• Renovaties worden als onderhoud bestempeld terwijl mensen niet in hun huis kunnen verblijven tijdens werkzaamheden.
    Klachten worden niet gehoord. En word gedreigd met uithuiszetting ect, medewerkers komen wanneer ze willen aan huurders deur.
    Medewerkers plegen smaad en laster leggen valse verklaringen af bij de politie.
    Woningen zijn niet goed onderhouden, reparaties worden onder de maat afgeleverd .
    Al met al dat hele bedrijf moet onderzocht worden en hard aangepakt, schandalig dat ze als parasieten hun huurders uitzuigen en misbruik maken van hun positie en macht.

    Sterke punten
    Niets down with actium!!!

    Tenzij je aandeelhouder ben van actium of medewerker dan is actium een top bedrijf.

    Zwakke punten
    Slechte dienstverlening
    Slechte mensen
    Slechte huizen, onderhoud en renovaties
    Slechte bereikbaarheid
    Slechte klachten afhandeling
    Uitmelkers
    Oplichters
    Profiteurs van mensen die al het minimale inkomen verdienen.

    Door Nick op 1 december 2019 Reageer

  • Dank aan de medewerkers van Samenwerking . Ik kreeg een huis aangeboden. De medewerkers van Samenwerking hebben me zo goed ondersteund en me alle ruimte gegeven met hun meedenken om een beslissing te kunnen nemen. Jackie Lusse en receptie, hartelijk bedankt

    Door Anne Groeneveld op 25 november 2019 Reageer

  • Afspraken komen ze niet na ze laten de huurder in de strond zitten met inderdaad een slecht onderhouden woning waar ze weigeren om alles netjes op te knappen. Lees mijn andere reviews maar!

    Sterke punten
    Geen enkele! 0 sterren

    Zwakke punten
    Letterlijk alles!

    Door Kevin op 20 november 2019 Reageer

  • om dat corneeliea beck in de ggz heeft door gebrachtr in castricum 1990 /2000 en 2004 een eigen huur woning kreeg echter is ze nu weer net als in 1990 rijp voor de ggz en moet nodig weer aan de medie zijnen om haar verstand weer goed te krijgen ze is gevaarlijk gas aan doen doet ze wel 6 x op nieuw voor het brand tv aan doen lukt der niet echt rammen zemmen kan ze niet wasmachine op de juiste manier aan doen lukt niet fietsen raakt de weg kwijt van a//naar b/ is altijd de bril kwijt is papieren altijd kwijt geeft iemand anders de schult er van kan nog mooi praten echter geloof het niet klopt niet wat ze zegt ook geld weet ze niet hoe dat werkt heeft schulder 26000 euro moet ze aan pensioenfonds voor tandtchniek reschtzaak verloren is gevlucht voor der eigen en laat iemand ander zijn leven verwoesten door 112 konstand te bellen

    Sterke punten
    zijn er niet doen niets enkel iemands leven verwoesten

    Zwakke punten
    doe niets aan astbest wat 90 viekante meter in huis zit niet is geiesoleerd je in de kouw zitten ook recht zaak liegen ze overal over

    Door reinder op 11 november 2019 Reageer (1 reactie)

  • Wonen Wateringen maakt fouten tijdens de toewijzigsprocedure. Wonen Wateringen volhard in hun standpunt dat er geen fouten zijn gemaakt. De klachtencommissie oordeeld in mijn voordeel. Er zijn dus inderdaad fouten gemaakt door Wonen wateringen, die mij tevens ernstig hebben benadeeld. Wonen Wateringen dient met een passende oplossing te komen.
    Het initiatief daarvoor werd niet door Wonen Wateringen genomen. Ook geen erkenning of excuses ontvangen. Ook is Wonen Wateringen niet bereid om snel een passende oplossing aan te bieden.
    Ik wacht nu namelijk al ruim 2,5 week op een oplossing sinds de beslissing van de klachtencommissie. Het is nog beschamender dat ik zelf het initiatief heb moeten nemen om een oplossing aan te bieden.
    Mijns inziens is Wonen Wateringen een zeer gesloten organisatie die zijn fouten niet erkent en niet wilt leren.
    Met verbijstering zie ik aan hoe de organisatie totaal geen verantwoordelijkheid neemt en niet in staat is om snel en adequaat te handelen.
    De medewerkers ervaar ik als bot, niet behulpzaam en onvriendelijk.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    - Onvriendelijk/bot
    - Onbehulpzaam
    - Niet adequaat
    - Zeer langzame besluitvorming en processen
    - Niet oplossingsgericht
    - Onbekwaam personeel
    - Geen zelfreflectie
    - Niet open voor feedback

