Nadat ik 40 jaar in deze woning woon en deze prachtig heb opgeknapt had ik een verzoek aan de woningbouw Mijn vraag was aan haagwonen een toilet die hoger was als deze 39 cm
Mijn man was ernstig ziek en deze was te laag hij moest naar boven strompelen om daar wel normaal te kunnen en dan was hij vaak te laat mensonterend dus
Ik vroeg geen aangepaste maar normale maat 46 cm hoog die ik ook boven van de woningbouw heb bijna 4 mnd heen en weer ge mailt KON NIET MOCHT NIET ALLES VOLGENS REGELS
Uiteindelijk is mijn man 11 juni overleden
Toen werd ik tot mijn stomme verbazing 2 weken later gebeld dat ik n complete renovatie kreeg jaaaaa na 40 huren
ALLES VOLGENS DE REGELS niks geen kleur kiezen 120 cm hoog tegelen van die mooie 10x10 cm witte tegels ik weer heen en weer bellen e mailen wilde zelf betalen voor tot plafond tegelen neeeee ALLES VOLGENS DE REGELS
Geen op zichter wilde me hier over te woord staan de telefoniste was zeer onbeschoft en gaf door REGELS ZIJN REGELS leg mij uit de woning word als ik er uit gaat verkocht een wc die nu bij mijn huis helemaal er uit ziet als een ziekenhuis wc had er heel mooi passend uit kunnen zien als k t verschil bij had gepast pfffffff
MAAAAAAAR REGELS ZIJN REGELS
Zwakke punten Zeer slechte communicatie en zo min mogelijk inversteren op n zo goedkoop mogelijke manier
Zwakke punten Ze moeten eens eerlijk gaan doen met huizen toewijzen. En wat meer naar situaties kijken. En wat meer meeleven met de mensen. Je kunt zien dat ze hier niet wegkomen niks geen menselijkheid
Omnia Wonen doet helemaal niets tegen overlast. Buren slaan met deuren en rennen op de trappen. De woningen aan de Oranjestraat in Assen vallen zowat uit elkaar, en van renovatie wil Omnia niets weten. Alleen de buitenkant wordt onderhouden, maar de muren en vloeren zitten vol schimmel en gaten. Reparaties worden niet uitgevoerd en mailtjes hierover worden niet beantwoord. Blijf weg van Omnia Wonen in Assen; ze denken alleen maar aan geld.
Oplichting en fraude is orde van de dag voor Acantus.
Ze liegen en bedriegen alles bij elkaar om hun doel te halen en dat is geld binnen harken hoe ze dit doen maakt ze niks uit ze gaan extreem ver.(Je bent maar een nummer en voor jou 100 anderen)
Gebreken,reparatie verzoeken en klachten word weinig en vaak helemaal niks mee gedaan.
De waarheid willen ze niet horen,op hun gedrag mag je ze niet aanspreken want dan gaan ze dreigen en onderhoud is zeer slecht.
Pas op met deze oplichters!!!
1 ster is veel te veel.
Sterke punten Oplichten,fraude plegen,liegen,afspraken niet nakomen
Zwakke punten Oplichten,fraude plegen,liegen,afspraken niet nakomen
Huurders mogen geen uitbouw maken. Maar wel als je marokaan bent en andere huurders verlinkt aan de wijkopzichter in je gesubsidieerde flat toezicht baantje in Overvecht Noord. Dan kan het zelfs in jaar een van je huurovereekomst.
De arrogante, hooghartige houding t.o.v. huurders is stuitend.
Je bent een woningcorporatie; je bent in het leven geroepen om mensen met een smalle beurs fatsoenlijk te huisvesten. Je wordt betaald door je huurders. Je bent géén maatschappelijke organisatie, je bent géén patriarch of matriarch.
Het wordt hoog tijd dat dit soort partijen terugkeren naar hun missie en bestaansrecht: volkshuisvester, in dienst van de huurders.
Wij horen van van de mensen die zonnepanelen hebben en wonen in een huurhuis van ieder1 wonen dat ze zeer lage energie kosten hebben.
Wij hebben ze niet, en krijgen ze na alle waarschijnlijkheid ook niet maar wel het maximum aan huurverhoging vragen, en in huizen wonen waarvan ik zeker weet dat de huizen niet eens goed geïsoleerd zijn .
