Reviews over Woningcorporaties


    Huurders collectief oprichten.

    Review over Casade

    Geachte huurders,

    Wij delen allemaal een gemeenschappelijk probleem: het gevoel dat ons Huurdersbelang niet daadwerkelijk onze belangen vertegenwoordigt en eerder een verlengstuk van Casade lijkt te zijn. Hoewel het begrijpelijk is om je frustraties te uiten, zullen klachten alleen ons niet verder helpen.

    Laten we samen een positieve verandering teweegbrengen door onze krachten te bundelen. Ik stel voor dat we een gezamenlijk huurderscollectief oprichten. Dit collectief kan ons niet alleen een sterkere stem geven, maar ons ook de mogelijkheid bieden om juridische stappen te ondernemen tegen onrechtvaardige praktijken en beslissingen van de woningcorporatie.

    Een verenigd front is vaak veel effectiever dan individuele acties. Door ons te organiseren, kunnen we gezamenlijk optreden, de dialoog aangaan met Casade en, indien nodig, juridische stappen ondernemen om onze rechten als huurders te beschermen en te verbeteren.

    Als je geïnteresseerd bent in het meedoen aan dit initiatief of ideeën hebt over hoe we dit collectief het beste kunnen opzetten, laat het me dan weten. Samen kunnen we een verschil maken!

    Met vriendelijke groet,

    Patrick

    Sterke punten
    Zich zelf verrijken!
    Slechte communicatie, teflon medewerkers.

    Zwakke punten
    Niet te beschrijven.
    - 100 sterren

    Schijnverduurzaming

    Review over Casade

    Zorgen over meterkasten Dakenstroomhuizen Casade: Enexis doet melding van mogelijk ‘illegale situatie’
    WAALWIJK - Enexis heeft melding gemaakt bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM) over een mogelijk illegale situatie bij het Dakenstroomproject van Casade. Volgens Enexis voldoet de installatie in de meterkast van de betrokken huizen mogelijk niet aan de daarvoor geldende regels.
    Sylvia van de Ven 25-07-24, 21:30
    Wooncorporatie Casade in Waalwijk heeft in huizen met Dakenstroom (zonnepanelenproject) een tweede meter in de meterkast gehangen. Tussen de meter van Enexis en de meter van Dakenstroom is een bypass, een verbinding gemaakt. De vraag is nu of dat mag.
    Patrick Grootswagers, bewoner van een huis met Dakenstroom, maakt zich er in ieder geval zorgen over. ,,Medewerkers van Enexis die hier kwamen om de meterkast te vervangen zeiden dat de situatie niet veilig is. Bij een eventuele brand kan mijn meterkast niet met één hoofdschakelaar worden uitgeschakeld en dat zou wel moeten.”
    Enexis wil hier geen mededelingen over doen. ,,Het is niet aan ons om een installatie buiten onze eigen meter te bestempelen als veilig of als niet veilig.” Ook ACM wil niet reageren op de melding van Enexis. ,,Wij doen geen mededelingen over lopende onderzoeken.”
    Wooncorporatie Casade zegt vooralsnog niets te hebben gehoord over een melding. ,,Noch van Enexis, noch van de ACM. Ons is ook niet bekend dat Enexis denkt dat de bypass in strijd is met de netcode. Maar we gaan nog eens informeren.”
    Langer onderwerp van discussie
    Het Dakenstroomproject is al lange tijd onderwerp van discussie. De huurwoningen met zonnepaneeldaken hebben, wat het ministerie betreft, een te hoog energielabel gekregen. Als zonnepanelen niet rechtstreeks zijn aangesloten op de hoofdmeter van de bewoner en de opgewekte energie dus niet ten goede komt aan de woning, mogen de zonnepanelen niet meetellen in het energielabel. Bij Dakenstroom gebeurde dat wel. Achteraf bleek dat dat kon omdat de regels onbedoeld ruimte boden.
    De wooncorporatie maakte een verbinding tussen de meter van Dakenstroom en de hoofdmeter van de woning, waardoor de zonnepanelen óók aangesloten waren op de meter van de bewoner. In de praktijk ging echter maar 3 procent van de zonnestroom naar de meter van de bewoner van het pand. Het ministerie heeft de regels inmiddels zo aangepast dat deze werkwijze niet meer kan.
    Blijven energielabels geldig?
    Wat er gebeurt met de labels van Dakenstroomhuizen is nog altijd niet duidelijk. Energielabels blijven tien jaar geldig, ook als de regelgeving verandert. Pas na tien jaar worden ze opnieuw bekeken. In dit geval is daar twijfel over. Omdat de werkwijze nieuw was had Casade toestemming moeten vragen en dat is niet gebeurd. Het ministerie dat zich buigt over de situatie laat weten dat het onderzoek nog niet is afgerond.