    Door Suomynona op 8 november 2019 Reageer

  • Ik zal jullie even de werkwijze van Haagwonen presenteren.

    1. Opzichters van Haagwonen kunnen je bedreigen.
    2. Reparatieverzoeken 6+- maanden wachten, na wel rond de 14 keer bellen
    3. Lekken je privé verzoeken aan je buren
    4. Bij een reparatieverzoek waar schade is ontstaan word niet opgelost.
    5. Persoonlijk Dossierinzage opvragen door middel mail en bellen, krijg je ook niet
    6. Een klacht indienen hoor je niets meer van terug.
    7. Algemene gangen en de hekken zijn kapot en worden niet onderhouden, maar we betalen 25
    euro service kosten per maand
    8. En zit tot de dag van vandaag nog steeds met gebreken aan deze huis en nog steeds niets is
    opgelost.

    Welkom bij Haagwonen

    Sterke punten
    Niets helemaal niet, ze hebben totaal geen sterke punten.

    Zwakke punten
    Hele service van Haagwonen is zwak en rondom zeer slecht. Geld van je rekening halen voor de huur gaat uitstekend, ze laten geen dag voorbij schieten.

    Door Anoniem op 7 november 2019 Reageer

  • Slechte woningbouwvereniging schuilt zich achter aannemers en onder aannemers.
    Wacht al een half jaar op t laten maken van een framework van een raam.

    Zwakke punten
    Reparatie uitvoeren, slecht klant contact centre,

    Door N. S. op 4 november 2019 Reageer

  • Sinds juli (3 maanden geleden) is al bij Portaal bekend dat de ventilatie in het gebouw waarin ik woon niet werkt. Dit betekent dat er in alle woningen in het gebouw geen enkele vorm van ventilatie is in de badkamers en de keukens. Dit leidt natuurlijk tot schimmel. Als we hierover bellen met Portaal krijgen we alleen maar mensen aan de lijn die niks weten en ons ook niet kunnen doorverbinden met iemand die wel iets weet. Er worden geen stappen genomen om het probleem binnen redelijke tijd op te lossen. Ook zijn de bewoners op geen enkele manier door Portaal geïnformeerd. Ik heb al meerdere keren verzocht om op zijn minst een informatiebrief of -e-mail te sturen naar alle bewoners, omdat gebrek aan ventilatie risico's heeft voor de gezondheid, maar Portaal weigert dit.

    Zwakke punten
    Geen communicatie tussen medewerkers van Portaal.
    Geen communicatie tussen Portaal en bewoners.
    Noodzakelijke reparaties worden maanden niet uitgevoerd.
    Risico's voor de gezondheid van bewoners worden genegeerd.

    Door Nicolette op 31 oktober 2019 Reageer

  • Staedion heeft alleen afvalhuizen. De huizen zijn gebouwd met het afval van sloophuizen.
    Slechte woningcorporatie.
    Huizen zijn erg gehorig. In de kelderboxen brand geen licht. Dat hoort zo volgens Staedion. Er mag alleen licht in de keldergang branden, maar niet in de box. Heel erg armzalig!! En het mooie is, dat de flats in kijkduin staan, dan verwacht je toch een degelijke woning.
    Ze zijn erg gierig om geld uit te geven.

    Zwakke punten
    Ik zou ze niet eens 1 ster geven. Gierige woningcorporatie.

