafel en dan maak je afspraken met de overlastgevers en de woonplaats. Maar als die vervolgens niet worden nageleefd volgen er geen consequenties. Nou ik begrijp wel dat overlastgevers dan lak hebben aan de gemaakte afspraken. #tijdverspilling
negatieve woonbedrijf
Sociale huur, woonbedrijf de woonplaats heeft slechte kwalitatieve aan woningen. Oud, slecht onderhouden, veel geluidsoverlast van buren en buren verderop. Helpen je niet met bemiddelen of stoppen van overlast veroorzaker, maar eisen wel verhuurdersverklaringen van 10 jaar oud en eigenlijk voor niks want ze doen niks aan verbeteren van woongenot. Hoge huren en huurtoeslagen opeisen van belastingbetaler. Woningen zitten nergens in het groen, alleen maar stenen tijdperk om je heen. Lange wachtlijst. Nieuwbouw is niet beter van kwaliteit voor woongenot. Om te janken.
Sterke punten
Geen sterke punten.
Zwakke punten
Alleen maar zwakke punten.