    Sterke punten
    Huurders bedonderen

    Zwakke punten
    Liegen en bedriegen

    Slechtste woningcorporatie ooi

    Review over Parteon

    Ze liegen mensen voor, komen géén één keer hun afspraken na. Komen niet opdagen als je een gesprek inplan en een dag ervoor vrij neem. Zit in een woning met alleen maar ellende ik weet niet waar ik moet beginnen heb denk ik al in de laaste 3 jaar meer dan 500 keer contact gezocht maar dit brengt je nergens. Parteon weet die situatie alleen maar te verergeren en verwijzen alleen maar na de politie of andere instanties terwijl hun verantwoordelijk zijn voor de huurder zijn woonplezier maar ze nemen hierin nul verantwoordelijkheid. Woon tussen de afgekeurde mensen die elke dag voor zwaar overlast veroorzaken. Doorgesnoven en dronken op het balkon staan schreeuwen en een boembox keihard aanzetten dat me ramen er zowat uittrillen van de harde bass midden de nacht is bijna aan de dagelijkse orde en het enigste wat Parteon zegt is bel de politie maar en de politie verwijst weer naar Parteon omdat die zeggen dat hun verantwoordelijk zijn. PARTEON ALS JULLIE DIT LEZEN IK WENS JULLIE DE KANKER TOE. NA 3 JAAR NON STOP ELLENDE EN STRES DAGELIJKSE OVERLAST EN VOORGELOGEN TE WORDEN IS EEn MENS OP EN GEBROKEN. JULLIE NEMEN NERGENS JE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR EN HET ERGSTE IS NOG DAT JE GEWOON GLASHARD MENSEN IN HUN GEZICHT VOORLIEG en luisteren tottaal niet na wat er aangegeven wordt, al zouden jullie dit doen dan doen jullie er vervolgens toch niks mee. IK HEB GEEN ENKEL GOED WOORD OVER JULLIE TE MELDEN en wens jullie het ergste van het ergste toe.

    Sterke punten
    Mensen voorliegen en bedriegen en afspraken nooit nakomen

    Zwakke punten
    Alles wat ze doen.

    Waardeloos

    Review over Actium

    Sinds 2021 last van vocht en stank. Na veel gezeur en gedram van mijn kant. Een bedrijf geweest die 2 week lang metingen in mijn huis heeft gedaan. Uitslag hoog vochtgehalte en vorming schimmels. Alles ver boven het gemiddelde. En schadelijk voor gezondheid. Oplossing, ik moet maar meer ventileren. Opgelost! Volgens Actium.
    Van mijn kant steeds bellen, mailen, naar kantoor. Steeds de persoon die er over gaat, is helaas niet in huis. U word terug gebeld. Er staan denk ik al 500 terugbel verzoeken. We zijn ziek, verkouden, hoofdpijn, hoesten. En toen mijn kinderen ook nog eens longontsteking hadden. Was het voor mij klaar.
    Bij een regenbui liep het water mijn huis in . Dikke druppen op het plafond. Woonkamer een plas water. Dus zijn we zelf maar op zoek gegaan. Blijkt het dak, achter de schotten op mijn dochter haar slaapkamer lek te zijn. Achter de schotten vol water en schimmel. Nu wel actie ondernomen door Actium. Plastic op het dak. De verrotte planken vernieuwd, dakpannen er weer op, wat pur her en der en het is weer opgelapt.

    Zo gaat Actium dus met hun klanten om.
    Schade in huis, vloer stuk, meubels schimmel, gordijnen schimmel. Geef maar op aan de verzekering. Verzekering zegt, dit is een langdurig probleem, en niet plots ontstaan. Ga maar naar het Actium .
    Meneer Diederik Hardonk van Actium loopt er de kantjes vanaf. Laat je hem de lekkage zien, durft hij nog vol te houden dat ik meer moet ventileren. Ik heb dag en nacht alles losstaan!

