Havensteder - sterk in wonen
Wij zijn Havensteder. Wij verhuren met name betaalbare woningen in Rotterdam en omgeving voor mensen met een laag inkomen of een kwetsbare positie. We verhuren aan 45.000 huishoudens. In verschillende wijken in Rotterdam en Capelle aan den IJssel verhuren we woningen in de vrije sector en verkopen we woningen.
De een krijgt alles voor elkaar en wordt met alles tegemoet gekomen.
Ben al 3 maanden bezig om fatsoenlijk geholpen te worden.
Het is een grote ondeskundige bende met vriendjespolitiek.
Schandalige behandeling klachten , 5 weken bezig en klacht niet in behandeling 5 dagen vrij moeten nemen omdat energiewacht zn afspraken niet nakomt mijn kosten 40 uur a 60 uur is 2400 loonderving.havensteder neemt het niet op voor zijn huurders maar wil bij aannemers voor een dubbeltje op de eerste rij zitten .Aannemers die voor havensteder werken klagen steen en been dat zij wurgcontracten hebben. En dit gaat allemaal ten koste van de huurders.Verder hebben de meeste werknemers van havensteder gewoonweg schijt aan de verhuurder . de zelfingenome walgelijk arrogantie van alleen al bijv een simpele baliemedewerkster cq telefoniste het is zum kotsen wie denken zij dat ze zijn. zelden zo.n walgelijke arrogante mensen meegemaakt .ze moesten zich kapot schamen . De wijkbeheerster van vreewijk discrimineert en heeft een misselijkmakende arrogantie. havensteder negeert honderden klachten en is machts en geldgeil. veel beloven maar niets anders dan afschuiven. dit is niet incidenteel maar structureel. Het woord tijd voor een harde aanpak directeuren die over de ruggen van huurders hun zakken vullen!!!! weg ermee. dit zijn geen mensen maar ratten. klachten via telefoon gemiddeld 10 minuten wacht tijd klachten via e mail worden niet beantwoord klachten via messenger worden niet behandeld een afspraak maken om ten kantore te komen gemiddelde wachtijd per telefoon 120 minuten.havensteder doet enorm hun best om klagers te ontmoedigen en het uiteindelijk opgeven.Ik spreek vurig de wens uit dat havensteder failliet gaat en al hun arrogante misselijkmakende medewerkers op een enkele uitzindering na aan de geeuwhonger komen te liggen en net zoals honderden huurders niet gehoord worden en op zn rotterdams gezegd de tyfus kunnen krijgen hopen dat ze diep in de ellende komen te zitten en net zo hard uitgelachen worden als vele huurders nu uitgelachen worden door die walgelijke havensteder opvreters.
Op 26 mei 2021 melding gedaan van een kapotte deklaag van de betonnen vloer in een slaapkamer. Na ruim een half jaar wordt het initiatief genomen om tot reparatie over te gaan. De wijkbeheerder stroopte zijn mouwen op en zette het proces in gang. Maar let op: Havensteder moest toen nog 70% aan ja-knikkers binnenhalen om grootschalig te renoveren. Er was dus een reden om toch nog maar even die deklaag te repareren. Verder: té lange wachttijden aan de telefoon, namen van contactpersonen worden niet gegeven als je ze nodig hebt, juristen worden direct op je zaak gezet als je lastig bent. Mijdt deze club!
Sterke punten Reklamepraatjes verspreiden om huurders over de streep te trekken.
Zwakke punten Havensteder lijkt zich maar niet te realiseren dat de huurders de rekeningen betalen, dus ook de salarissen van het personeel. Het middenkader schermt zich af en laat lager personeel het vuile werk opknappen. Hier is geen team aan het werk, maar een groep ambtenaren dat niet van plan is om de corporatie een menselijk gezicht te geven.
5 maanden lang geluidsoverlast, vast in renovatie brief gestuurd in 2020 om dit niet te doen tijdens, pandemie, en mijn gezondheid compensatie van 500 euro, dit gaat nu duren tot december, ik zelf krijg 50 euro ook had ik 10 jaar een gat in de muur, tijdens de renovatie een maand lang geen toilet gehad, moest een nood toilet gebruiken in de gang en ook werkers, dat is in mijn keuken \\\"basically\\\", gezondheid achteruit financieel achteruit, soms vast in de slaapkamer, soms vast in de woonkamer met je huisdier. sommige werkers hadden Covid-19 een heeft maskers een heeft niet, mijn leven is kapot nu geen gehoor op mijn brieven en klachten ook niet mijn advocaat, mijn geduld is op ik heb foto's video's ik ga nu met mijn verhaal naar Algemeen Dagblad.
