Nieuwste Reviews

Actium - word getreitert

0

Review:
ik heb bij deze woningbouwvereniging te maken met een poortwachter
er word gegluurt op mijn persoonlijke account
wat niet mag
stiekem tickets met reacties en vragen van mij afsluit
een vreselijke woningbouwvereniging die mij echt in alles dwars zitten mij treiteren en willen mij de fout maken om mij daarop uit mijn woning te kunnen zetten
juridisch medewerker anoniem wenst te reageren
ik word zo schandalig behandeld door actium
wat ik ook mail willen er niet op luisteren
wil met 2 van actium totaal geen contact meer mee
word genegeerd door 1 van hun
wil klachten over hem zelf in behandeling nemen
de toon gezet is door actium

Sterke punten:
zijn snel met huurverhoging nog voor 1 juli
toen ik mijn woning op eigen naam kreeg

Zwakke punten:
zitten zeer onbeschoffte mensen tussen
hebben macht monopoly kunnen alles dan doen

wyna beveelt Actium NIET aan bij vrienden/bekenden

Stichting DUWO - Wauw

0

Review:
iK VIND JULLIE WEBSITE ZO ACHTERLIJK.

Sterke punten:
mooie woningen, aardig personeel..

Zwakke punten:
Jullie nieuwe systeem en de website zijn echt compleet achterlijk. Het werkt niet en jullie snappen het zelf ook niet. wauw wauw wauw wauw

Havensteder - slechtste woning corporatie ooit!

0

Review:
Al 6 maanden bezig met een afspraak inplannen. Elke keer word gezegd dat er iemand komt, of ik word gebeld. Tot heden niks gebeurd!

Je blijft in de wacht hangen en opgegeven moment hangen ze op, of verbinden ze je door met een afdeling die je helemaal niet verder ken helpen.

Vervolgens contact opnemen via Whatsapp, waar ze eerst een foto of video willen zien om de ernst in te schatten van de situatie. Vervolgens zeggen ze dat het niet ernstig genoeg is dat mijn aanrecht helemaal onder zit vanwege de lekkage in mijn kraan en leiding.

Slechtste service ooit!

Ga zo gauw mogelijk weg hier, en woon er pas een paar maanden!!

Raad het een ieder af!!!!

Zwakke punten:
Zij bepalen voor jouw wanneer iets ernstig is, en of ze langskomen. Langskomen doen ze natuurlijk wanneer ze er zelf zin in hebben, meestal na een paar maanden.

Erg onvriendelijk!

Suraya beveelt Havensteder NIET aan bij vrienden/bekenden

Woonstichting SSW - SSW werkt niet mee

0

Review:
Ik ben pas verhuisd op een woning van SSW, met heel veel achterstand die niet door SSW werd opgepakt, met iedere vraag of verzoek heb ik te horen gekregen dat ik het zelf moet doen. Nu heb ik ook een huurverhoging gekregen voor een woning dat veel achterstand heeft en me heel veel geld heeft gekost.
Ik heb vandaag weer gebeld en aangegeven dat de vensterbank echt moet vervangen worden, vensterbank is meer dan 30 jaar oud en ziet echt niet uit, de opzichter zegt dat de vensterbank technisch in orde is en ze kijken niet of die goed uit zier of niet.
Ik vind het weel vreemd dat de opzichter mevrouw “Gusta Roos” met iedere verzoek aangeeft dat SSW het niet voor ons gaat oplossen en dat wij zelf alles moeten doen.
SSW is de slechtste woningbouw dat ik tot nu gekend heb, Ik raad niemand aan om een woning van SSW te gaan huren, tenzij SSW met de bewoners meedenkt voor de oplossingen en niet alleen kijkt om het geld te verdienen

Sterke punten:
SSW is erg goed om de afspraken nier nakomen en de werkzaamheden aan de bewoners latten

Zwakke punten:
Ze kunnen heel slecht luisteren

Azimi beveelt Woonstichting SSW NIET aan bij vrienden/bekenden

ProWonen - Vieze woning

0

Review:
Vieze woning opgeleverd met gebreken. Muffe schimmelgeur ook aanwezig in woning. Nieuwe huurder moet alles zelf schoonmaken. Prowonen maakt niks schoon. Woning is niet netjes opgeleverd. Slechte service van Prowonen.