Dit is zeker voor mensen die oud of ziek zijn niet best, dus is mijn vraag aan iedereen, hebben jullie al meerdere plannen voor isolatie van meerdere wijken en hoe zit het met zonnepanelen???
Sterke punten Niet veel maar reparaties worden meestal wel snel en goed uitgevoerd
Heel veel dank voor de heel snelle reparatie aan mijn dak (was dakpan afgevallen op gevoelige plek voor lekkage) in mijn huurhuis van Nabij Wonen, voorheen Heuvelrug Wonen, in Driebergen. Dit gebeurde dag voor mijn vakantie. Door de snelle actie en reparatie van Nabij Wonen kon ik toch nog met gerust hart op vakantie. Ik ben zeer tevreden met Nabij Wonen en de firma's die zij inhuren om reparaties te doen. Bij een reparatie verzoek wordt er altijd snel actie ondernomen. Woon nu bijna 5 jaar in een huis van Nabij Wonen en ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik daarmee ben. Altijd vriendelijke medewerkers aan de telefoon, dat is zo fijn in deze bizarre wereld.
Al zes jaar is het trappenhuis van de schakelstede niet geschilderd. Er staan namen op de muren van mensen die al overleden zijn. Servicekosten 30 euro per maand x 60 eenheden = kassa voor de Woonin.
Verlichting brandt al 3 dagen 24 uur per dag op de galerijen van de Stadswachter (schakelstede). Dankuwel voor al deze onnodige kosten voor de huurders woonin.
Geen empathie voor de huurders. Lappen alles aan hun laars. Service is er niet, maar wel hoge kosten in rekening brengen. Ze zitten er voor zichzelf en niet voor de bewoners. Niemand van Parteon voelt zich verantwoordelijk. Ik heb er geen respect voor. Er is een nieuwe directrice die door een andere woningbouwvereniging op straat is gezet, omdat ze er een potje van maakt, nu gaat ze gewoon verder. We hebben een advocaten kantoor ingeschakeld om ze voor de rechter te dagen. Ze gaan te ver in nalatigheid. Ze verdienen de schandpaal. Je moet je schamen om daar te “werken”.
Sterke punten Mensen aan het lijntje houden door loze beloftes
Zwakke punten Slecht Nederlands in woord en geschrift. Dom en egoïstisch
Wij hebben het hele huis opgeknapt niks ervoor terug gekregen, heel erg slecht personeel. Ze komen hún afspraken niet na en ook via de telefoon zijn ze heel erg onvriendelijk. Ik ga nooit meer iets huren bij Vivare. Ik geef het liefst 0 sterren .
In woning van wonen Limburg chronisch schimmel problemen. Zo vaak schoonmaken met chemische middelen. Ben doodop. Wil niet meer schoonmaken. Ik hoop dat ze me eruit schoppen. Ik geef op. Deze krot ghetto woning.
T.o.v de buitenwereld presenteert deze woningcorporatie zich graag als 'maatschappelijk betrokken'. Je zou haast zeggen: B-corp waardig.
De praktijk:
Een probleem huurder met cluster-B-trekken en detentie verleden die een woonomgeving met kinderen terroriseert? Zoek het maar uit. Of: Bel de politie maar.
Spontaan roddelen over andere huurders bij een onderhouds bezoek: de normaalste zaak van de wereld. Uitspelen: idem.
Ten algemene een ronduit nonchalante, kleinerende houding t.o.v huurders.
Na 30 jaar voor t eerst melding van iets, vermoeden geluidsoverlast nw of slecht ventilatiesysteem ,wordt halverwege afgekapt, eerst met buren regelen,en, ik hoor wel als monteur contact opneemt, kortaf en onnodig lang wachtten aan tel bij zowel klantenservice als reparatieverzoek,dit willen ze zws liever per mail, waar helemaal niks mee gebeurd, en van opzichter of gewoon contact al helemaal geen sprake en al jaren niet zichtbaar in wijk. Bij vragen over toewijzing of verdelen van woningen wordt je afkapt, of voorgelogen of ronduit onbeschoft gedaan. Kan zeggenna 30 jaren in zelfde huis wonen,vroeger voorheen ,de Goede Woning en de medewerkers en klantcontact beter en vriendelijker was. Nu lijken ze juist voor de langer wonende of oudere bewoners weinig of niks meer te doen.