Ongevraagd hebben ze de spullen op mijn balkon kapot gemaakt door het rond te slepen en te bespuiten met water tijdens een "schoonmaak". Ik had alles netjes afgedekt, ookal wil ik helemaal niet dat het gebeurd en is het on nodig. En dan toch worden mijn spullen helemaal verschoven en kapot onder gespoten. Ik raad aan hier NIET te huren. Ik verhuis zo snel mogelijk.
Dit bedrijf wil alleen maar incasseren, ik waarschuw u, ga niet in een woning van havenstede, en zeker niet in de landbouwtoren. Want hier betaal je 1300, en ligt gerust tot 23.00 sarongs in de herrie van geboor en gebouw vam wietplantages. En de organisatie weet hier van en doet hier niets aan
Heb een lekkage klacht gemeld bij havenstede ......ik zou binnen 2 dagen teruggebeld worden nou zit nog steeds te wachten nu een 1 maand later nog niks gehoord de service verlening wordt alsmaar slechter dat is een feit ...ook worden de daken en de dakgoot nooit geïnspecteerd waardoor er verstoppingen en lekkages ontstaan jaaaa als ze geld moeten vangen zijn ze er snel bij maar voor een reparatie kun je dus lang wachten .....
Sterke punten Nul komma nul
Zwakke punten Slechte serviceverlening huizen worden niet goed onderhouden verrote daken en lekkages geen dakinspecties en vernieuwing er wordt van alles beloofd maar niks wordt daadwerkelijk waargemaakt waardeloos systeem dit
Er werd ons verteld dat er rekening zou worden gehouden met de vele overlast die er in de buurt is. Zetten ze er wéér overlastgevers in een leegstaand huis. Totaal niet doorgelicht... Te triest dat de wijk verpauperd. Er komen nu alleen nog bijstandtrekkers en asielzoekers in
Sterke punten Geen 1
Zwakke punten Zeg maar alles. Contact en communicatie
Op 17 december 2020 werd onze kindje geboren, nu merkten wij dat onze achterdeur naar de tuin heel erg tochtte. En omdat de eerste weken van de baby heel erg belangrijk zijn heb ik contact gehad met Woning coöperatie Havensteder, om deze tocht probleem op te lossen en om de deur te herstellen welke kennelijk niet goed sluit. Want wij willen onze baby ook soms in de woonkamer hebben. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat Havensteder deze herstel werkzaamheden niet wilt/kan uitvoeren zogenaamd vanwege corona. Ook niet toen ik aangaf dat het om een pas geboren baby ging die de kans loopt om koud te hebben. Ik vind dit harteloos en schandalig. Havensteder is een onmenselijke coöperatie die wel denkt aan eigen voordeel maar niet aan medemens heel erg triest. Maar wel elke maand 764 aan huur ontvangen. Het zijn harteloze mensen.
Sterke punten Harteloos en onmenselijk onklantvriendelijk
Zwakke punten Machtsmisbruik en onmenselijk en kapitalistisch
Ben al weken aan het bellen wachtend op een terugbel verzoek die er maar niet komt. En mevrouw hangt gewoon dood normaal in me oor na wachten van een half uur aan de lijn.
Zwakke punten Niet nakomen van beloftes.
Valse informatie doorgeven.
Ophangen in oor.
Niet willen uitleggen wat ik niet snap.
Heb een melding gedaan over vuurwerkschade in het hoofdcomplex in het complex het bel paneel is beschadigd.. Heb al 10 x gebeld en ze beloven van alles... Nog steeds is het bel paneel kapot en er is niemand geweest van havestede... Schandalige woningbouwvereniging is dit... Als ze geld moeten vangen dan zijn ze er als de kippen bij... Maar zodra het iets gaat kosten voor hun kun je heel lang wachten
Sterke punten Ken er geen opnoemen alleen zwakken
Zwakke punten Niet op komen draven zodra het hun geld gaat kosten
Al 6 maanden bezig met een afspraak inplannen. Elke keer word gezegd dat er iemand komt, of ik word gebeld. Tot heden niks gebeurd!
Je blijft in de wacht hangen en opgegeven moment hangen ze op, of verbinden ze je door met een afdeling die je helemaal niet verder ken helpen.
Vervolgens contact opnemen via Whatsapp, waar ze eerst een foto of video willen zien om de ernst in te schatten van de situatie. Vervolgens zeggen ze dat het niet ernstig genoeg is dat mijn aanrecht helemaal onder zit vanwege de lekkage in mijn kraan en leiding.
Slechtste service ooit!
Ga zo gauw mogelijk weg hier, en woon er pas een paar maanden!!
Raad het een ieder af!!!!