    Sterke punten
    De dames en heren die de telefoon aannemen.

    Zwakke punten
    Afspraken nakomen.

    Eigen volk eerst

    Review over Woonin

    Er kwam een woonconsulent van de woonin onverwacht aan de deur. Verhaal was niet te begrijpen want medewerker bleek nog egen correcte Nederlandse zin te kunnen produceren. Blijkbaar hadden de buren iets gemeld. Toen wij aangaven dat dit onzin was werden wij niet direct geloofd. Omdat een beeld duizend woorden waard is maar ff wat laten zien. Geen excuses. Nee kregen het verhaal over ons heen dat de mensen die er pas een paar maanden wonen zo leuk zijn. Kortom arabische medewerker is compleet bevooroordeeld naar Nederlandse huurders toe en doet niet standaard aan hoor en wederhoor.. En wij huren pas 25 jaar van deze dievenbende he.

    Sterke punten
    Bevoordeeldheid naar trouwe huurders toe ten gunste van nieuwkomers van eigen voilk

    Zwakke punten
    -

    VERSCHRIKKELIJKE WONINGBOUW!

    Review over Woonforte

    oude gehorige woningen in een vieze flatgebouw met zeer veel overlast! NUL STERREN!1

    Sterke punten
    GELD AFTROGGELEN VAN BEWONERS OP ONEERLIJKE WIJZE!

    Zwakke punten
    ONDERHOUD

    Eigen Haard maakt gezin dakloos

    Review over Eigen Haard

    3 weken geleden is onze vrije sector nieuwbouwwoning in Uithoorn van Eigen Haard onbewoonbaar verklaard door een gigantische lekkage, veroorzaakt door een bouwfout, inclusief extreme schimmelvorming.
    Eigen Haard heeft ons als gezin met 2 kleine kindjes (4 en 2 jaar) letterlijk dakloos gemaakt en reageert sindsdien niet meer op telefoontjes of mails �.

    Pas op voor deze malafide verhuurder!

    Wil je ons hele verhaal lezen? Google dan eens op de titel.

    bewonersblad neppe pr stunts

    Review over Wonen Limburg

    bewonersblad gekregen van wonen limburg, maar zitten alleen mooie neppe verhalen erin hoe huurders het zo fijn hebben. maar waarom interviewt wonen limburg niet de ontevreden huurders. Huurders die geen woongenot hebben, schimmel in huis, longproblemen daardoor, asbest, slecht onderhoud, wat je gezondheid verkloot. hoge huren voor een krot. Geluidsoverlast van buren, niet mogen slapen, en je wel een hartaanval bezorgen. wonen aan een oorverdovende drukke weg met uitlaatgassen in je gezicht, geen hulp om dit te verminderen.Schrijf dat in je bewonersblad als je de ballen hebt hoe slecht je bent als woonbedrijf. Schaam je rot wonen limburg! met je neppe PR stunts.

    Sterke punten
    nul

    Zwakke punten
    aasgieren, slapjanus teren van andere ruggen.

    Pest mijn familie

    Review over Rijnhart Wonen

    Rijnhart Wonen was vroeger beter. Helaas net als iemand zoals Brian van Rijnhart Wonen die daar werkt is erg onbeleefd, arrogant en hangt de telefoon op terwijl je praat. Hij wil alleen een kant van verhaal luisteren. Als hij met een vrouw aan de telefoon praat, is het nog erger want hij luister helemaal niet. Heel jammer dat hij niet met klant kunnen gaan. Geen ster voor Rijnhart Wonen!

    Sterke punten
    Nul

    Zwakke punten
    Onbeleefd mensen, traag om te reageren, weinig kennis van vastgoed, ze hebben geen controle van aannemers dus het kan ook dieven aan de deur.