Klachten over een bewoner die alles aan de laars lakt en welbions vooral de wijkopzichter doet er niks aan
Al 5 jaar bezig maar komen geen stap verder met onze ongenoegen terwijl welbions verplicht is om ons tehelpen
Bij overlast moeten we dan maar de politie bellen afschuif methode
Sterke punten Afschuif methode
Zwakke punten Niet luisteren na klachten verloedering van de straat
Ik woon sinds 2009 in een woning van 1935. Ik heb daar t/m 2020 met veel woonplezier gewoond.
De laatste 4 jaar wordt het vocht- en schimmelprobleem niet structureel aangepakt door Zeeuwland. Ik heb sinds 2024 gezondheidsklachten door de schimmel. Klachten zijn: Zwaar geirriteerde ogen, neus en keel. Zwaar brandende pijn in luchtpijp, longen en borst bij langdurig verblijf in de woning. Er is onderzoek gedaan door Intra-air(dec. 2024) en is wel degelijk schimmel gevonden, die funest is voor de gezondheid. Mijn huisarts geeft aan dat de klachten komen van de schimmel.
En de huurcommissie heeft 23 juli 2025 onderzoek gedaan. Zeeuwland heeft op 10 augustus 2025 een uitstel van reactie gevraagd bij de Huurcommissie.
Het dak lekt, de west- en noordmuur zijn vocht doorlatend geworden vanwege onvoldoende voegwerk en onderhoud. Zeeuwland ontkent het verband tussen gezondheidsklachten en onvoldoende en achterstallig onderhoud aan de woning. Volgens manager E.D.G. is er geen sprake van achterstallig onderhoud of enige aansprakelijkheid in zijn schriftelijke reacties.
Ik heb 15 juni 2025 schriftelijk gevraagd om een vervangende wooneenheid in mijn achtertuin. Dit is zonder verder langskomen(wat wel eerst werd toegezegd en vervolgens vanwege de procedure bij de huurcommissie werd ingetrokken) geweigerd.
Ik kan sinds juli 2025 niet meer mijn normale uren werken vanwege mijn klachten. Ik heb diverse werkafspraken af moeten zeggen. Ik woon sinds 30 juni grotendeels in mijn tipi in de achtertuin. Als ik in de woning slaap dan word ik zeer benauwd dat ik niet meer kan slapen.
Sterke punten Ontkenning, onverantwoordelijkheid
Zwakke punten Zeeuwland houdt zich niet aan de contractuele verplichtingen van het huurcontract. Zeeuwland ontkent de feitelijke problemen en zadelt de huurder op met forse onkosten(aanschaf ontvochtigers, electriciteitkosten, aanschaf nieuwe gordijnen, etc), schoonmaakwerk, neven gezondheidsklachten en arbeidsderving.
Renovatie toilet
Review over Haag WonenNadat ik 40 jaar in deze woning woon en deze prachtig heb opgeknapt had ik een verzoek aan de woningbouw Mijn vraag was aan haagwonen een toilet die hoger was als deze 39 cm
Mijn man was ernstig ziek en deze was te laag hij moest naar boven strompelen om daar wel normaal te kunnen en dan was hij vaak te laat mensonterend dus
Ik vroeg geen aangepaste maar normale maat 46 cm hoog die ik ook boven van de woningbouw heb bijna 4 mnd heen en weer ge mailt KON NIET MOCHT NIET ALLES VOLGENS REGELS
Uiteindelijk is mijn man 11 juni overleden
Toen werd ik tot mijn stomme verbazing 2 weken later gebeld dat ik n complete renovatie kreeg jaaaaa na 40 huren
ALLES VOLGENS DE REGELS niks geen kleur kiezen 120 cm hoog tegelen van die mooie 10x10 cm witte tegels ik weer heen en weer bellen e mailen wilde zelf betalen voor tot plafond tegelen neeeee ALLES VOLGENS DE REGELS
Geen op zichter wilde me hier over te woord staan de telefoniste was zeer onbeschoft en gaf door REGELS ZIJN REGELS leg mij uit de woning word als ik er uit gaat verkocht een wc die nu bij mijn huis helemaal er uit ziet als een ziekenhuis wc had er heel mooi passend uit kunnen zien als k t verschil bij had gepast pfffffff
MAAAAAAAR REGELS ZIJN REGELS
Zwakke punten
Zeer slechte communicatie en zo min mogelijk inversteren op n zo goedkoop mogelijke manier
Weinig positiefs.