Zwakke punten Zij bepalen voor jouw wanneer iets ernstig is, en of ze langskomen. Langskomen doen ze natuurlijk wanneer ze er zelf zin in hebben, meestal na een paar maanden.
een aantal weken geleden melding gemaakt van lekkende verwarming het zou 3 weken duren eer er een medewerker van breeman zou komen na 3 weken kwam er iemand en zei de verwarming moet vervangen worden na een week keeg ik bericht of ik een afspraak wilde maken zodat de verwarming geleverd kon worden gebeld ja mevrouw dat gaat 3 weken duren het is druk ,afgelopen woensdagavond kon ik zwemmen in de wc de ring vanaf de buis naar toilet pot was verrot gebeld nee er kwam niemand want het was geen spoed u moet maar het kraantje dicht draaien en met emmer water doorspoelen nu loop ik zelf al weken met een kruk vanwege een aandoening aan mn knie dus was het voor mij een heel gedoe om met emmer water te lopen en optillen conclusie dat ik ook nog door mn rug gegaan ben bedankt havensteder voor jullie fantastische service wij mogen allemaal betalen maar als het erop aan komt laten jullie ons als huurders barsten ik woon al 23 jaar in dezelfde woning een woning van meer dan 50 jaar oud maar wat aan de woningen doen ho maar nomaals bedankt havensteder
In de tijd van het communisme en het hitler tijdperk mochten mensen niet klagen op straffe van de gevangenis .
Die tijd is er nu nog bij havestede,na 6 jaar klagen krijg je een dreigbrief terug omdat je agressief reageer nou de heren van deze organisatie hebben nog nooit gewerkt alleen eind van de maand hun hand ophouden dure lease auto regelmatig geld weg gooien met dure kantoren waar je niet meer binnen af komen dat moet je waarschijnlijkeen jaar van tevoren aanvragen telefonisch sta je voor een kapitaal in de wacht CONSTAND u bent de eerste maar niet heus .
Mail wordt niet beantwoord klachten en de foto's die genomen zijn door de opzichter zijn spoorloos ,en dan kwaad zijn dat je agressief reageer.
Wel zielig doen op radar dat de mensen je niet begrijpen het lef .ik woon in een woning die meer beesten hebben door het vocht dan de dierentuin.muren die nat zijn door achterstallig onderhoud waar al meer over is geklaagd ook door ANDERE maar die mensen zijn bang voor de DICTATORS en ik woon in een rookhok als mijn bovenburen roken in PLAATS van een goede afvoer naar het dak komt de rook naar beneden die buren kunnen daar niets aan doen het zijn die geld bewaarders die met hun mond beleid en dat ze er voor de huurders zijn nou het lijkt op ene RUTTE die ook van alles beloofd.
Waarschijnlijk wordt deze recensie niet geplaatst want negatieve berichten zie je nooit staan
a.j.spaan
Zwaarddans 29
Capelle aan den ijssel
Sterke punten Dictators
Zwakke punten Mensen helpen sta ver van hun af huren de goedkoopste bedrijven in voor slecht werk
Oma een email op deze reactie zal ik wel nooit zien want dat zo niet goed zij voor jullie goede naam .
Corrupte bende
De een krijgt alles voor elkaar en wordt met alles tegemoet gekomen.
Ben al 3 maanden bezig om fatsoenlijk geholpen te worden.
Het is een grote ondeskundige bende met vriendjespolitiek.
Sterke punten
Niet 1 sterke punt
Zwakke punten
Alles
Je zou maar overlijden
Medewerkers staan je niet eens normaal te woord bij overlijden. Gewoon de haak erop.
schandalige medewerkers havens
Schandalige behandeling klachten , 5 weken bezig en klacht niet in behandeling 5 dagen vrij moeten nemen omdat energiewacht zn afspraken niet nakomt mijn kosten 40 uur a 60 uur is 2400 loonderving.havensteder neemt het niet op voor zijn huurders maar wil bij aannemers voor een dubbeltje op de eerste rij zitten .Aannemers die voor havensteder werken klagen steen en been dat zij wurgcontracten hebben. En dit gaat allemaal ten koste van de huurders.Verder hebben de meeste werknemers van havensteder gewoonweg schijt aan de verhuurder . de zelfingenome walgelijk arrogantie van alleen al bijv een simpele baliemedewerkster cq telefoniste het is zum kotsen wie denken zij dat ze zijn. zelden zo.n walgelijke arrogante mensen meegemaakt .ze moesten zich kapot schamen . De wijkbeheerster van vreewijk discrimineert en heeft een misselijkmakende arrogantie. havensteder negeert honderden klachten en is machts en geldgeil. veel beloven maar niets anders dan afschuiven. dit is niet incidenteel maar structureel. Het woord tijd voor een harde aanpak directeuren die over de ruggen van huurders hun zakken vullen!!!! weg ermee. dit zijn geen mensen maar ratten. klachten via telefoon gemiddeld 10 minuten wacht tijd klachten via e mail worden niet beantwoord klachten via messenger worden niet behandeld een afspraak maken om ten kantore te komen gemiddelde wachtijd per telefoon 120 minuten.havensteder doet enorm hun best om klagers te ontmoedigen en het uiteindelijk opgeven.Ik spreek vurig de wens uit dat havensteder failliet gaat en al hun arrogante misselijkmakende medewerkers op een enkele uitzindering na aan de geeuwhonger komen te liggen en net zoals honderden huurders niet gehoord worden en op zn rotterdams gezegd de tyfus kunnen krijgen hopen dat ze diep in de ellende komen te zitten en net zo hard uitgelachen worden als vele huurders nu uitgelachen worden door die walgelijke havensteder opvreters.
