• 1. Je betaalt ontzettend veel voor heel weinig m2, en dat gaat ook nog eens elk jaar met €10 omhoog 2. Ze gooien zonder het aan te kondigen je waardevolle spullen weg, die je tijdelijk stalt in een wasruimte (wat niet mag omdat het een gezamenlijke ruimte is, huisgenoten vonden dit helemaal prima overigens) 3. Ze behandelen je zonder respect toen ik belde voor een vriendin die gevlucht is uit Syrië en geen ouders had om garant te staan. 4. Ze laten je 100 euro betalen voor zogenaamd service pakket. Als je vraagt wat dat service pakket inhoudt komen ze met een vaag antwoord. Zelf ben ik erachter gekomen dat dit service pakket eigenlijk gewoon makelaarskosten zijn die ze officieel helemaal niet mogen vragen. 5. Elke maand betaal je 100 euro service kosten voor gemaakte kosten die de huismeester maakt voor bijv. Het repareren van douches, ketels, enz. Terwijl er nooooit iets wordt gerepareerd hier in huis. Onze huismeester is trouwens wel heel lief, en zegt dat hij alles in opdracht van Nederwoon doet ookal is hij er niet mee eens. 6. Prachtige boeken die kapot zijn gegaan door verwaarloosde lekkages waar jij niks van af wist vergoeden ze NIET, ze nemen daar nul verantwoordelijkheid voor.

    Door P. op 7 juli 2020 Reageer
  • Ben heel blij dat er camera bewaking komt in flat de Duif.Het is gewoon verschrikkelijk hoe het er de laatste tijd uitziet.Zeg je er wat van kan je een grote mond krijgen.Schaam me dood wanneer er visite komt!Vaak maak ik nog schoon wanneer er gemorst is.Maar ik ben wel 79 jaar. Geen dichtgeknoopt vuilniszakken die vaak ook nog druipen..En er is nog veel meer.te zeggen Hopelijk helpen de camera's en dank jullie er alvast voor!!!!Vr.gr.Wil

    Door Wil op 3 juli 2020 Reageer
  • Al jaren bezig met vocht in huis. Overal is schimmel in de woning waar niets aan wordt gedaan dan enkel lariekoek verhalen. Je kunt niet ventileren in de 33 jaar oude woningen die ernstig toe zijn aan een renovatie waar al 7 jaar over gepraat wordt maar steeds uitgesteld word. Er wordt helemaal niets gedaan in deze huizen. Een groene wasbak uit het jaar 10 voor Christus, een toilet die niet meer schoon te krijgen is met een slijptol omdat het na 33 jaar gewoon op is, schilderwerk buiten waar je jezelf kapot voor schaamt, geen enkele ventilatie mogelijkheid anders dan de voor- en achterdeur open zetten. Als je een klacht indient wordt we voor debiel uitgemaakt omdat je nergens verstand van hebt. Etc., etc................... Kan, als ik zou willen, hier 4 dagen kunnen vullen met zaken schrijven. Gewoon een hele slechte woningstichting.

    Sterke punten
    In 7 jaar tijd nog niet gevonden. Sorry, maak een foutje. Huur verhogen en tijdig afschrijven zijn sterke punten van Mooiland! Verder geen sterke punten te ontdekken.

    Zwakke punten
    Zoveel ruimte is er niet om alle zwakke punten te noteren.......

    Door Mike op 30 juni 2020 Reageer (1 reactie)
  • bemiddelaar actium kwam ander woning aan helpen ? never dus schudde zoveel toezeggingen uit zijn mouwen gewoon eng dit worden nimmer door tussenkomst binnen actium na geleefd luisterde op nergens en zijn manier van praten vreselijk telkens de volle lading over mij heen ook de waarheden niet wenst aan te horen en telkens in gesprek zo zat van deze met duidelijke leugens en alles verdraaien komen personen er mee weg iet te geloven niet te bevatten geen vrije mening duld acttium elders neerleggen ? word er niet op geloofd en een verklaring weg komt een gedwongen verhuizing aan moeten of ik over een spook heb actium zet zich totaal niet in voor haar huurder dus willen er niets voor doen ellende groter maakt dan het al is

    Sterke punten
    geloven zeer stellig eigen leugens

    Zwakke punten
    de bezem door actium er door moet geveegd worden totaal ongeschikt zijn er uit gooien