    Door Lilian op 29 oktober 2019 Reageer

  • ik huur nu sinds 1 jaar een woning van portaal in amersfoort , ik hoorde altijd slechte verhalen over de woningbouw maar dacht ja zal wel totdat ik sinds 2018 een woningruil heb gedaan alles leek koek en ei portaal stond me netjes te woord totdat de contract was getekend toen begon alle ellende en was ik echt in hel beland!
    als ik belde voor reparatie verzoek werd ik van kastje naar muurtje gestuurd en kon niemand je normaal te woord staan daarnaast weten de telefonistes zelf ook bijna niks nooit heeft iemand mij terug gebeld op verzoekjes die ik achter liet tot de dag van vandaag en het is vandaag 28 oktober 2019
    als ik iemand aan de telefoon kreeg werd mij aleen maar schuldgevoelens aangepraat zodat je je nog ellendiger kan voelen ik heb spijt dat ik van de portaal ben gaa huren ze zijn een slechte woningbouw en gaan slecht met hun huurders om ze gaan duidelijk over lijken en ik vind het jammer dat ik alle reviews op internet niet eerder had opgezocht van portaal ik ben echt geschrokken nu ik erachter ben hoe slecht deze mensen met hun huurders omgaan!!!
    de oude bewoonster had voor mij woning waarschijnelijk alles goed verdoezelt toen ik de woning ging bezichtigen voor woningruil
    toen ik eenmaal in de woning zat merkte ik op dat ik steeds iets zag vliegen en dat waren riool vliegjes met de dag werd deze plaag erger ik heb met me dochtertje echt meer dan een half jaar sinds ik de woning ben betrokken in een ellendige situatie gezeten en niemand van portaal kwam mij helpen ik werd van kastje naar muurtje gestuurt en moest het maar zelf uitzoeken en als er iemand langs kwam ivm iets maken in de woning schoven zei ook nog de schuld op je af of ze waren chagerijnig totdat ik besloot om 1 maand huur niet te betalen en zelf hulp te gaan zoeken voor de rioolvliegjes toen ben ik ook nog opgelicht en de vliegjes waren er nog steeds en alsof het niet erger kon werd ik zonder pardon naar de deurwaarder gestuurt met vorse extra kosten erboven op ....
    ik krijg een uitkering en moet dan ook wachten op me geld tot na de 20e maar daar hadden ze ook geen boodschap aan ze vonden dat ik hun gewoon kost wat het kost moest betalen met de extra kosten erop?
    het kon ze ook niks schelen dat ik en me dochtertje van 6 jaar in een kamertje helemaal gebaricadeerd met klamboe en horde gaas ect moesten slapen maanden en dat je verder nergens in het huis veilig en rustig kon zitten er vlogen de hele dag rioolvliegjes rond ik werd helemaal gek doordat ze de hele dag rondvliegen in je woning en ook uit je gootstenen komen en uit elke kiertje van je woning zelf uit e toiletpot er bleek al die tijd een heel nest te zitten in de kruipruimte onder het huis en er zat ook al die tijd een lekkage met vieze drap onder die kruipruimte waar die rioolvliegjes hun nest hadden gevestigd er zou een pijpleiding zijn verschiven en die lekde al die tijd ook hing in de woning een vieze rioollucht wat ook echt niet te harden was en portaal deed alsof hun neus bloede hierover...
    meer dan een half jaar zaten ik en me kind in die ellende echt levende hel kon geen eens vrij zijn in de woning al die tijd heb ik gewoon me huur netjes betaalt aleen die ene keer toen ik zelf een verdelger voor de rioolvliegj esplaag moest zoeken en ik opgelicht was had ik niet me huur betaalt en eigelijk terecht want al die tijd betaalde ik hun gewoon de huur terwijl ik niet eens normaal in de woning kon verblijven door de rioolvliegjes plaag en de geur ondanks alles stuurde ze me ook zonder pardon naar deurwaarder alhoewel ik voor de rest altijd me huur heb betaalt ondanks de levende hel waar ik en me kind in moesten leven ben ik voor die ene 1x 1 maandje hiurachterstand meteen naar de deurwaarder gestuurt ik heb vervolgens een regeling getroffen wat ook niet meeviel en zo de achterstand afbetaalt.
    tot nu toe heb ik aleen maar ellende en ongeluk gehad in de woning waar ik ben komen wonen er is zoveel gebeurd in die 1 jaar tijd en nooit heeft portaal mij normaal behandeld of normaal te woord gestaan ik had zelfs een advocaat genomen zo erg was het en zelfs die advocaat kon niks doen kortom portaal is uit mijn ervaring echt een hele slechte woningbouw en ik heb spijt dat ik bij hun ben gaan huren echt waar als ik het kon terug draaien had ik het ongedaan gemaakt deze woningbouw gaat duidelijk over lijken!!!
