• ik krijg nimmer vervanging keukenblok
    de wijk consulent waar ik mee van doen heb duikt en verzaakt de toezegging die gedaan is
    wenst zelfs de noodzaak er in niets van te willen weten
    legt valse verklaringen neer bij diegenen waar ik heen moet
    dit neigt naar corruptie plegen en ook niet anders
    wenst bij mij niet meer te willen komen zeer verstandig van hem maar zuigt mij telkens wel naar hun kantoor toe
    geen vangnetten zijn waar ik veilig en betrouwbare personen kan treffen mijn hele verhaal neer te leggen en daarop
    samen met mij correcte en juiste hulp bied
    totaal kansloos er in sta want de glasheldere feiten liggen er weten actium ook al meer dan 2 jaar zolang voer ik al strijd
    wie ook er op moet laten lopen wat zo onverteerbaar is

    Zwakke punten
    liegen alles bij elkaar maken mij compleet zwart naar wie ik aan gewezen ben
    maken misbruik van uit hun positie
    samen oplossen de krachten bundelen tegen actium de enige oplossing is

    Door geduperde wk op 28 maart 2020 Reageer

  • geven met manipuleren valse verklaringen neer binnen de gemeente
    duiken verzaken mondelinge toezegging wel plaatsen nieuwe keuken
    wat word er gedaan met al de geplaatste reviews tijd is alles te melden bij diegenen om er op in te grijpen tot stopen te krijgen
    geen vangnetten zijn in mijn woonplaats waar ik veilig en zonder sencuur er op te krijgen mijn hele verhaal kan neer leggen en dan wel acties er op worden gedaan
    volledig buiten boekje treden alles plegen niet volgens de regels
    ik hoef en kan nergens meer heen in mijn woonplaats
    ik moet overal mijn mond er op houden pik het niet langer meer
    klachten indienen bij actium gaan naar persoon in kwestie zelf heen
    willen nergens op reageren zetten aan met frustreren zetten
    en binnen de gemeente aankloppen ? spelen onder 1 hoedje met wat er aan giga ligt
    overal geweest wie o wie geeft mij de gouden hint/tip
    totaal onbetrouwbaar die wijk consulent heeft mij al meerdere keren flink bij de poot gehad

    Sterke punten
    hoe ze huurders goed weten te pakken
    manipuleen kunnen als geen ander

    Zwakke punten
    totaal onbetrouwbaar schuiven alles in de schoenen huurder
    lopen weg met glasheldere feiten die er liggen
    gooien de hoorn er op met actium er op bellen
    krijg de persoon nimmer zelf te spreken
    grove en onterechte mails krijgen

    Door gedupeerde wk op 23 maart 2020 Reageer

  • Slechte woningcorporatie, laat overlast net zo lang oplopen tot de boel ontploft. Wijst naar de politie want die zou het op moeten lossen. Echt meer dan belabberd. Ze doen alsof ze met je meedenken en vinden het vervelend voor je. Dus dan ga je om tafel en dan maak je afspraken met de overlastgevers en de woonplaats. Maar als die vervolgens niet worden nageleefd volgen er geen consequenties. Nou ik begrijp wel dat overlastgevers dan lak hebben aan de gemaakte afspraken. #tijdverspilling

    Door Merel op 20 maart 2020 Reageer

  • 1 ster is nog veel te veel voor jullie, wat een arrogante en onprofessionele woningcorporatie zijn jullie.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Allemaal

    Door Mounia op 29 februari 2020 Reageer

  • Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

    Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

    Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

    Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

    Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

    Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

    Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet. Dat is alles!