    Door gedupeerde wk op 29 juni 2020 Reageer
  • Geen woorden voor - Review over Mooiland

    Het is echt zo'n slecht bedrijf!! 1:) ooit gevraagd als er een grotere woning vrij komt graag in aanmerking kom .NOOIT IETS MEER VAN GEHOORD! 2) Ik kom er achter dat al die jaren (13) Dat ik er zit te veel voor gras onderhoud betaald heb. Wij hebben helemaal geen gras om te maaien, het is allemaal grind!! Ben er al vanaf Oktober 2019 mee bezig.. maar steeds uitstellen,! We gaan het na, In gesprek etc .. u hoort van ons DUUUUH nog steeds NIETS!! Heel simpel Bewijs ligt Op tafel. Is rekenen dan zo moeilijk? Niet als er geld op tafel moet binnen komen. Dan zijn ze als de kippen bij!! 3 )vraag je een verandering aan huis aan. U krijgt binnen 3 wk bericht. NOT!! 4) Misschien tijd voor schillen commissie of iets dergelijks. Gewoon mensen in touw houden.. Dat is enige wat ze kunnen. 🤨🤨🤨

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Echt alles!!!

    Door Angelique op 29 juni 2020 Reageer
  • Voor veel medewerkers van MW geldt hun gedrag als : Hufterigheid ten top.. Arrogantie en een laag IQ ligt hieraan waarschijnlijk ten grondslag. , in combinatie met woningnood. Een permanent lidmaatschap van de Woonbond of i.d. verdient aanbeveling. Ik woon in een puike woning.

    Door kees op 22 juni 2020 Reageer
  • Een verschrikkelijke woningcorporatie. Ze vragen hoofdprijs aan huur. En leveren minimale aan service. Sterker nog wanneer je een reparatie doorgeeft proberen ze je altijd te belazeren dat het voor eigen rekening is. TRAP ER NIET IN gewoon door gaan evt een advocaat inschakelen en je krijgt je service wel. Stelletje oplichters zijn het. Ze staan absoluut niet klaar voor de huurder hoewel ze zeggen van wel dit dit niet het geval. Een beoordeling van 1 ster is zelfs te veel helaas kon het niet lager.

    Sterke punten
    Hebben ze niet.

    Zwakke punten
    Reparaties weigeren ze regelmatig terwijl dit voor hun is geven ze aan dat dit voor de huurder is.\\r\\nhoofdprijs aan huurprijs.\\r\\nminimale tot geen service.\\r\\nasociale medewerkers totaal niet vriendelijk.\\r\\nze staan nooit klaar voor de huurder.

    Door Pim op 21 juni 2020 Reageer
  • Ik huur 2,5 een appartement via NederWoon. Sleutels overgenomen van de vorige huurder. Door Nederwoon nooit een eindinspectie geweest bij de vorige huurder en ook geen oplevering bij mij. Ik betaal een godsvermogen voor een klein appartementje. Vaatwasser werkt sinds het begin niet goed. Al meerdere mails gestuurd en 3 telefoongesprekken verder, is er eindelijk een opdracht uitgezet, maar mocht het aan het onderhoud van de vaatwasser liggen, dan zijn de kosten voor mij. Ondanks dat ik heb aangeven dat dit al was voor ik er kwam wonen. Ook met het aanleveren van documenten voor de woning was veel gedoe en dit heeft maanden geduurd. Ook sturen ze een op 16 juni een mail dat de huur op 2 juli verhoogt word, terwijl dit niet eens mag. Huurders moeten minimaal 2 maanden van tevoren geïnformeerd zijn. Reactie op bezwaar hierop blijft uit. Zit helaas nog bijna 2 jaar vast aan het contract. Ga liever terug naar m’n ouders dan dat ik dit bedrijf blijf sponsoren.

    Door Laura op 18 juni 2020 Reageer
  • Slecht,onbeschoft,aso,niet rechtvaardig.

    Sterke punten
    Geld afhandig maken waar ze geen recht op hebben. Servicekosten extra hoog maken zodat de huren hoger kunnen maken. nieuwbouwwoningen de garanties afkopen zodat de garanties door de huurders betaald kunnen worden of verhaald. Kosten met terugwerkende krachten niet terugbetalen. Reparaties worden slecht behandeld of gemaakt.

    Zwakke punten
    Oplossen van problemen waar huurders recht op hebben.