    karma is er voor iedereen ik behandel iedereen zoals ik behandeld wil worden en mensen zoals portaal laat ik over aan karma!
    vandaag na 1 jaar bij portaal word ik ineens gebeld door portaal terwijl ze mij nooit belden als ik ze nodig had als huurder.
    ik heb een nieuwe partime baan en doordat was mij administratie helemaal in de war en komt mij loon ietsje later iets waar ik totaal machteloos over sta , dus ik neem via mail contact met portaal omdat je telefonisch uit mij ervaring aleen maar van kastje naar muurtje word gestuurt en leg hun uit wat er aan de hand is en waarom ik de huur iets later overmaak dan normaal.
    vervolgens werd ik laatst gebeld door gemaild door portaal dat er iemand met mij telefonisch contact zou nemen aldus vandaag werd ik gebeld door een mevr die mij even schuldgevoel wilde aanpraten ik moest aleen maar luisteren naar wat zei te zeggen had en er werd me fors de schuld in de schoenen geschoven ze belt mij om mij te vertellen dat ze niet akkoord gingen met mij latere huurbetaling en dat ik direct naar de deurwaarder gestuurt zou worden ?
    omdat ik meerdere keren huurschuld had of zo??????
    ik vroeg die mevr duidelijk nogmaals waar ze het over had want ik heb sinds ik bij portaal huurde 1x met een reden me huur niet op tijd betaal en daarvoor hebben ze mij naar deurwaarder gestuurt en heb ik alles netjes afgelost tijdig dus vanwaar komt het verhaal dat ik ineens op een wanbetaler lijst zou zijn beland deze mensen zijn echt evil!!!
    omdat ik 1x niet mij huur had betaalt met een geldige reden nog wel komt deze mevr mij bellen vandaag om mij schuldgevoel aan te praten zodat mij hele dag verpest word , ik mocht niet eens mij verhaal doen en dat maakte me kwaad waar was deze vrouw toen ik zoveel problemen met portaal had ? en nu komt ze mij bellen om mij te vertellen dat ze mij alsnog naar de deurwaarder hadden gestuurt als ik niet op tijd de huur zou hebben betaalt?
    dus ik leg haar uit dat ik ondertussen de huur heb betaalt en toch bleef deze mevr me schuldgevoel aanpraten , wat voor mensen zijn dit????
    vervolgens kreeg ik er niks geen woord meer tussen ik mocht mij verhaal of mening niet eens doen ik ben echt kwaad want ik ben geen wanbetaler en heb ze de achterstand van 1 maand waar ze extra kosten op hadden gegooid om zo even extra geld bij mensen te innen !!!
    gewoon netjes betaalt en toch was dat nog niet genoeg dus besloten ze om mij te komen bellen met oude koeien en ook nog mij schuldgevoel aan te praten dat ik dus door 1 maand achterstand huur voor 1e keer sinds ik bij portaal huur moeten wanbetaler ben en als ik dus in het vervolg weer zo een situatie zou hebben ik direct naar de deurwaarder moet!!!!
    dit zijn echt slechte mensen en ik heb spijt dat ik ooit een woning van ze ben gaan huren ....
    dus nu doordat ik 1x sinds ik bij hun huur en dat is nu 1 jaar 1x 1maand niet me huur had betaalt met een geldige reden meteen op een zwarte lijst ben beland? en dat wilde die mevr mij vandaag nog even telefonisch duidelijk maken
    dus eigelijk doordat ik van portaal ben gaan huren ben ik nu wanbetaler en sta ik op een zwarte lijst ? dus als ik nu van iemand anders wil gaan huren krijg ik die geschiedenis mee dat ik een wanbetaler ben en me huur niet betaalde ? aleen omdat ik 1x 1maandje huur achterstand had met geldige reden?
    dit is toch te absurd voor woorden en oneerlijk ?....
    ik kan me niet herinneren dat ik een slechte geschiedenis had bij een woningbouw vereneging en nu dankzij portaal heb ik dat achter me naam staan?
    omdat ik ze 1x 1maandje niet op tijd had betaalt????
    ookal is iets kapot ze doen niks voor je
    waneer je belt word je van kastje naar muurtje gestuurt of er word op je oren gehangen.
    maar waneer je hun moet betalen gaan ze over je lijk!!
    slechte woningbouw.
    en ik heb spijt dat ik ooit bij hun een woning ben gaan huren.