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Customer Service
    Reactietermijn
    Oplossingsgerichtheid
    Financiële administratie

    Door Robin op 26 februari 2020 Reageer

  • Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

    Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

    Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

    Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

    Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

    Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

    Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Customer Service
    Reactietermijn
    Oplossingsgerichtheid
    Financiële administratie

    Door Robin op 26 februari 2020 Reageer

  • Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

    Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

    Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

    Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

    Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

    Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

    Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Customer Service
    Reactietermijn
    Oplossingsgerichtheid
    Financiële administratie

    Door Robin op 26 februari 2020 Reageer

  • Binnen 8 dagen badkamer gerenoveerd door de mitros
    Bedankt

    Sterke punten
    Afspraken netjes nagekomen

    Zwakke punten
    Geen ervaring mee

    Door Lima op 24 februari 2020 Reageer

  • Ik woon 4 hoog met enkele beglazing de kozijnen rotten weg. Het condens licht elke ochtend als een rivier op de venster bank. Overal schimmel de keuken bad kamer gang . En op dat alles moet ik met een mini gas kachel me hele flat verwarmen wat natuurlijk niet lukt. Dus wij leven letterlijk in de woonkamer. Dat ik een baby van 2,5 weken heb en in deze omstandigheden moet wonen intreseert ze niks. Ze zeggen dat ik geen recht heb op dubbele beglazing . Terwijl de wet wel anders zegt. Ik ben er werk van aan het maken met de woond bond

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Willen alleen je geld hebben , voor de rest mag je kapot vallen in de stront letterlijk

    Door Ana op 20 februari 2020 Reageer

  • Vreselijk slechte wbv.
    Woon er nu al 11 jaar, ben de tweede bewoner van het huis. Er is werkelijk waar nog nooit een woningverbetering uitgevoerd op dubbelglas na. Wij hebben zelf de gehele binnenkant verbouwd inclusief een nieuwe keuken. Als we dan iets melden zoals douche of plafond dan is dat niet nodig omdat de douche er nog goed uitziet op de benedenverdieping, terwijl de rest een badkamer boven heeft op het rijtje. Voor het plafond komt een bedrijf en die schroeft op zn gemakkie even een mooi net systeemplafonds vast met schroeven in de naad van de platen in het zicht!!! Ik zit dus nu met een plafond plaat met dichtgesmeerde schroef gaten. Wbv voor langs geweest erkend dat dit niet de manier is en gaat er werk van maken. We zijn inmiddels 4 weken verder zonder ook maar enig bericht. Want communiceren daar doet deze wbv niet aan. Voor onderhoud aan de ketel, zogenaamde intakes voor isoleren en meldingen wordt een extern bedrijf aangestuurd die zonder aankondiging langskomt. Aangezien wij beide fulltime werken snap je waarschijnlijk wel tussen welke tijden ze “langs” komen. Hier ook al een paar een melding van gemaakt maar hier gebeurd ook niks mee.

    Sterke punten
    Als iemand ze weer hoor ik het graag.

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.
    Communicatie dramatisch.
    Verstand van zaken nihil.
    Betrokkenheid niet in het pand.

    Door Bewoner op 14 februari 2020 Reageer

  • Ik sta op zoveel sites ingeschreven en kreeg daarop zo weinig reactie en slechte hulp, tot ik deze site ontdekte binnen enkele minuten had ik reactie en werd ik uitgenodigd voor een bezichtiging. Ik ben zo vriendelijk te woord gestaan door een van uw vrouwelijke medewerkers echt onwijs bedankt voor jullie service!!!

    Sterke punten
    Super vriendelijke en een hele snelle service

    Zwakke punten
    Nog niet ontdekt

    Door Sakina op 13 februari 2020 Reageer

  • Het huis heeft een voor controlle gehad zijn een paar dingen die voor overname in aanmerking komen.
    Nu staat de woning nog steeds niet op woning net kan dus niets aan bieden moet dus nu nog de dingen verwijderen terwijl ze goed in orde zijn.

