Wat een woningbouw zeg ongelovelijk! Mijn kelder staat 6 cm onder water. De buren hebben nergens last van. Ik moet zelf achterhalen als er een leiding gesprongen is. Ben toch geen loodgieter en zit hier met 2 kinderen. Ze willen niemand sturen. Dat word deze maand de helft van de huur betalen. Ben er zo klaar mee!
Zaterdag 28 mei verhuisd, ging lekker zonder lift. Zondag de wasmachine aangezet en na een kwartier zegt de vrouw, krijg natte voeten. Oh da's niet best. Automaat nagekeken, allemaal goed. Een liter water in de afvoerbuis en ja hoor, verstopt. Da's niet leuk. Goed maandag gebeld, geef het door aan de aannemer, niks gehoord. Dinsdag gebeld....niks gehoord....woensdag gebeld niks gehoord....ze zouden wel de aannemer weer inschakelen...niks dus. Vrijdag zelf maar bedrijf gebeld en de zelfde dag gemaakt...hartelijk dank viverion..
Sterke punten Huis toegewezen, alles super geregeld. Top
Na meerdere malen contact wegens onstaan van achterstand. Wordt niet gereageerd cq heel onprofessioneel en zelfs asociaal. Niks mogelijk met viverion en wil niet kijken naar een oplossing. Beweerd dat er al eerdere regeling was maar wij weten nergens van en hebben altijd netjes onze huur betaald. Nu heb je over 3 maanden een probleem gehad en willen ze nergens aan meewerken. Kortom slechte zaak
Sterke punten Geen
Zwakke punten Afspraken zijn niet mogelijk. Wordt slecht tot cq niet geantwoord. Telefonisch zijn ze zeer onvriendelijk en zelfs tegen het asociale aan.
Zeer slechte ervaring met viverion...
Melding raam wat niet sluit, tegels die via een bedrijf zouden worden opgehaald er word helaas niks mee gedaan. Wanneer ik tijdig de huur op zeg moet ik in de laatste anderhalve week voor einddatum zelf meerdere malen bellen met viverion of er al een nieuwe huurder is..... Oude bewoonster wilde graag terug met alles ter overname schreef een brief maar nee er kwamen nog 3 anderen die ook niet goed genoeg waren. Een week voor de sleutel overdracht is er dan eindelijk iemand, na een belletje uiteraard met viverion. Meneer de nieuwe huurder wil in de avond de woning bezichtigen wat dus betekend van de nieuwe woning terug naar het huurhuis om ja wat om mijn huis te verhuren? Want overname lijsten meneer weet er niks van... En ja 2 dagen voordat dan de sleutel ingeleverd mag worden moet alles kaal, meneer wil een andere tuin dus we bellen met viverion wat krijgen we te horen? Oh mijn collega heeft vrij tot vrijdag dan belt ze u terug vrijdag de dag van sleutel overdracht te laat dus... Dus maar weer op de knieeen vloerbedekking van de trap trekken nog meer poetsen tot hoe ver kan het gaan? Echt wij huren nooit weer een woning!
Sterke punten Kan me helaas niets bedenken.
Zwakke punten Slechte communicatie, zeer laat met informatie etc.
Aansluitend bij de andere recensies deel ik hierbij mede dat Viverion geen service en vakkennis heeft. Het zijn een stel commerciële harteloze non empathisch medewerkers die geen zins meedenken, meewerken of überhaupt een woningbouwcorporatie draaiende houden. \\r\\n\\r\\nDirecte tijd voor doorstroom, wellicht opleiding en personele investering. Niet alles gaat qua geld over lijken.... Uhm huurders bedoel ik.\\r\\n\\r\\nEen schaamte eerste klasse!
Mijn dochter had zeer tijdig ( anderhalve maand van te voren) de huur opgezegd bij jullie wegens de aankoop van een huis in een andere provincie. Zo kon ze tijdig afstemmen met de volgende huurder over wat ter overname was. Tenminste dat hoopte ze. Er was iemand van de wachtlijst die graag alles over wilde nemen.... Helaas, drie dagen voor het einde van de huurperiode, kreeg ze te horen wie de nieuwe huurder zou worden.......iemand, die helemaal niets ter overname wil. Nu moet ze in 48 uur tijd alle gordijnen en rails verwijderen, vloerbedekking van de trap halen, de kookplaat en de afzuigkap verwijderen, de tuinbeplanting verwijderen etc etc........