    Sterke punten
    ze gaan over lijken!!!!

    Zwakke punten
    communicatie , omgang met klanten , service ect.....

    Door symone op 28 oktober 2019 Reageer

  • Zeer tot zeer slecht in alle opzichten, ja op 1 ding na €€€€€€€ innen.
    Communicatie per telefoon en iemand aan de lijn krijgen ppfffff daar verslaan ze de belastingdienst nog mee “ hopeloos waardeloos “
    De mensen een waardige keuken of badkamer installeren hoop maar, maar wel het geld opstrijken.
    En niet te praten over de regels, ok regels zijn regels..... maar hou je dan ook zelf eraan en niet daar zo en hier zo, als het maar in t voordeel is van Woonpunt dan gaat alles.

    Sterke punten
    Cash innen en en en ..... hhmmmm ken ff niks meer bedenken

    Zwakke punten
    Mensen een waardige woning geven en geen oude rotzooi, we leven in 2000 Woonpunt

    Door Richard op 25 oktober 2019 Reageer

  • Doet niks met klachten en reparaties worden zeer laat of niet gerepareerd. Medewerkers aan de lijn zijn zeer onbeleerd en onervaren. Het enige waar ze goed in zijn, is de huur van je rekening afschrijven!!!!!

    Sterke punten
    Geen 1!

    Zwakke punten
    Zoveel!!!!!

    Door Sander op 18 oktober 2019 Reageer

  • Ongelooflijke zeer slechte woningbouw ( bestaan er Auberhaupt goeie woningbouw verenigingen ?
    Maar goed bij klachten van buren qua overlast doet de wb totaal niets ! Proberen het te sussen met half zacht werk ..
    Omdat de WB er geen zin in heb.
    Maar nu komt het mooie, ik mag voor een 2e x een geluidsmeter gebruiken omdat de 1e x de buren met vakantie waren... echt balen
    Maar nu krijg ik hem weer maar wel als ik er voor teken dat ik geen klachten meer mag indienen?! Hoezo? Omdat ze niet weten hoe de WB dit op moet lossen?
    Lekker makkelijk ! Dus de veroorzaker word beschermd en de klager moet zijn bek houden
    Echt triest de criminelen van parteon

    Sterke punten
    In het niet serieus oplossen van klachten en overlast

    Zwakke punten
    Afdoen met zwakte

    Door Frr op 13 oktober 2019 Reageer

  • Pas op met het servicekosten want daar kan zonder dat ze aan je gevraagd heb huurdersverening kosten in zitten.
    De boog en intermaris hebben samen besloten zonder aan de huurders te vragen die contributie te betalen.
    Kijk ook naar schoonmaakkosten want die zijn vaak te hoog,zij mogen geen winst op maken.

    Sterke punten
    Mensen aan het lijntje houden en afschuiven

    Zwakke punten
    Communicatie

    Door Terrorfreaky op 10 oktober 2019 Reageer

  • Woningruil 3 hoeksruil afgewezen.! Ze handhaven hun eigen regelement. Er word inhoudelijk niet gekeken naar de reden maatschappelijk belang.! Ik vind het ernstig dat deze grote organen het monopolie in handen hebben ! Bewoners niet gehoord worden.