    Door M op 18 juni 2020 Reageer
  • Helaas enkel slechte ervaringen met deze woningbouw vereniging. De conditie van de huurwoningen is zeer slecht en worden op een middeleeuwse manier ‘gerenoveerd’, wanneer woningen niet meer te redden zijn worden ze verkocht aan argeloze kopers die bij klachten bot vangen bij deze coorperatie

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, slecht onderhouden woningen / bouwvallen

    Door Anoniem op 16 juni 2020 Reageer
  • Sinds 24 februari 2020 huur ik van portaal. tijdens de bezichtiging was men bezig in de woning en zat er geen keuken of badkamer meer in. Overal stond bouwmateriaal en deuren. nadat ik de sleutel kreeg op kantoor en ik de woning betrad zag ik vele zaken die niet in rode waren. kapot raam. overal verf op deuren deurposten, ramen, tegels, kozijnen, Trap vol lijmresten, plafonds vuil en geel, muren donker geverfd, vochtplekken in buitenwanden, grote vochtplek in de vloer. Alles doorgegeven en er dagen niets op gehoord. Ondertussen werd duidelijk dat de grote vochtplek in de vloer een lekkage van de cv was. na dagen verholpen en nu al maanden schimmel op de vloer. Na weken zeuren over de klachten en geen actie van portaal deed men ineens niets meer vanwege corona. half mei dan toch inspectie en nu worden lekkages ontkent en doet men alsof ze gek zijn. Vorige week plafond gewit door portaal en wat verf her en der verwijderd verder niets. Vandaag zou men wc komen vervangen en tegelwerk vernieuwen maar dit ging niet door omdat men een dixi op straat wilde plaatsen waardoor ik 3 verdiepingen moet lopen om dan buiten het gebouw aan de openbare weg te moeten kakken, om nog maar te zwijgen van het feit dat portaal weet dat ik copd patient ben en ze geen enkele maatregel hebben genomen om te zorgen dat ik geen last van de bouwstof zou krijgen. dus werkzaamheden hebben ze gewoon afgeblazen op het laatste moment. Inmiddels advocaat genomen want uit houtwerk van gevel wat verrot is komen kevertjes mijn huis in wat ook al lange tijd bekend is bij portaal. Alle gebreken zijn volgens de eigen checklist van portaal en diende verholpen te worden door de vorige bewoner. en de kapotte zaken had portaal moeten doen voordat ik de sleutel kreeg.

    Sterke punten
    Ze kunnen liegen en bedriegen als de beste.

    Zwakke punten
    Totaal geen respect voor hun betalende klanten. ze negeren alles en als je boos wordt kan je een brief krijgen waarin ze janken dat je boos bent.

    Door R. Boer op 15 juni 2020 Reageer
  • Lekkega - Review over Staedion

    Heb grote lekkega gehad slecht onderhoud ketel 2016 voor het laast onderhoud gehad drukregelaar gesprongen.Hele huis onderwater tot me enkels.ze hebben me 5 weeken katen ziten tot ik op de ehbo belande met longontsteking.daarna werd er gezegt binnen 2 weeken droog .is 28 maart gebeurd is mu 11 juni.Ze plaasten droogmachines die werden niet geleegd stonden steeds na 24 uur vol en dan duurde het nog een week voor ze geleegd werden tig keer gemeld werd niks gedaan.Ze hebben ze katen overlopen 2 keer in 6 dagen.tig klagten ingediend die worden behandeeld door de gene die ze veroorzaakt..Kreeg weer een meldinh dat het droog was ze wilde gewoon behangen op nate miuren met schimmel. Mijn verzekering heeft de miuren laten nakijken ze waren te vochtig .volgende dag plaadyen ze plinten op de muur die vochtig was.het gaat maar dpor en dpor kan nergens heen met mijjn klachten ik wil niet meercterug naar dat huis er sijn zoveel fouten gemaakt ik ben bang van ze ik moet yerug heb alles ingeschakeld ggd huidartst reumataloiog maar er geberd niks mee