Zwakke punten:
Vieze woning, slechte service prowonen, zelf alles moeten schoonmaken en alles herstellen op eigen kosten terwijl je kleine budget hebt en sociale woning huurt.

livy beveelt ProWonen NIET aan bij vrienden/bekenden

Parteon - Vreselijke woningbouw

0

Review:
Parteon wil niets voor je oplossen.Deuren in slechte staat? Jammer, mag je zelf opknappen. Verhoging inde stoep bij je voordeur?mag je zelf opknappen!
Kraan verroest? Jammerdan. Ze leveren huis in slechte staat af. Mag je allemaal zelf opknappen.
Ik beveel het je niet aan deze woningbouw

Sterke punten:
Kan ik niet verzinnen

Zwakke punten:
Veel! Zijn gewoon niet behulpzaam

Angela beveelt Parteon NIET aan bij vrienden/bekenden

Nederwoon - Vriendelijke receptie

0

Review:
Via via aan een woning gekomen verhuurmakelaar is nederwoon, alles werd netjes regelt. Heel blij met onze nette woning

Stefanie beveelt Nederwoon aan bij vrienden/bekenden

Wetland Wonen - een half jaar leugens en ellende

0

Review:


Verzonden: maandag 1 april 2019 15:11
Aan: Info | Wetland Wonen Groep
Onderwerp: Esdoornstraat 5-305



Geachte heer/mevrouw



Hierbij stuur ik een mail betreffende afwikkeling reparaties/klachten over onze woning.



In juni 2018 kregen wij te horen dat we in aanmerking kwamen voor het appartement aan de Esdoornstraat.

55+ de kinderen het huis uit dus een eengezinswoning is te groot voor ons.

We waren helemaal blij en zagen de toekomst rooskleurig in. Mijn man had 5 weken vrij gepland voor de verhuizing.

Zodat we de tijd hadden om alles in ons nieuwe appartement meteen goed te doen.

16 oktober 2018 hebben wij de sleutel in ontvangst mogen nemen en begon ons avontuur aan de Esdoornstraat.



En toen begon meteen de lange weg van telefonische/mail/app/sms naar oa. Mateboer/Hulstflier en Wetland.

Wat een zo genoemde nieuwbouw “kinderziektes” waren er.

In het begin hadden wij nog zoiets van : okee, dat kan!

Maar ondertussen zijn we 5 maanden verder en nog zijn alle problemen niet opgelost.



We hebben wat dingen extra besteld voor het nodige wooncomfort waaronder het aanrechtblad verlengd met een gat voor de kookplaat.

Jammer genoeg bleek toen de installateur voor de kookplaat kwam dat het gat niet goed gemaakt was en er een balkje zat waardoor de kookplaat niet paste.

Daar hebben we op dat moment direct over gebeld met Mateboer daar kregen we te horen: u hoort nog van ons we komen er op terug.

Toen werd mijn man kwaad en zei : Jullie regelen het nu.

Hij werd een uur later terug gebeld met de mededeling het balkje kan er uit gezaagd worden maar ze hadden even geen tijd er was niemand in de buurt dus duurt paar dagen!

Conclusie: installateur is weg gegaan. Kosten 37,50 installatie kosten voor niks betaald.

En uiteindelijk mijn man balkje zelf weggezaagd en kookplaat geïnstalleerd.

Terwijl we 40 euro hebben betaald voor het laten maken van het gat!

We hadden al twee dagen besteed aan oa. dit probleem dus we wilden niet zeuren en hebben het opgelost.



Ook bleek dat de douchevloer niet goed afliep.

Het water liep richting deur!

Wij weer Mateboer gebeld.

Weer afspraak gemaakt zodat ze konden komen kijken.

Ja! De vloer liep niet goed af! Weer afspraak gemaakt om te zorgen dat er nieuwe vloer in kwam.

Ook toen moest er weer iemand thuis blijven zodat de vloerlegger bezig kon.



Ondertussen vonden wij dat het wel erg gehorig was in ons appartement.

We konden toch duidelijk diverse buren horen praten.

Dat kon toch niet bedoeling zijn?

Dus weer contact met Mateboer.

Eerst werd het afgedaan als: meneer heeft wel erg gevoelige oren!

Maar omdat mijn man stug bleef volhouden hebben ze een op 11 januari een geluidstest gedaan.

En wat bleek? De geluidsisolatie was niet voldoende.

Er zijn gaten in onze muur geboord. Gelukkig hadden we uit voorzorg nog geen behang op de muur.

Want we hadden al vermoeden dat er binnen iets gedaan moest worden.

Ik heb het ondertussen over 11 januari!

Voor dat we te horen kregen dat de isolatie niet goed was duurde weer even.

En toen duurde het weer even voor we hoorden wat er gedaan zou worden.

Buitenkant muren zijn ondertussen opnieuw geïsoleerd

20 januari is er een nieuw test gedaan we wachten nog op de uitslag.

Graag ontvangen ook wij een kopie van dit rapport.

Wij Mateboer gebeld en gevraagd of ze de gaten nog dicht kwamen plamuren.

Dat is gebeurd. Maar niet op zo een manier dat de muren behang klaar zijn.

Het is nu 1 april en we hebben nog geen behang op de muur.

We hadden in oktober 2018 al behang gekocht maar retour gebracht en besloten nog maar even te wachten met behangen.

Want iemand van Hulst Flier zei dat ze in overleg waren over evt. stopcontacten in de ruimte dus we beter konden wachten met behangen.