    Zwakke punten
    Eenzijdig beleid

    Door Ingrid op 8 oktober 2019 Reageer

  • deze corporatie heeft al vele jaren een nare bedrijfscultuur; huurders vernachelen wordt heel gewoon gevonden.

    Sterke punten
    klein onderhoud wordt dankzij de afspraakplanning vaak snel en ook wel goed gedaan. De uitvoerende medewerkers zijn doorgaans aardig en behulpzaam.

    Zwakke punten
    overdaad aan weinig deskundige duurbetaalde managers.
    onbetrouwbaar. men liegt wat af.
    geen toezicht op gedrag van medewerkers.
    oplossen van ernstige problemen wordt eindeloos vertraagd.
    minachting van huurders.
    huurdersvertegenwoordiging stelt niets voor.

    Door hidde op 6 oktober 2019 Reageer

  • Rotte medewerkers bij Wonion. Was 1e kandidaat voor een woning, hadden ze me niet benaderd. Nooit post of mail gekregen maar wel liegen dat ze dit wel hadden gedaan. Vreselijke mensen daar en hun service. Bij groepsbezichtigingen schrik je rot van de slechte kwaliteit van hun woningen. ze maken niks en je moet maar erin wonen en aanpassen en hoge huur betalen. Externe bedrijven zoals herstelbedrijven vragen bij sleuteloverdracht verbeteringen maar Wonion wilt dit niet, zeggen laat de nieuwe huurder dit maar herstellen. Heb die woningen niet genomen.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    ++++ teveel om op te noemen.

    Door kiesha op 30 september 2019 Reageer

  • Sociale huur, woonbedrijf de woonplaats heeft slechte kwalitatieve aan woningen. Oud, slecht onderhouden, veel geluidsoverlast van buren en buren verderop. Helpen je niet met bemiddelen of stoppen van overlast veroorzaker, maar eisen wel verhuurdersverklaringen van 10 jaar oud en eigenlijk voor niks want ze doen niks aan verbeteren van woongenot. Hoge huren en huurtoeslagen opeisen van belastingbetaler. Woningen zitten nergens in het groen, alleen maar stenen tijdperk om je heen. Lange wachtlijst. Nieuwbouw is niet beter van kwaliteit voor woongenot. Om te janken.

    Sterke punten
    Geen sterke punten.

    Zwakke punten
    Alleen maar zwakke punten.

    Door kiesha op 30 september 2019 Reageer

  • Thomas Cook woningvereniging

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen

    Door Annemarie op 24 september 2019 Reageer

  • De service van Lefier is super. Als er iets kapot is kan je dit gemakkelijk online/telefonisch aangeven en wordt dit zsm opgepakt. De communicatie is goed. En ze proberen hun woningen te verduurzamen. Ik ging mijn rekeningnummer wijzigen en werd een uur daarna al gebeld dat het geregeld was. Ik ben echt heel erg tevreden.