    Slechtse woning bouw

    Review over De Woonmensen

    Een hele slechte woning bouw deze coöperatie denk niet aan de mensen aleen aan hun iegen geld innen zijn ze snel mee maar mensen helpen ho maar die kunnen stikken en de schuld in ander mans schoenen schuiven zijn ze ook heel goed in

    Sterke punten
    Met het geld innen

    Zwakke punten
    Mensen niet helien

    Zeer slechte verhuurder

    Review over Portaal

    Heb jarenlang met slechte tochtige ramen gezeten, maar er werd niets aan gedaan. Ook met een rioollucht in huis dat uit de luchtschacht komt. Niets hebben ze hier aan gedaan behalve de platen met gaten voor de schacht vervangen door platen zonder gaten, maar de rioollucht komt nog steeds het huis in. Verder moeten wij (4 huurders kleine galerij) een absurd hoog bedrag betalen aan electra trappenhuis voor maar een paar lampen. Bijna € 250,- per huurder per jaar. Er wordt bijna niets gedaan aan de huizen. Krijg je een intercom dan blijkt deze heel slecht te werken. Alles heeft een slechte kwaliteit. De huur hebben ze er al jaren uit, uit deze huizen, maar goed onderhouden en meegaan met nieuwe ontwikkeling vergeet het maar. Schandalig, als ik weg kon ging ik.

    Sterke punten
    Niets, ze zijn onbetrouwbaar

    Zwakke punten
    Tjonge, te veel om op te noemen. Ze staan landelijk als slechtste woningcorporatie bekend. Dat zegt genoeg!

    Bagger

    Review over DeltaWonen

    Ervaar al twee jaar geluidsoverlast vanaf 22.00 tot laat in de nacht, van een uitkeringtrekkende dame boven me en deltawonen weigert ook maar iets van actie te ondernemen. Heb al meerdere bewijsstukken geleverd en nog geen actie. Ga nooit bij Deltawonen wonen, echt schandalig.

    Walgelijk!!!

    Review over Parteon

    Wat een verschrikkelijk naar mens die Petra die je bij parteon Zaanstad aan de lijn krijgt. Bij een reparatieverzoek wordt er op voorhand vanuit gegaan dat het niet onder het onderhoud van Parteon valt. Dus of je maar ff een servicecontract wilt afsluiten. Nee dat wil ik niet, en blijkt bij na vraag bij verschillende vakmensen ook niet nodig want de reparatie valt onder het onderhoud van Parteon. Op het formulier met de reparatieaanvraag wordt helemaal niet gereageerd. Weer bellen dus. Weer dat nare mens met weer die discussie over het servicecontract. Het komt er op neer dat ze er niet zitten om met de bewoners mee te denken of sowieso in oplossingen te denken maar om zoveel mogelijk servicecontracten af te sluiten. Ze zullen wel op provisie basis werken en per afgesloten contract extra geld krijgen.
    En voor Parteon zelf geldt dat sowieso. Elk contract levert ze € 4,95 per maand per persoon op. En als de reparatie onder Parteon valt betaald de bewoner er dus op deze manier toch zelf voor.
    Stelletje huichelaars. Walgelijk!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen (correcte) communicatie
    Zijn er niet voor de bewoners
    Reageren niet op reparatie verzoek
    Doen niks met gevolgen van hun slechte onderhoud aan de woning ( houtrot, schimmel, ongedierte na lekkage)
    Enz, enz, enz

    Jammer

    Review over Thuis in Limburg

    Het is jammer dat er weinig woningen beschikbaar zijn voor mensen die niet lang zijn ingeschreven. Het zou eerlijk zijn om meer loting woningen te doen ook met eengezinswoningen voor de mensen met een lager inkomen. Ik ben zelf door een vechtscheiding met een kind op een flatje moeten gaan wonen en ben 10 jaar inschrijving kwijt omdat ik door geweld heel snel weg moest, maar ik zit hier nu zeker nog 10 jaar omdat het onmogelijk wordt gemaakt om eerder weg te kunnen. Lotingen zijn voor iedereen eerlijk omdat iedereen even veel kans maakt.

    Zwakke punten
    Oneerlijk systeem

    Geen woongenot.

    Review over ZOwonen

    Al jaren geen woongenot . Ben bij klachten commissie geweest er zijn geluidsopnames gemaakt. daar kwam uit vaak ernstige geluidshinder en ontoelaatbaar geluidsoverlast. maar het gaat gewoon door. met gooien enz

    Waardeloos onderhoud/ service

    Review over Actium

    Enige tijd geleden daklekkage gehad aan het dak van de berging. Deze is nadat ik Actium in gebreke heb gesteld gerepareerd. Helaas hebben nu ook als gevolg van de lekkage de dakplaten behoorlijke vochtplekken met als gevolg dat er al schimmels in de berging zit. Na meerdere reparatieverzoeken nog steeds niets gebeurd om het op te lossen, sterker nog al die tijd nog steeds niets van hen gehoord. Zij willen dat wij als bewoners prettig wonen en prevereren ermee dat ze er voor de bewoners zijn. Het tegendeel is echter waar, ze hebben nog steeds niets laten horen en opgelost.