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Jacqueline op 11 juni 2020 Reageer
  • Geen enkel medeleven , De Belastingdienst vordert ( achteraf onrechtmatig ) mijn Huurtoeslag terug en start met ( tevens onjuiste ) vorderingen . Als startend ondernemer heb ik het al zwaar te halen , maar dit maakt rondkomen werkelijk onmogelijk ! Diverse malen heb ik contact gezocht met de Senior klantbeheerder bij Woonbedrijf om hem op de hoogte te brengen van de situatie rond mijn steeds toenemende huurachterstand . Geen enkele interesse van deze partij en hij laat me na 3 maanden dagvaarden ! Opeens zou mijn inkomen niet passend zijn voor de woning , dus moest ik maar plaats maken voor een andere huurder ?! Zij waren uiteindelijk geen bank , dus moest ik van mijn problemen niet hun probleem maken . 4 weken na het vonnis van de rechtbank zag de Belastingdienst eindelijk hun fout in en zij compenseerde de niet uitgekeerde en teruggevorderde toeslagen . Direct voldeed ik mijn achterstallige huur , de gerechtskosten van dit geld en vroeg een gesprek aan met dezelfde klantbeheerder. Hij kon niets voor me doen , uitspraak was uitspraak en daarmee stond ik op straat ! Dit soort situaties krijg je als Woningcoöperaties te groot en machtig worden , huurders zijn er voor inkomsten en aandeelhouders willen grove winsten zien . Geen wonder dat Woonbedrijf de titel : " Sociale Woningstichting " heeft laten vallen ...

    Door P. van Loon op 10 juni 2020 Reageer
  • Ik wil even een leuke recensie schrijven voor medewerker Max die mijn ouders afgelopen vrijdag uit de brand heeft geholpen, nadat rrs het NIET WILDE DOEN! Nogmaals Max als je dit leest topper dat je er bent! Bedankt!

    Door N. op 8 juni 2020 Reageer
  • SUPER TEAM - Review over Nederwoon

    Op zoek naar een woning in hartje Amersfoort, kom je NederWoon tegen. In 1e instantie een organisatie als een ander, totdat je persoonlijk contact met ze hebt... Wat een leuke, lieve club; Luka, Jesse. Onzettend bedankt voor jullie inzet en de verkrijging van mijn droom plekkie binnen een paar weken. Dikke 10!

    Sterke punten
    persoonlijk en professioneel

    Zwakke punten
    niet kunnen ontdekken

    Door Karel op 4 juni 2020 Reageer
  • Reageren niet op je mail. Laat staan dat ze het probleem op willen lossen. Het enigste antwoord dat ik kreeg toen ik ging bellen. Mevr wij zijn geen politeeagent. Wat een slechte service als je niet een antwoord geeft zes keer een mail gestuurd.

    Sterke punten
    Geen leer een keer naar de huurders te luisteren

    Zwakke punten
    Dat ze teveel met verdienen bezig zijn en weinig met de verhuurders

    Door Assie op 2 juni 2020 Reageer
  • Ik huur al iets langer dan een jaar een parkeerplaats bij ymere en zo een 2 weken geleden kon ik een hele week niet in en of uit de garage zonder dat de storingsdienst na uren kwam opdagen en ik krijg niet eens een vergoeding of een excuus!

    Sterke punten
    Snel geld verdienen over ander mans rug!!

    Zwakke punten
    Communicatie, heel onbeschoft!

    Door Janine op 2 juni 2020 Reageer
  • Elk jaar krijg ik een huursverhogingsvoorstel en dit jaar wel 5%... hallo! De huur bestaat oa uit je inkomen en het aantal punten wat de woning telt, die puntenlijst klopt al 2 jaar niet. Ik kreeg punten voor een ligbad, garage, serre die ikzelf betaald en of geconstrueerd heb met toestemming cq vergunning en zelfs een 2e wasbak op het toilet die er niet is was zelfs punten waard! Ik woon er nog maar 28 jaar!!!! Maar die punten zijn niet belangrijk hoor, kreeg ik te horen van Mooiland. Nou dan haal ze maar van de lijst was mijn reactie. Ja, nee, uh, die punten zijn voor intern gebruik dan weten we hoe de woning is.... In het laatse huursverhogingsvoorstel rept Mooiland over maximale huur...redelijke huur en huidige huur...lekker transparant he? Omdat mijn huidige huur meer dan 100 euro verschilt met hun redelijke huur, aldus Mooiland, gooien ze er 5% bovenop. Mooiland zoekt allerlei argumenten om de huur zsm zo hoog mogelijk te maken. Kassa! Ik zou graag zien dat ze zich ook zo in zouden inspannen om de straat waarin ik woon niet vol tokkies, gajes etc.te zetten en ook naar de leefbaarheid te kijken. Klagen helpt niet want ze praten de overlast goed, je moet "wat" kunnen hebben van je buren en ze kennen geen klachten terwijl meerdere bewoners al jaren klagen over dezelfde overlastgevers. Af en toe een bbq, een verjaardag, een klussende buur dat vind ik normaal maar als je ruiten trillen omdat een buurtgenoot voor DJ wil spelen en de herrie 3 straten verderop te horen is vind Mooiland normaal. Maar ja, klachten niet noteren en afdoen als incidentjes dan zijn er ook geen klachten. Mooiland zet liever 6 tokkies en gajes in 1 straat dan in elke straat 1 want dan hebben ze in 6 straten ellende. En als er een tokkie of gajes verhuisd al dan niet verplicht vanwege huurachterstand of drugsoverlast knapt Mooiland de uitgeleefde woning op en....stopt er weer een tokkie, gajes etc.in. Als je van gluidsoverlast, parkeeroverlast, illegale activiteiten en duistere zaakjes houdt moet je in Mill in de Margrietstraat zijn. Oja, een grote bek en schijt aan alles mentaliteit is een pre om in de straat te passen.