    Door DB op 12 februari 2020 Reageer

  • Meldingen over reparaties of overlast worden niet doorgecommuniceerd of verdwijnen op vreemde wijze.
    Kapotte ruit wordt na 4 maanden een keer vervangen na 3 keer bellen, intercoms zijn oud en versleten, maar repareren/vervangen ho maar! Voordeur valt om de week niet meer in het slot en mag dus ook weer vervangen worden, ook dan laat Actium weken op zich wachten. Huizen zijn oud, niet goed geïsoleerd, wijkbeheerder luistert niet naar huurders, beloofd van alles maar komt weer niets van terecht.
    Al een jaar overlast van buren, meldingen wordt niets mee gedaan of verwijderd, een reactie of een beetje empathie kan er niet vanaf bij Actium, terwijl deze mensen al 4 jaar voor overlast zorgen.
    De schoonmaak die 2 keer paar jaar zou plaatsvinden heeft al bijna 2 jaar niet plaatsgevonden, terwijl ze er wel mooi geld voor vangen.

    Kortom, als je keuze hebt, huur dan niet bij deze vreselijke woningstichting.
    Huisjesmelkers is het perfecte woord hiervoor, werkelijk nog geen ster waard!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Slechte onderhoud
    Geen schoonmaakwerkzaamheden
    Wijkbeheerder maakt er een zooitje van

    Teveel om op te noemen, helaas

    Door Tessa op 5 februari 2020 Reageer

  • Uitgeloot voor een woning, alle benodigde papieren toegestuurd via de e-mail. En daarna nooit meer iets gehoord. Mijn vrouw en ik hebben 2 weken lang, elke werkdag gebeld om in contact te komen met desbetreffende medewerkers. Er is ons meerdere keren beloofd dat wij gebeld zouden worden deze medewerkers, maar dat is nooit gebeurd. De desbetreffende personen hebben nooit contact met ons opgenomen en wij hebben nooit meer wat van Woonbron vernomen! Hele aparte gang van zaken.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel op de klantenservice

    Zwakke punten
    Klantenservice kan u absoluut niet verder helpen.
    Afspraken worden niet nagekomen
    De juiste personen zijn niet te bereiken
    Elke medewerker van de klantenservice vertelt een ander verhaal.

    Door dit soort corporaties twijfel ik toch om een woning te kopen. Belachelijke service!!!!!

    Door Robert op 3 februari 2020 Reageer

  • Heb een melding gedaan over vuurwerkschade in het hoofdcomplex in het complex het bel paneel is beschadigd.. Heb al 10 x gebeld en ze beloven van alles... Nog steeds is het bel paneel kapot en er is niemand geweest van havestede... Schandalige woningbouwvereniging is dit... Als ze geld moeten vangen dan zijn ze er als de kippen bij... Maar zodra het iets gaat kosten voor hun kun je heel lang wachten

    Sterke punten
    Ken er geen opnoemen alleen zwakken

    Zwakke punten
    Niet op komen draven zodra het hun geld gaat kosten

    Door Nathalie op 1 februari 2020 Reageer

  • Als je over ontmoedigingsbeleid gaat praten dan moet je bij woonpunt zijn.
    Gisteren 43 minuten aan de telefoon gehangen, zelfs een tweede telefoon gebruikt om een keuzemenu 3 in te toetsen. Daar werd zelfs de lijn verbroken zelfs voor de tweede maal.
    Woonpunt jullie moeten zich diep schamen, ik begrijp niet dat de overheid zich niet met z'n zaken bemoeit om op te treden dat zo iets nog in 2020 gebeurt. GEWOON, JULLIE ZIJN DIEP TREURIG.


    Sterke punten
    Ontmoediging voor telefonisch kontakt.

    Zwakke punten
    Slechte service

    Door Nick op 31 januari 2020 Reageer

  • Zie ook op facebook(PORTAALRENOVATIE)

    Zwakke punten
    Te veel

    Door Mike op 30 januari 2020 Reageer

  • Had op een woning gereageerd met meer rust en vrijheid van buren, maar woonbedrijf heeft besloten om de woning te verkopen. Was nummer 1 volgens de wachtrij online. Echt jammer en zonde. Weer minder (goede) huurwoningen en weer langer wachten, terwijl er huurwoningen tekort is. Wat een schande van de woonbedrijf.

    Zwakke punten
    huurwoningen verkopen. weinig sociale huurwoningen. Lange wachtlijst. veel woningen vertonen slecht onderhoud/oudbouw.