    Sterke punten
    Die zijn ver te zoeken

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Waardeloos onderhoud/ service

    Review over Actium

    Enige tijd geleden daklekkage gehad aan het dak van de berging. Deze is nadat ik Actium in gebreke heb gesteld gerepareerd. Helaas hebben nu ook als gevolg van de lekkage de dakplaten behoorlijke vochtplekken met als gevolg dat er al schimmels in de berging zit. Na meerdere reparatieverzoeken nog steeds niets gebeurd om het op te lossen, sterker nog al die tijd nog steeds niets van hen gehoord. Zij willen dat wij als bewoners prettig wonen en prevereren ermee dat ze er voor de bewoners zijn. Het tegendeel is echter waar, ze hebben nog steeds niets laten horen en opgelost.

    Sterke punten
    Die zijn ver te zoeken

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Schandalig

    Review over Welbions

    Ik heb een container unit gehuurd bij Welbions. De containers waren erg slecht opgeleverd, bijvoorbeeld was er veel lekkage en waren veel dingen niet goed afgewerkt. Dit heb ik aangegeven bij de medewerkers van Welbions, maar deze zijn het vergeten op te schrijven en dus is er geen werk van gemaakt. Toen ik eruit ging viel me op dat er schimmel zat, die ik niet zelf heb veroorzaakt omdat zoals al gezegd er al lekkage zat toen ik erin kwam. Ze willen mij een rekening van bijna 900€ aan draaien voor dus iets wat ik zelf niet heb veroorzaakt en ik gewoon melding van heb gemaakt maar die is onder gegaan omdat hun het druk hadden. Kan ik nog enigszins begrijpen maar nadat ik het 10x uitgelegd heb en ze het nog steeds verkeerd door gegeven hebben en ik vroeg of ik een advocaat moet regelen, zeggen ze niet meer te gaan reageren op me e-mails en dat ik het geld bedrag moet betalen. Ook hebben ze over heel veel dingen gelogen bijvoorbeeld een beschadigde vloer die niet door mij komt, dat het huis niet schoon was (hoewel ik met 4 man heb staan schrobben) en over de prijs van een heel simpel aanrechtblad die normaal geen 50€ kost. Het meest schandalige vind ik de prijs en dat ze me niet goed te woord staan. Heel de periode dat ik er heb gewoond niet en nu erna ook. Ze doen er alles aan om zelf niet de schuldige te zijn en praten andere partijen hiervoor slecht en proberen van jongeren het geld ervoor te krijgen hoewel ze niks aan de schade kunnen doen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    - Leugens
    - Beloftes niet na gaan
    - slecht te woord staan
    - achteraf reparaties doen die niet nodig waren (ik had ook wel graag zo een mooi afgewerkte container gehad als dat die nu is geworden).
    - Geen communicatie
    - Afhaken van het gesprek
    - Te duur voor te weinig
    - Geen goede voorlichting
    - Het huurcontract niet goed door nemen maar wel direct een handtekening ijzen
    - handhaving van regels
    - geen goed bedoelde voorstellen aan nemen
    - verantwoordelijkheid nemen
    - behulpzaam zijn

    Zeer slecht

    Review over Mijande Wonen

    Ze zijn zeer arrogant en denken totaal niet met je mee, het eigen belang gaat ze voor.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Heel veel dingen

    Laks in beloftes nakomen

    Review over Mozaiek Wonen

    Ik woon al 7 jaar in een woning van mozaiek. Op dag 1 is mij een nieuw keukenkast deurtje belooft, heb ik nog niet. Bepaalde plekken in huis is schimmel, die komen behandelen dat het (tijdelijk) weggaat ja, behandeling dat het weg blijft nee. Ik heb recht op een paar honderd € van de service en stookkosten. Die gaan over het voorgaande jaar, de berekening daarvan krijg je pas in mei en als je geluk hebt betalen ze pas in juni, in mijn geval is het nu juli en heb ik ze nog niet gekregen, elke x dat ik erover bel schuiven ze de uitbetaald datum door. Maar elke x dat ik bel zeggen ze die dag betalen we. De dag erna nog geen geld ga ik bellen oh nee die dag en zo door