Review over De HuismeestersOver De Huismeesters gaat weinig positiefs rond. Zelfs de manier waarop ze met klachten omgaan. Ze knechten huurders.
Sterke punten
Vrijwel niets.
Zwakke punten
Nogal veel. Het lijkt wel opzettelijk.
Ze zijn niet eerlijk en niet m
Review over Mijande WonenOneerlijk gemeen
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Toewijzing. Eerlijkheid. Medeleven. Gemeen
Ze zijn niet eerlijk en niet m
Review over Mijande WonenOneerlijk gemeen
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Toewijzing. Eerlijkheid. Medeleven. Gemeen
Ze zijn niet eerlijk en niet m
Review over Mijande WonenZe gaan niet netjes met mensen om.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Toewijzing. Eerlijkheid. Medeleven. Gemeen
Ze zijn niet eerlijk en niet m
Review over Mijande WonenZe gaan niet netjes met mensen om.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Toewijzing. Eerlijkheid. Medeleven. Ze zijn gemeen
Ze zijn niet eerlijk en niet m
Review over Mijande WonenZe gaan niet netjes met mensen om.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Toewijzing. Eerlijkheid. Medeleven
Ze hebben niks
Ze zijn niet eerlijk en niet m
Review over Mijande WonenZe gaan niet netjes met mensen om.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Ze moeten eens eerlijk gaan doen met huizen toewijzen. En wat meer naar situaties kijken. En wat meer meeleven met de mensen. Je kunt zien dat ze hier niet wegkomen niks geen menselijkheid
Slechtste woningbouw ooit
Review over Omnia WonenOmnia Wonen doet helemaal niets tegen overlast. Buren slaan met deuren en rennen op de trappen. De woningen aan de Oranjestraat in Assen vallen zowat uit elkaar, en van renovatie wil Omnia niets weten. Alleen de buitenkant wordt onderhouden, maar de muren en vloeren zitten vol schimmel en gaten. Reparaties worden niet uitgevoerd en mailtjes hierover worden niet beantwoord. Blijf weg van Omnia Wonen in Assen; ze denken alleen maar aan geld.
Oplichters
Review over AcantusOplichting en fraude is orde van de dag voor Acantus.
Ze liegen en bedriegen alles bij elkaar om hun doel te halen en dat is geld binnen harken hoe ze dit doen maakt ze niks uit ze gaan extreem ver.(Je bent maar een nummer en voor jou 100 anderen)
Gebreken,reparatie verzoeken en klachten word weinig en vaak helemaal niks mee gedaan.
De waarheid willen ze niet horen,op hun gedrag mag je ze niet aanspreken want dan gaan ze dreigen en onderhoud is zeer slecht.
Pas op met deze oplichters!!!
1 ster is veel te veel.
Sterke punten
Oplichten,fraude plegen,liegen,afspraken niet nakomen
Zwakke punten
Oplichten,fraude plegen,liegen,afspraken niet nakomen
Verbouwen voor vriendjes
Review over WooninHuurders mogen geen uitbouw maken. Maar wel als je marokaan bent en andere huurders verlinkt aan de wijkopzichter in je gesubsidieerde flat toezicht baantje in Overvecht Noord. Dan kan het zelfs in jaar een van je huurovereekomst.
Misplaatst arrogant
Review over TalisDe arrogante, hooghartige houding t.o.v. huurders is stuitend.
Je bent een woningcorporatie; je bent in het leven geroepen om mensen met een smalle beurs fatsoenlijk te huisvesten. Je wordt betaald door je huurders. Je bent géén maatschappelijke organisatie, je bent géén patriarch of matriarch.
Het wordt hoog tijd dat dit soort partijen terugkeren naar hun missie en bestaansrecht: volkshuisvester, in dienst van de huurders.
Sterke punten
Telefonistes vriendelijk
Zwakke punten
Gedraagt zich als vastgoed moloch en maatschappelijke organisatie in één, neemt geen verantwoordelijkheid voor fouten. Onbeschoft personeel.