    Sterke punten
    communicatie
    verduurzaming

    Zwakke punten
    -

    Door Nomi op 23 september 2019 Reageer

  • Ijmere hgebruikt leugens van verklaringen in de rechtbank. Ijmere verted rechter da de bejaarden en moerder met minderjarig kind makkelijk aan een andere sociale huurwoning kunnen komen. Nadat de rechter in de leugens trapt en als oordeelwoonfraude geeft, komen de bejaarden nergens meer aan een sociale huurwoning. Het huurcontract was sinds 1950 en zo ook was de huur historisch laag. Ijmere nam totale woongeno weg vanhet gezin en pestte hen jarenlang om uit het huis te gaan enzo ook een hogere huur te krijgen. Ijmere vertelde de rechter dat het huis nosig was voor vluchtelingen. Na de zittingis het huis meteen verkocht, het hoger beroep loopt. Ijmere gebruikte ook gemeentelijke instellingen zoals zoals zoeklicht en wzs om bij het gezin thuis te gaan, onaangekondigd, en luidkeels in de buurt heisa te maken. Dat werd stwlselmatig gedaan overminstens 10 jaren. Gemeente Amserdsam doet echt niets, ze doen alsof zeluisteren en dan hoor je niet meer. Laat staan alsje na een oordeel vanwoonfraude uit je huis bent gezet. Dan laten ze je helemaal stikken en vinden dat het je eigen probleem is als je dakloos bent. Ijmere zegt tegen de rechter geen obstakel te zijn voor het vinden van een andere woning oor het gezin. Na het oordeel schrijven zij een negatieve verhuurdersverklaring met de boodschap de woonfraude medewerker van ijmere te moeten contacteren, die tijdens de zittingen doet alsof haar neus bloed als er weer een
    leugen voorbij komt. De bejaarden komen niet meer aan een huis, dat heeft een andere woningbouworganisatie al mondeling aangegeven. Schriftelijk durven ze niet te doen. Daarbovenop, met het oordeel vande rechtbank van woonfraude worden alle jaren van het huurcontract van de bejaarden weggevaagd in woningnet. Dus dat betekent de datum waarop het oordeel zegt dat zij uit het huis moeten zal als datum van inschrijving op woningnet gelden. Als zij zich ingeschreven hebben. Ijmere was waarschijnlijk hieran niet op de hoogte, maar wacht, woningnet hoort bij de woningcorporaties. En wist de rechter die deze 80-jarigen, valselijk beschuldigd van woonfraude door valse verklaringen van ijmere, uit hun huis zette waar zij al 60 en 35 jaar lang woonden dit niet? Om nog niet te spreken van de minderjarige die op straat gezet wordt door de rechtbank. De rechter in de rechtbank gelooft het woord van ijmere heilig. gemeenteamsterdam doet niets, zij laten ijmere hun gang gaan. Zijn er wetten, europees en nationaal die het kind en uithuiszettingen benoemen? Ja. Ijmere, of eigenlijk de trouwe, loyale medewerkers, gaat over lijken voor geld. Wat een manier om geld te verdienen.

    Door Fam. Lew-Coe op 17 september 2019 Reageer

  • Ijmere hgebruikt leugens van verklaringen in de rechtbank. Ijmere verted rechter da de bejaarden en moerder met minderjarig kind makkelijk aan een andere sociale huurwoning kunnen komen. Nadat de rechter in de leugens trapt en als oordeelwoonfraude geeft, komen de bejaarden nergens meer aan een sociale huurwoning. Het huurcontract was sinds 1950 en zo ook was de huur historisch laag. Ijmere nam totale woongeno weg vanhet gezin en pestte hen jarenlang om uit het huis te gaan enzo ook een hogere huur te krijgen. Ijmere vertelde de rechter dat het huis nosig was voor vluchtelingen. Na de zittingis het huis meteen verkocht, het hoger beroep loopt. Ijmere gebruikte ook gemeentelijke instellingen zoals zoals zoeklicht en wzs om bij het gezin thuis te gaan, onaangekondigd, en luidkeels in de buurt heisa te maken. Dat werd stwlselmatig gedaan overminstens 10 jaren. Gemeente Amserdsam doet echt niets, ze doen alsof zeluisteren en dan hoor je niet meer. Laat staan alsje na een oordeel vanwoonfraude uit je huis bent gezet. Dan laten ze je helemaal stikken en vinden dat het je eigen probleem is als je dakloos bent. Ijmere zegt tegen de rechter geen obstakel te zijn voor het vinden van een andere woning oor het gezin. Na het oordeel schrijven zij een negatieve verhuurdersverklaring met de boodschap de woonfraude medewerker van ijmere te moeten contacteren, die tijdens de zittingen doet alsof haar neus bloed als er weer een
    leugen voorbij komt. De bejaarden komen niet meer aan een huis, dat heeft een andere woningbouworganisatie al mondeling aangegeven. Schriftelijk durven ze niet te doen. Daarbovenop, met het oordeel vande rechtbank van woonfraude worden alle jaren van het huurcontract van de bejaarden weggevaagd in woningnet. Dus dat betekent de datum waarop het oordeel zegt dat zij uit het huis moeten zal als datum van inschrijving op woningnet gelden. Als zij zich ingeschreven hebben. Ijmere was waarschijnlijk hieran niet op de hoogte, maar wacht, woningnet hoort bij de woningcorporaties. En wist de rechter die deze 80-jarigen, valselijk beschuldigd van woonfraude door valse verklaringen van ijmere, uit hun huis zette waar zij al 60 en 35 jaar lang woonden dit niet? Om nog niet te spreken van de minderjarige die op straat gezet wordt door de rechtbank. De rechter in de rechtbank gelooft het woord van ijmere heilig. gemeenteamsterdam doet niets, zij laten ijmere hun gang gaan. Zijn er wetten, europees en nationaal die het kind en uithuiszettingen benoemen? Ja. Ijmere, of eigenlijk de trouwe, loyale medewerkers, gaat over lijken voor geld. Wat een manier om geld te verdienen.