    Oplichters en super slecht

    Review over Ymere

    Je bedelen voor reparatie en dan nog wordt t niet goed gedaan. Van t kastje naar t muurtje gestuurd worden. Bewoners onder druk zetten om een handtekening te zetten zodat ze onder valse voorwendselen energie klasse hoger krijgen. Zogenaamd verduurzamen terwijl t achterstallig onderhoud is. Oude plafonds wat brandgevaarlijk is zeggen dat t nog mag. Ik kan wel een boek hierover schrijven wat er aan mankeer

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Willen geen geld uitgeven aan goede reparaties

    Mozaiek wonen BAR SLECHT!!!

    Review over Mozaiek Wonen

    Ik huur sinds enige jaren bij Mozaiek wonen en heb zelden zo,n slechte service en woning onderhoud gezien. Rottende ramen waar het naar binnen regent
    Lekkend dak, schimmelende muren. Ook bij melding word niks opgelost. Alles te duur etc etc....Klagen bij de huurcommisie heeft weinig zin. Heb al 2 zaken verloren wb de rottende kozijnen. In 1 woord Huisjes melkers!!!!! Hier nooit iets huren

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is zwak. Communicatie onderhoud klantvriendelijkheid

    Afhandelen gebreken

    Review over Kleurrijk Wonen

    Kapot gewaaide schuurdeur:\\r\\nDoor een storm is mijn schuurdeur kapot gewaaid waardoor deze niet meer dicht kon. Ik heb maar liefst 8 maanden moeten wachten en tig keer gebeld voordat deze vervangen is.\\r\\n\\r\\nKapot sanitair:\\r\\nInmiddels ben ik 2 maanden verder en is dit gebrek nog niet verholpen. \\r\\n\\r\\nStroomstoring:\\r\\nDit gebrek is meteen verholpen. Aardige monteur die de storing meteen kon fixen.\\r\\n\\r\\nAanvraag aanpassing woning:\\r\\nVanuit de gemeente is de aanvraag naar kleurrijk wonen doorgezet. Dit was in februari, inmiddels is het juni en ben ik nog steeds aan het bellen voor een afspraak met de daarvoor aangewezen persoon. Telkens word mij gezegd dat ik gebeld word maar dit gebeurt niet.

    Sterke punten
    Telefonistes proberen je goed te helpen maar op een of andere wijze komen de vragen en klachten niet door waardoor je moet blijven bellen.

    Zwakke punten
    Afhandelen van klachten en aanvragen.

    Afhandelen gebreken

    Review over Kleurrijk Wonen

    Kapot gewaaide schuurdeur:
    Door een storm is mijn schuurdeur kapot gewaaid waardoor deze niet meer dicht kon. Ik heb maar liefst 8 maanden moeten wachten en tig keer gebeld voordat deze vervangen is.

    Kapot sanitair:
    Inmiddels ben ik 2 maanden verder en is dit gebrek nog niet verholpen.

    Stroomstoring:
    Dit gebrek is meteen verholpen. Aardige monteur die de storing meteen kon fixen.

    Aanvraag aanpassing woning:
    Vanuit de gemeente is de aanvraag naar kleurrijk wonen doorgezet. Dit was in februari, inmiddels is het juni en ben ik nog steeds aan het bellen voor een afspraak met de daarvoor aangewezen persoon. Telkens word mij gezegd dat ik gebeld word maar dit gebeurt niet.

    Sterke punten
    Telefonistes proberen je goed te helpen maar op een of andere wijze komen de vragen en klachten niet door waardoor je moet blijven bellen.

    Zwakke punten
    Afhandelen van klachten en aanvragen.

    Slechte verhuurder

    Review over DeltaWonen

    Doen niks aan geluidsoverlast, doen niks aan lekkages. En ze gaan pas iets doen als jij zelf ergens mee dreigt te doen. Verder een zeer intimiderend bedrijf. Zetten je heel veel onder druk. En verdraaien de hele situatie zodat het weer op jou bordje komt. Kortom een zeer slecht en naar bedrijf.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Dit zijn er te veel op te noemen