    Sterke punten
    Zijn er sterke punten??

    Zwakke punten
    Mooiland is doof & blind voor klachten, gedoogd de overlast en neemt de huurbetalende bewoners niet serieus.

    Door Richard op 26 mei 2020 Reageer
  • Verzakking - Review over Heem wonen

    We hebben een verzakking aan de aan bouw deze is gemaakt voor gehandcapten we zijn al 2 jaar met heemwonen bezig voor een oplossing 0 verzekering is hier geweest en meld dat er een construktie fout is dhr merx zegt dat het normaal is dat een aanbouw zakt We zitten nu met een aanbouw die we niet kunnen gebruiken omdat er altijd nieuwe scheuren komen ze doe er niks aan ook niet verzekering van hun probeer je de direktie eraan te krijgen die bellen nog niet eens terug mijn vrouw met ms moet nu al 2 jaar boven slapen top klote vereniging

    Sterke punten
    Geen liegen dat kunnen ze

    Zwakke punten
    Alles ze doen maar dingen voor het mooi uitzien van buiten de rest intereseert niet

    Door P de beer op 20 mei 2020 Reageer
  • Ik kreeg een bouwval. Koste mij zoveel geld om het bouwval op te knappen. Huis vol scheuren, keuken lekkage, vanavond weer badkamer lekkage. Helaas betaal ik gewoon wel de hoofdprijs om te huren. Krijg niets van SOR tegoed. Niet gaan huren bij SOR!!!

    Sterke punten
    Echt geen!

    Zwakke punten
    Teveel. Kreeg een bouwval!!

    Door Bianka van Gog op 19 mei 2020 Reageer
  • Geldverspilling - Review over Lefier

    Ik heb me aangemeld als kamerzoekende. Netjes het geld betaald en wat krijg ik er voor terug? Helemaal niks! Ik heb op een bevestiging na nooit maar iets van een mailtje gezien. Ook geen uitleg van hoe het in zijn werk gaat. Noppes. Niet gek trouwens, want er valt niks uit te leggen als je niks uitvoert. Erg teleurstellende zaak. Je kunt veel beter via Facebook een kamer zoeken. En als je dan je geld terugvraagt, zijn ze er opeens als de kippen bij...ongelofelijk. Niks teruggekregen overigens.

    Sterke punten
    Niet te benoemen, omdat je niks van ze hoort

    Zwakke punten
    - ze helpen niet - je ziet niks terug van je geld

    Door M op 12 mei 2020 Reageer (1 reactie)
  • Slechte zaak. - Review over Zayaz

    Mijn huisnummer is op verzoek van de gemeente veranderd van 177p naar 177n kamer 2. Nu staat er buiten bij zowel mijn brievenbus als de bel nog het oude huisnummer. Ik heb Zayaz in februari gemaild met de vraag mijn nieuwe huisnummer hier geplaatst kan worden. Vandaag is het 11 mei en het is nog steeds niet gebeurd. Ik heb in de tussentijd 7 keer gebeld en steeds krijg ik te horen: “We gaan er werk van maken.” Mijn buurman krijgt nog steeds elke week post in de bus die voor mij bedoeld is. Laatst ook een blauwe enveloppe die nog net op tijd bij mij beland is. Hier was ik dus bijna de dupe van het feit dat Zayaz lax te werk gaat met deze situatie. Ik voel me niet gehoord en ben erg teleurgesteld.