    Door Fam. Lew-Coe op 17 september 2019 Reageer

  • Mooiland zijn uitbuiters ik zat 10 jaar in een apartment van een monumentaal pand waarvan het de eerste 2 jaar onder een andere woning coöperatie viel.toen ik er net introk waren er al problemen wc zat steeds verstopt,plinten onder het aanrecht vielen eraf.keukenkastjes waarvan de deuren er de hele tijd afvielen.bedrading van electricieit was heel slordig en kwamen op open plekken uit de muur vandaan.douche vloer al vervaagd etc.keuken zat er al 5 jaar in toen ik er in kwam dus de keuken heeft 15 jaar meegedraaid en de kwaliteit was al niet je van het dus was gewoon al aan vervanging toe.ik ging verhuizen wilde ze mij voor een compleet nieuwe keuken laten opdraaien en voor de bedrading die er al zo bij lag toen ik er net ging wonen een nieuwe vloer van de douche inclusief wc en ook voor wat losgelaten verf vlekjes op de deuren.heb er 10 jaar gewoond logisch dat er wat losgelaten verf zit.mooiland is erg van het innen maar niet van het investeren in hun panden.nu willen ze dat ik 3500 euro betaal voor al die dingen terwijl dat hun eigen taak is te onderhouden.maar wegens achterstallig onderhoud het zover is gekomen dat ik het nu moet ophoesten.nou dacht het niet ik onderneem juridische stappen

    Sterke punten
    Nul

    Zwakke punten
    Uitbuiters

    Door Bobby mooi op 16 september 2019 Reageer

  • Een tijdje geleden kregen we een brief over huurachterstand.
    Let wel dat was de 4e van de maand.
    Krijg mijn geld pas rond 20e dus kan dan pas mijn rekeningen betalen, en dat heb ik ze uitgelegd maar daar hadden ze geen boodschap aan.
    We moesten toen de huur en extra 100 euro voor de deurwaarder betalen. Heb het geld moeten lenen en iedere maand een gedeelte terug betalen waardoor ik weer moeilijk rond kon komen van mijn geld. Vind t vreemd omdat ik in mijn flat navraag heb gedaan bij mijn buren en die krijgen geen deurwaarder na 4 dagen te laat met betalen.Ben dus hier de enige bij wie ze dit doen.

    Dus in plaats van sociale woningstichting is dit duidelijk een
    a-sociale woning stichting.

    Sterke punten

    Zwakke punten
    Vreemd dat ze al na 4 dagen een deurwaarder sturen terwijl ze weten dat het extra kosten met zich mee brengt.
    Ook omdat ik al aan gegeven had dat ik mijn geld echt later krijg .Ook omdat ik echt de enige ben in mijn flat die meteen na 4 dagen een deurwaarder krijg

    Door Roy van der op 16 september 2019 Reageer

  • Heden geprobeerd woonpunt te bereiken.
    1e wachttijd na 20 minuten heb ik de haak erop gegooid, 2e keer 30 minuten.
    Bingo heb mijn verhaal verteld aan een vriendelijke en behulpzame mevrouw.
    Z'n wachttijden zijn toch uit den boze!

    Sterke punten
    Vriendelijke mevrouw

    Zwakke punten
    Waardeloze organisatie als het op communiceren aankomt.

    Door Nick op 10 september 2019 Reageer


VergelijkWoningcorporaties

Op vergelijkwoningcorporaties.nl lees je reviews over alle woningcorporaties van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Woningcorporaties