Sterke punten Geen
Zwakke punten Niet meedenken met huurder die altijd trouw de huur heeft betaald en ruim op tijd de huur opgezegd heeft. Veel te laat en slecht communiceren wie uiteindelijk de nieuwe huurder wordt.
Zo'n 2 jaar geleden vertrok mijn jongste dochter uit Lochem, nadat ze een ruim aantal jaren telkens op woningen had gereageerd! Telkens zonder geluk, nu zie ik het zelfde gebeuren met mij oudste dochter en ons enigste kleinkind! Wat mij man en mij zeer verdrietig maakt.
Ook de beloften die jullie maken dat je door de des betreffende persoon zou terug gebeld worden, worden niet na geleefd!
Geven nergens info over. Oneerlijke woningverdeling. Loting n.b. !
Je komt er niet doorheen. Nog nooit zo'n waardeloze woningcorporatie meegemaakt. Je voelt je een woonslaaf die er per gratie van V. mag wonen maar nergens recht op heeft.
Sterke punten Niet
Zwakke punten Alles. Vooral het loten om een huis. Zit totaal geen gerechtigheid in. Snap niet dat dat mag. Dan absoluut geen voortgang in renovatie.
Malafide praktijken
Huis pas gehuurd, huis is uitgeleefd op alle
manieren voorwaarde was schoonmaak
Er is verre van schoongemaakt putje loop over van stront energierijke en weigeren iets te doen.
Sterke punten
Om je huis in te lokken tot je heb getekend
Zwakke punten
Afspraken nakomen en tevreden huurders achterlaten
Kelder vol water
Wat een woningbouw zeg ongelovelijk! Mijn kelder staat 6 cm onder water. De buren hebben nergens last van. Ik moet zelf achterhalen als er een leiding gesprongen is. Ben toch geen loodgieter en zit hier met 2 kinderen. Ze willen niemand sturen. Dat word deze maand de helft van de huur betalen. Ben er zo klaar mee!
Sterke punten
NIKS!
Zwakke punten
ALLES!
Lekkage
Zaterdag 28 mei verhuisd, ging lekker zonder lift. Zondag de wasmachine aangezet en na een kwartier zegt de vrouw, krijg natte voeten. Oh da's niet best. Automaat nagekeken, allemaal goed. Een liter water in de afvoerbuis en ja hoor, verstopt. Da's niet leuk. Goed maandag gebeld, geef het door aan de aannemer, niks gehoord. Dinsdag gebeld....niks gehoord....woensdag gebeld niks gehoord....ze zouden wel de aannemer weer inschakelen...niks dus. Vrijdag zelf maar bedrijf gebeld en de zelfde dag gemaakt...hartelijk dank viverion..
Sterke punten
Huis toegewezen, alles super geregeld. Top
Zwakke punten
Aftersales super slecht...
Zeer slecht
Na meerdere malen contact wegens onstaan van achterstand. Wordt niet gereageerd cq heel onprofessioneel en zelfs asociaal. Niks mogelijk met viverion en wil niet kijken naar een oplossing. Beweerd dat er al eerdere regeling was maar wij weten nergens van en hebben altijd netjes onze huur betaald. Nu heb je over 3 maanden een probleem gehad en willen ze nergens aan meewerken. Kortom slechte zaak
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Afspraken zijn niet mogelijk. Wordt slecht tot cq niet geantwoord. Telefonisch zijn ze zeer onvriendelijk en zelfs tegen het asociale aan.
Bar slecht
Zeer slechte ervaring met viverion...