    Door Teun Janssen op 11 mei 2020 Reageer
  • zonder kennisgeving van uit deze a -sociale woningbouw vereniging zonder enige reden mijn persoonlijk actium account is opgeheven ik sta als niet actieve huurster bij hun te boek weg alle gegevens door tickets alles wat nodig is ter laste actium zijn vernietigd met opheffen alles wat zij krijgen uit onvrede uit mails word gewoon ingezet om het zwijgen in alles op gelegd te krijgen weten de gemaakte fouten en blunders weten dat ik goed op de hoogte ben van wat wel en niet mag door verhuurder ze zijn doods bang anders gebeurd zoiets niet dit is echt onwettig handelen alles in opdracht door 1 persoon nooit nette en vriendelijke mails heb ik gehad de persoon in kwestie wil op alles gram halen tegen mij kan zijn functie die hij uitvoert neer leggen alle mails verzonden worden tegen mij gebruikt zo smerig als dit nog nooit mee gemaakt bij welke instantie /organisatie ook de gevolgen de konsekwentie alles overgeheveld is naar de gemeente weten als geen ander macht en misbruik maken ze helaas velen er op er in moet laten lopen hoe helder hoe duidelijk alles ook is niemand controleert pleegt toezicht wat actium dus uitvreet

    Sterke punten
    niet te omschrijven is wat sterke punten moeten zijn

    Zwakke punten
    dit is niet te omschrijven in zwakke punten ook maar beter is dit niet te benoemen

    Door gedupeerde wk op 30 april 2020 Reageer
  • al jaren last met buren en wordt niet iets mee gedaan. Op zolder ligt oud tapijt (volgens een opzichter die hier ooit was melde mij dat dit met asbest was), dit gemeld en ze zouden het bekijken maar niets meer van gehoord. Brandveiligheid woning?????? Bereikbaarheid slecht. Nu tijdens corona bijna onmogelijk! Maar wel netjes dat ze elk jaar huursverhoging doorberekenen. Voor een kleine woning van nog geen 30m2 €535,- kale huur. Stelletje oplichters het!!!!!!!!!!!!!

    Sterke punten
    helemaal niets.

    Zwakke punten
    Duur, slecht bereikbaar, lossen problemen niet op.

    Door Menno op 28 april 2020 Reageer
  • Ik ben vele jaren enorm geïntimideerd door een medewerker van de Key. De man weet je geestelijk volkomen dood te krijgen door zijn intimidatie en leugens. 30 jaar ellende met een c.v. installatie wordt zo geprobeerd te verdoezelen. Giga geluidsoverlast wordt niet als serieus genomen. Wellicht wenst hij mij naar een opvang voor psychiatrische patiënten daar in de buurt . Daar weet wel een arts, een voorbeeld functie zou je zeggen , een nazi groetje te geven en schijnt het voor perversen op te nemen, wordt men door muziek door elkaar geshaked, geacht alcohol bij tijd en wijle te nuttigen en duldt men geen eigen identiteit. Klagen over wantoestanden schijnt er weinig op te leveren, zo begreep ik. Beter mij dus niet door de Key te laten vermoorden, zo denk ik dan. Voorts woon ik in een door de hitte onbewoonbare woning, maar met extra koeling en airco is het er uit te houden. E.e.a. lijkt dus een beetje op de muurschildering in het gebouw van de Key aan de hoogte Kadijk in Amsterdam. Een werknemer die er ten gevolge van de schaduwwerking werkelijk als een boef uit ziet. Op directie-niveau, zo heb ik begrepen, is men er na vele jaren van onderhandelen met een bewoners-vertegenwoordiging en vele gerechtelijke procedures, inmiddels achter, dat gedane investeringen ook op wat langere termijn terug betaald kunnen worden. Dat voorkomt extreme huurstijgingen. Een bewonersbelangen vereniging spreekt wel van gedrag dat soms te schofterig is om te vertellen, of waar de honden geen brood van lusten. Zo begreep ik. Verder natuurlijk een paleisje van een woning.

    Door Piet op 23 april 2020 Reageer

VergelijkWoningcorporaties

Op vergelijkwoningcorporaties.nl lees je reviews over alle woningcorporaties van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Woningcorporaties