    Door avi op 27 januari 2020 Reageer

  • Wij huren een woning bij woonfriesland in alle gelijkwaardige appartementen ligt zeil op de grond. Echter wil woonfriesland dit er niet bij ons inleggen, omdat de vorige bewoners het zeil eruit heeft gehaald. Erg slecht en een niet eenzijdig beleid.

    Sterke punten
    Wij huren een woning bij woonfriesland in alle gelijkwaardige appartementen ligt zeil op de grond. Echter wil woonfriesland dit er niet bij ons inleggen, omdat de vorige bewoners het zeil eruit heeft gehaald. Erg slecht en een niet eenzijdig beleid.

    Door Rianne op 15 januari 2020 Reageer

  • Beloofde het achterstallig onderhoud in de veel te dure huurwoning aan te pakken maar doet het niet ! Tocht overal bij de ramen en deuren, scheuren, gaten en kieren in de houten kozijnen ( huizen van 1983) en vocht tussen het dubbele glas raam, gescheurde en afgebroken tegels in de badkamer en een stroom verslindende ouwe boiler waardoor 'n torenhoge stroomrekening, enz., plaatst zonder overleg aso's en schorem met vetslavings e.a. problemen tussen kwetsbare ouderen waardoor de veiligheid ernstig in gevaar wordt gebracht ! Degenen die de dupe werden van zo'n aso raakten in de problemen maar vinden geen gehoor en draaien op voor de toegebrachte schade ! Diep triest ! Waarom zo veel huur moeten betalen voor zoveel ellende ?!

    Sterke punten
    NEGEREN vd huurders die wel van goede wil zijn ! NIET NAKOMEN van gevraagde en toegezegde onderhoud en reparaties ! Laks en kortzichtig en hautain en harteloos !

    Zwakke punten
    Oneerlijk, kortzichtig, egoïstisch, harteloos, ............!!!!

    Door Anoniem op 15 januari 2020 Reageer

  • Door 3en in de financiële problemen gekomen en dit ook kunnen aantonen ! , huurachterstand opgelopen en huisuitzetting dreigt terwijl post van woonbron NOOIT bij mij is gearriveerd : lag in de sloot ! Woonbron WEET dat de postbezorgers hun post vaak niet bezorgennen het ergens dumpen ! Het wordt al jaren gemeld bij POSTNL ! Betalingsregeling voorgesteld maar ( nog) geen antwoord gehad ! Slapeloze nachten, hart e.a. klachten en angst en verdriet, heb er geen woorden voor, sta nu buiten mijn schuld te boek als wanbetaler !

    Sterke punten
    Goed in iemand veel stress en angst bezorgen en intimideren en onder druk zetten

    Zwakke punten
    Niet willen inzien dat iemand die buiten zijn/haar schuld in de problemen raakte WIL betalen-'n betalingsregeling wil treffen omdat het inkomen te laat is om de huurachterdstand in 1x te betalen !-om uit de huurachterstand te komen ! Degenen die mij zo in de financiële problemen bracht keihard aanpakken !

    Door Anoniem op 15 januari 2020 Reageer

  • Over voorgaande ervaring met Vivare was ik niet te spreken. Een boel ellende met het aanleveren van documenten, communicatieproblemen, etc en uiteindelijk het op de avond van sleuteloverdracht 10 december nog afzeggen van een woning ivm asbest. Ik moest zelf de volgende dag op kantoor komen voor een oplossing.
    Maar het is opgelost. En netjes ook. Er moest even wat voor gebeuren, een niet al te vrolijk gesprek, maar met ruim een halve dag was het dan toch geregeld. De voorbereiding en in orde maken van alle bijkomende zaken was de volgende dag gereed en in dezelfde ochtend 12 december nog ontving ik de sleutel van een nette huurwoning in een hele nette wijk. Dit was dan ook nog eens een woning, eigenlijk ver boven mijn budget maar aangeboden voor de huurprijs van de woning die werd afgezegd. De woning is ruim zat en de locatie komt alleen nog maar beter uit dan waar ik eigenlijk zou komen. Ik woon hier maar voor anderhalve maand en met de kinderen in het weekend, in afwachting van de sleutel van een koopwoning op 3 febr 2020 dus het is misschien niet overdreven veel gevraagd. Maar Vivare heeft mijn klacht uiteindelijk wel serieus genomen en dit dubbeldik goed gemaakt. Pluimpje!