Waar we achteraf blij om zijn want anders hadden we nu gaten in ons behang.

Maar 5 maand kijken we al tegen gipswand muren aan!

Een kraakpand ziet er nog beter uit.



Aan Mateboer gevraagd of we nog een extra stopcontact in ons appartement gingen krijgen?

Want een extra ruimte is mooi en we betalen er ook voor maar als je er geen stopcontact hebt dan is het moeilijk een lamp/laptop neerzetten.

Die zou het met Hulst Flier overleggen.

Niks meer gehoord.

Tot ik iemand van Hulst Flier tegen kwam in het gebouw.

Die wist nergens van en ik moest het aan Mateboer vragen.

Ik wordt er zo langzamerhand helemaal ziek van dat de en naar de ander wijst maar niemand de problemen oplost.

Ik wil gewoon een stopcontact! Krijgen we die?



Afgelopen week kregen we telefoon van een of ander bouwbedrijf of we thuis waren?

Ja we waren thuis, want het was onze vrije dag samen.

Ze hadden bericht ontvangen dat er iets niet klopte met de vensterbank?

Of we over half uur thuis konden zijn dan kwamen ze langs want ze waren in de buurt.

Tja, wat zeg je dan? Ja we zijn thuis.

Blijkt dat de man dacht dat het om de binnen vensterbank ging!

Zucht! Nee het gaat om de buiten vensterbank ( zoals we duidelijk aan ......... van Mateboer) hadden doorgegeven.

De boei op de dakrand is niet sluitend gemaakt en bij regen lekt het langs de muur achter het zonnescherm langs op de vensterbank.

Wat mega irriteert omdat het water op de vensterbank tikt.

Dus die man voor niks hier heen gekomen en wij voor niks thuis gebleven.

Hoe het probleem nu opgelost wordt?

Wordt er wat aan die boei gedaan?

Ik weet het niet?

En wij zijn er wel klaar mee. Dan lekt het maar en verroest/rot het zonnescherm maar.



Mijn man en ik hebben een druk leven en werken allebei veel en hard en dachten dat we hier met veel plezier zouden gaan wonen!

Maar de stress die we nu al gehad hebben is gewoon niet leuk meer.

Echt woongenot hebben we nog niet kunnen ervaren.



In al die maanden zijn mijn man of ik al menig keer thuis moeten blijven voor: ventilatie systeem/diverse mensen van Mateboer/Hulst-Flier/vloerlegger/geluidsmeting/bouwvakkers.



Waarom ik al deze problemen bij u neerleg?

Omdat we het zat zijn om steeds te bellen/mailen vrije dagen te opofferen en er niks of pas na weken wat mee gedaan wordt.

We huren bij Wetland en willen dat Wetland de problemen oplost.



Na maanden van stress en zitten wachten op deze en gene van welk bedrijf dan ook willen wij alleen nog via Wetland dingen regelen of geregeld hebben.



En een financiële tegemoetkoming zou in dit geval zeer gewaardeerd worden en ook wel gepast zijn.



In afwachting van uw reactie,



Met vriendelijk groet,



Het is nu 4 juni en we kijken nog tegen de kale gipsplaten aan en de meeste dingen zijn nog niet gedaan


Sterke punten:
Veel beloven

Zwakke punten:
Weinig doen

B. Dam beveelt Wetland Wonen NIET aan bij vrienden/bekenden

Portaal - Snelle service

0

Review:
Ik wil graag een positieve reactie plaatsen na al die negativiteit.
Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden met de woningstichting.
Als er iets is wordt je correct te woord gestaan, en er wordt
direct actie ondernomen.
Natuurlijk kan er iets verkeerd lopen, maar dat wordt dan weer snel opgelost.
En dit is mijn ervaring met Portaal.

Sterke punten:
Directe actie als dat mogelijk is.

Zwakke punten:
Misschien de menselijke foutjes.

A.Pfister beveelt Portaal aan bij vrienden/bekenden

Beter Wonen - Corrupte woningcorporatie

0

Review:
Bij beter wonen gereageerd op een woning.
Bezichtiging gehad, vervolgens afgewezen door een volgens hun openstaand bedrag van 14jaar geleden!
Directeur heeft mooie praatjes in de krant dat hij er is voor de man in de straat maar als je deze wil spreken geeft hij niet thuis,
Op klachten word niet geantwoord!

Werden op het verkeerde been gezet met mails van beter wonen: ivm toewijzing woning nodigen wij u uit voor een gesprek.
Eenmaal daar gekomen proberen ze een vordering op mij te verhalen die nooit hard gemaakt is en ook nog eens 14 jaar oud (verjaard en onterecht)

Woning stichting lapt de wet aan hun laars
Staan niet voor de mensen klaar
Denken alleen maar aan geld (of het nu terecht is of niet maakt ze niets uit)

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Misleidend
Liegen
Afspraken niet nakomen

Slaghuis beveelt Beter Wonen NIET aan bij vrienden/bekenden