Verschil te groot
Review over Woonbedrijf ieder1Wij horen van van de mensen die zonnepanelen hebben en wonen in een huurhuis van ieder1 wonen dat ze zeer lage energie kosten hebben.
Wij hebben ze niet, en krijgen ze na alle waarschijnlijkheid ook niet maar wel het maximum aan huurverhoging vragen, en in huizen wonen waarvan ik zeker weet dat de huizen niet eens goed geïsoleerd zijn .
Dit is zeker voor mensen die oud of ziek zijn niet best, dus is mijn vraag aan iedereen, hebben jullie al meerdere plannen voor isolatie van meerdere wijken en hoe zit het met zonnepanelen???
Sterke punten
Niet veel maar reparaties worden meestal wel snel en goed uitgevoerd
Zwakke punten
Te veel sorry
zo tevreden
Review over Heuvelrug WonenHeel veel dank voor de heel snelle reparatie aan mijn dak (was dakpan afgevallen op gevoelige plek voor lekkage) in mijn huurhuis van Nabij Wonen, voorheen Heuvelrug Wonen, in Driebergen. Dit gebeurde dag voor mijn vakantie. Door de snelle actie en reparatie van Nabij Wonen kon ik toch nog met gerust hart op vakantie. Ik ben zeer tevreden met Nabij Wonen en de firma's die zij inhuren om reparaties te doen. Bij een reparatie verzoek wordt er altijd snel actie ondernomen. Woon nu bijna 5 jaar in een huis van Nabij Wonen en ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik daarmee ben. Altijd vriendelijke medewerkers aan de telefoon, dat is zo fijn in deze bizarre wereld.
Sterke punten
-Altijd bereikbaar
-Vriendelijke medewerkers
Zwakke punten
heb ik nog niet ontdekt
Geen schilderwerk
Review over WooninAl zes jaar is het trappenhuis van de schakelstede niet geschilderd. Er staan namen op de muren van mensen die al overleden zijn. Servicekosten 30 euro per maand x 60 eenheden = kassa voor de Woonin.
Licht 24 uur pd
Review over WooninVerlichting brandt al 3 dagen 24 uur per dag op de galerijen van de Stadswachter (schakelstede). Dankuwel voor al deze onnodige kosten voor de huurders woonin.
Criminele organisatie
Review over ParteonGeen empathie voor de huurders. Lappen alles aan hun laars. Service is er niet, maar wel hoge kosten in rekening brengen. Ze zitten er voor zichzelf en niet voor de bewoners. Niemand van Parteon voelt zich verantwoordelijk. Ik heb er geen respect voor. Er is een nieuwe directrice die door een andere woningbouwvereniging op straat is gezet, omdat ze er een potje van maakt, nu gaat ze gewoon verder. We hebben een advocaten kantoor ingeschakeld om ze voor de rechter te dagen. Ze gaan te ver in nalatigheid. Ze verdienen de schandpaal. Je moet je schamen om daar te “werken”.
Sterke punten
Mensen aan het lijntje houden door loze beloftes
Zwakke punten
Slecht Nederlands in woord en geschrift. Dom en egoïstisch
Heel erg slechte Corporatie
Review over VivareWij hebben het hele huis opgeknapt niks ervoor terug gekregen, heel erg slecht personeel. Ze komen hún afspraken niet na en ook via de telefoon zijn ze heel erg onvriendelijk. Ik ga nooit meer iets huren bij Vivare. Ik geef het liefst 0 sterren .
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Alles
Riool verstopt
Review over WoonkwartierLieve jongemannen, alles goed opgelost ,super bedankt.
Chronisch schimmel
Review over Wonen LimburgIn woning van wonen Limburg chronisch schimmel problemen. Zo vaak schoonmaken met chemische middelen. Ben doodop. Wil niet meer schoonmaken. Ik hoop dat ze me eruit schoppen. Ik geef op. Deze krot ghetto woning.
Nog geen ster waardig
Review over TalisT.o.v de buitenwereld presenteert deze woningcorporatie zich graag als 'maatschappelijk betrokken'. Je zou haast zeggen: B-corp waardig.
De praktijk:
Een probleem huurder met cluster-B-trekken en detentie verleden die een woonomgeving met kinderen terroriseert? Zoek het maar uit. Of: Bel de politie maar.