Melding raam wat niet sluit, tegels die via een bedrijf zouden worden opgehaald er word helaas niks mee gedaan. Wanneer ik tijdig de huur op zeg moet ik in de laatste anderhalve week voor einddatum zelf meerdere malen bellen met viverion of er al een nieuwe huurder is..... Oude bewoonster wilde graag terug met alles ter overname schreef een brief maar nee er kwamen nog 3 anderen die ook niet goed genoeg waren. Een week voor de sleutel overdracht is er dan eindelijk iemand, na een belletje uiteraard met viverion. Meneer de nieuwe huurder wil in de avond de woning bezichtigen wat dus betekend van de nieuwe woning terug naar het huurhuis om ja wat om mijn huis te verhuren? Want overname lijsten meneer weet er niks van... En ja 2 dagen voordat dan de sleutel ingeleverd mag worden moet alles kaal, meneer wil een andere tuin dus we bellen met viverion wat krijgen we te horen? Oh mijn collega heeft vrij tot vrijdag dan belt ze u terug vrijdag de dag van sleutel overdracht te laat dus... Dus maar weer op de knieeen vloerbedekking van de trap trekken nog meer poetsen tot hoe ver kan het gaan? Echt wij huren nooit weer een woning!
Sterke punten
Kan me helaas niets bedenken.
Zwakke punten
Slechte communicatie, zeer laat met informatie etc.
Erg slecht, geen professionals, geen kennis en alles ten koste van de huurder
Aansluitend bij de andere recensies deel ik hierbij mede dat Viverion geen service en vakkennis heeft. Het zijn een stel commerciële harteloze non empathisch medewerkers die geen zins meedenken, meewerken of überhaupt een woningbouwcorporatie draaiende houden. \\r\\n\\r\\nDirecte tijd voor doorstroom, wellicht opleiding en personele investering. Niet alles gaat qua geld over lijken.... Uhm huurders bedoel ik.\\r\\n\\r\\nEen schaamte eerste klasse!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Te veel om te beschrijven
Sociale huurwoning? Sociale woningcorporatie? Nee dus!!!!!!
Mijn dochter had zeer tijdig ( anderhalve maand van te voren) de huur opgezegd bij jullie wegens de aankoop van een huis in een andere provincie. Zo kon ze tijdig afstemmen met de volgende huurder over wat ter overname was. Tenminste dat hoopte ze. Er was iemand van de wachtlijst die graag alles over wilde nemen.... Helaas, drie dagen voor het einde van de huurperiode, kreeg ze te horen wie de nieuwe huurder zou worden.......iemand, die helemaal niets ter overname wil. Nu moet ze in 48 uur tijd alle gordijnen en rails verwijderen, vloerbedekking van de trap halen, de kookplaat en de afzuigkap verwijderen, de tuinbeplanting verwijderen etc etc........
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet meedenken met huurder die altijd trouw de huur heeft betaald en ruim op tijd de huur opgezegd heeft. Veel te laat en slecht communiceren wie uiteindelijk de nieuwe huurder wordt.
Nu gebeurt het weer
Zo'n 2 jaar geleden vertrok mijn jongste dochter uit Lochem, nadat ze een ruim aantal jaren telkens op woningen had gereageerd! Telkens zonder geluk, nu zie ik het zelfde gebeuren met mij oudste dochter en ons enigste kleinkind! Wat mij man en mij zeer verdrietig maakt.
Ook de beloften die jullie maken dat je door de des betreffende persoon zou terug gebeld worden, worden niet na geleefd!
Sterke punten
Zijn er niet!
Zwakke punten
Belofte die ze niet na komen!
Glasharde ontoegankelijke ondoorzichtige Viverion
Geven nergens info over. Oneerlijke woningverdeling. Loting n.b. !
Je komt er niet doorheen. Nog nooit zo'n waardeloze woningcorporatie meegemaakt. Je voelt je een woonslaaf die er per gratie van V. mag wonen maar nergens recht op heeft.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Alles. Vooral het loten om een huis. Zit totaal geen gerechtigheid in. Snap niet dat dat mag. Dan absoluut geen voortgang in renovatie.
Email
Helaas negeren ze emails en als je belt wordt je erg onvriendelijk behandeld.
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Geen eerlijke woning verdeling