    Sterke punten
    Leren van een fout en het adequaat oppakken

    Zwakke punten
    Als het sterke punt overheerst, hopelijk blijft er dan zo min mogelijk van de voorgaande zwakke punten over.

    Door virginia berendsen op 12 januari 2020 Reageer

  • weinig huurwoningen beschikbaar, wacht al jaren. ze slopen of verkopen woningen, dat begrijp ik niet.

    Zwakke punten
    alles

    Door larisa op 4 januari 2020 Reageer

  • Veel beloven en weinig geven dat doet De Woonbron. Ik wil het voltallige management van De Woonbron feliciteren met het structureel rond pompen van : "kwetsbare mensen" zoals zij het noemen. Het is structureel rondpompen van (kleine) asociale groepen overlastgevers door heel Rotterdam Zuid. Ik zal geen specifieke groepen benoemen maar het management weet heel goed wat ik bedoel. Het zou fijn zijn als het management van De Woonbron stopt met buitenspel zetten van goede betrouwbare huurders zoals nu gebeurt. Goede normale huurders kunnen met hun klachten aan kloppen maar worden met mooie smoesjes zoet gehouden. Gevolg de goede huurders vertrekken uit de wijken. Vraag mij af of dit bewuste opzet is van De Woonbron? Ik vraag mij af of het het voltallige management van De Woonbron ook woont tussen de structurele overlastgevende "kwetsbare" bewoners?
    een ster is nog te veel voor De Woonbron.

    Sterke punten
    Incasso afdeling, veel beloven en niets waar maken, belasting geld verspillen aan nutteloze projecten in het verleden o.a. SS Rotterdam.

    Zwakke punten
    De hele Woonbron organisatie

    Door Een ontvrede huurder op 30 december 2019 Reageer

  • ik heb vernomen dat de persoon projecten vertrokken is bij actium
    heft eieren voor zijn geld gekozen
    en de 2 van de bouwbedrijf die de oorzaak keukenrenovatie op hun geweten hebben er ook nniet meer werken
    kijk de koppen vallen
    nu te maken met idd ook die neerbuigende bemiddelaar
    ik heb te maken vanuit de gemeente wil mij helpen wil hulp bieden andere woning moet door meer oorzaken een gedwongen verhuizing aan
    mooi en prachtig verhaal legde hij neer want er zit een voorwaarde aan gekleefd doe daar geen verdere uitspraken over
    komt bij hem zelf weg zegt hij omdat ik er zo beroerd bij zit
    zeker wie zijn er n de oorzaak in
    en mag hij mij niet opleggen voorwaarden is er niet bevoegd in
    wassen allemaal hun handen in onschuld
    ik da niet in op zijn voorwaarde dus er gebeurd weer niets
    trekt zich volledig terug
    alle toezeggingen die hij deed zitten mooi verpakt in die voorwaarde
    deze man is idd zeer neerbuigend vreselijk dit
    maar er zijn kopstukken vertrokken wat mij meer lucht geeft
    met dit op hun geweten met golf aan klachten naar adres actium kon dit niet uit blijven

    Sterke punten
    kwestie van wachten geduld er in en ze moeten wel vertrekken

    Zwakke punten
    mooie praatjes verkopen
    neerbuigend zijn 1 ster zeer slecht zijn


    Door de geduperde op 30 december 2019 Reageer


VergelijkWoningcorporaties

Op vergelijkwoningcorporaties.nl lees je reviews over alle woningcorporaties van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Woningcorporaties