Spontaan roddelen over andere huurders bij een onderhouds bezoek: de normaalste zaak van de wereld. Uitspelen: idem.
Ten algemene een ronduit nonchalante, kleinerende houding t.o.v huurders.
Nog geen ster waardig.
Luisteren niet/kortaf
Review over StaedionNa 30 jaar voor t eerst melding van iets, vermoeden geluidsoverlast nw of slecht ventilatiesysteem ,wordt halverwege afgekapt, eerst met buren regelen,en, ik hoor wel als monteur contact opneemt, kortaf en onnodig lang wachtten aan tel bij zowel klantenservice als reparatieverzoek,dit willen ze zws liever per mail, waar helemaal niks mee gebeurd, en van opzichter of gewoon contact al helemaal geen sprake en al jaren niet zichtbaar in wijk. Bij vragen over toewijzing of verdelen van woningen wordt je afkapt, of voorgelogen of ronduit onbeschoft gedaan. Kan zeggenna 30 jaren in zelfde huis wonen,vroeger voorheen ,de Goede Woning en de medewerkers en klantcontact beter en vriendelijker was. Nu lijken ze juist voor de langer wonende of oudere bewoners weinig of niks meer te doen.
Klachten niet serieus genomen
Review over WelbionsKlachten over een bewoner die alles aan de laars lakt en welbions vooral de wijkopzichter doet er niks aan
Al 5 jaar bezig maar komen geen stap verder met onze ongenoegen terwijl welbions verplicht is om ons tehelpen
Bij overlast moeten we dan maar de politie bellen afschuif methode
Sterke punten
Afschuif methode
Zwakke punten
Niet luisteren na klachten verloedering van de straat
Dorpsstr14-Meliskerke-Schimmel
Review over ZeeuwlandBeste lezer,
Ik woon sinds 2009 in een woning van 1935. Ik heb daar t/m 2020 met veel woonplezier gewoond.
De laatste 4 jaar wordt het vocht- en schimmelprobleem niet structureel aangepakt door Zeeuwland. Ik heb sinds 2024 gezondheidsklachten door de schimmel. Klachten zijn: Zwaar geirriteerde ogen, neus en keel. Zwaar brandende pijn in luchtpijp, longen en borst bij langdurig verblijf in de woning. Er is onderzoek gedaan door Intra-air(dec. 2024) en is wel degelijk schimmel gevonden, die funest is voor de gezondheid. Mijn huisarts geeft aan dat de klachten komen van de schimmel.
En de huurcommissie heeft 23 juli 2025 onderzoek gedaan. Zeeuwland heeft op 10 augustus 2025 een uitstel van reactie gevraagd bij de Huurcommissie.
Het dak lekt, de west- en noordmuur zijn vocht doorlatend geworden vanwege onvoldoende voegwerk en onderhoud. Zeeuwland ontkent het verband tussen gezondheidsklachten en onvoldoende en achterstallig onderhoud aan de woning. Volgens manager E.D.G. is er geen sprake van achterstallig onderhoud of enige aansprakelijkheid in zijn schriftelijke reacties.
Ik heb 15 juni 2025 schriftelijk gevraagd om een vervangende wooneenheid in mijn achtertuin. Dit is zonder verder langskomen(wat wel eerst werd toegezegd en vervolgens vanwege de procedure bij de huurcommissie werd ingetrokken) geweigerd.
Ik kan sinds juli 2025 niet meer mijn normale uren werken vanwege mijn klachten. Ik heb diverse werkafspraken af moeten zeggen. Ik woon sinds 30 juni grotendeels in mijn tipi in de achtertuin. Als ik in de woning slaap dan word ik zeer benauwd dat ik niet meer kan slapen.
Sterke punten
Ontkenning, onverantwoordelijkheid
Zwakke punten
Zeeuwland houdt zich niet aan de contractuele verplichtingen van het huurcontract. Zeeuwland ontkent de feitelijke problemen en zadelt de huurder op met forse onkosten(aanschaf ontvochtigers, electriciteitkosten, aanschaf nieuwe gordijnen, etc), schoonmaakwerk, neven gezondheidsklachten en arbeidsderving.
Verwaarlozing vastgoed
Review over Wonen LimburgWonen limburg waarom verwaarloosd u uw vastgoed dat het krotwoningen worden?