Sterke punten
nul
Zwakke punten
arrogantie laks zelfingenome arrogante ondeskunige werknemers
Ruim een half jaar wachten op reparatie van een vloer
Op 26 mei 2021 melding gedaan van een kapotte deklaag van de betonnen vloer in een slaapkamer. Na ruim een half jaar wordt het initiatief genomen om tot reparatie over te gaan. De wijkbeheerder stroopte zijn mouwen op en zette het proces in gang. Maar let op: Havensteder moest toen nog 70% aan ja-knikkers binnenhalen om grootschalig te renoveren. Er was dus een reden om toch nog maar even die deklaag te repareren. Verder: té lange wachttijden aan de telefoon, namen van contactpersonen worden niet gegeven als je ze nodig hebt, juristen worden direct op je zaak gezet als je lastig bent. Mijdt deze club!
Sterke punten
Reklamepraatjes verspreiden om huurders over de streep te trekken.
Zwakke punten
Havensteder lijkt zich maar niet te realiseren dat de huurders de rekeningen betalen, dus ook de salarissen van het personeel. Het middenkader schermt zich af en laat lager personeel het vuile werk opknappen. Hier is geen team aan het werk, maar een groep ambtenaren dat niet van plan is om de corporatie een menselijk gezicht te geven.
Slechtste ooit
Ik ben diep aan het nadenken wat de slechtste review is die kan kan bedenken, maar niks dekt de lading van hoe onkundig de medewerkers zijn, hoe lang de wachttijd is van de SPOEDlijn, hoe asociaal de medewerkers in je oor ophangen en hoeveel gebreken de huizen hebben. Ik zou mij doodschamen als ik bij dit bedrijf zou werken. Ik geloof dat ze serieus punten van kwaliteit van leven afnemen. Dat ik niet minder dan één ster kan geven om dit te posten is zwaar onterecht. Alhoewel, de huur innen, dat kunnen ze wel goed.
Dodelijk
5 maanden lang geluidsoverlast, vast in renovatie brief gestuurd in 2020 om dit niet te doen tijdens, pandemie, en mijn gezondheid compensatie van 500 euro, dit gaat nu duren tot december, ik zelf krijg 50 euro ook had ik 10 jaar een gat in de muur, tijdens de renovatie een maand lang geen toilet gehad, moest een nood toilet gebruiken in de gang en ook werkers, dat is in mijn keuken \\\"basically\\\", gezondheid achteruit financieel achteruit, soms vast in de slaapkamer, soms vast in de woonkamer met je huisdier. sommige werkers hadden Covid-19 een heeft maskers een heeft niet, mijn leven is kapot nu geen gehoor op mijn brieven en klachten ook niet mijn advocaat, mijn geduld is op ik heb foto's video's ik ga nu met mijn verhaal naar Algemeen Dagblad.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Slechtste woning vereniging ooit, ze slopen je spullen
Ongevraagd hebben ze de spullen op mijn balkon kapot gemaakt door het rond te slepen en te bespuiten met water tijdens een "schoonmaak". Ik had alles netjes afgedekt, ookal wil ik helemaal niet dat het gebeurd en is het on nodig. En dan toch worden mijn spullen helemaal verschoven en kapot onder gespoten. Ik raad aan hier NIET te huren. Ik verhuis zo snel mogelijk.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Maakt eigendom kapot
Heel slecht
Dit bedrijf wil alleen maar incasseren, ik waarschuw u, ga niet in een woning van havenstede, en zeker niet in de landbouwtoren. Want hier betaal je 1300, en ligt gerust tot 23.00 sarongs in de herrie van geboor en gebouw vam wietplantages. En de organisatie weet hier van en doet hier niets aan
Al 8 jaar wateroverlast in kelder
Al 8 jaar wateroverlast in kelder en gewoon lekker afschuiven op vve beheer.
Wachttijden van 30-45 minuten aan de telefoon
Slechte VVE
Wat een bizar slechte VVE.. jammer dat we hier geen keuze in hebben.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Late reacties, langdurige trajecten en geen oplossingen
Lekkage
Heb een lekkage klacht gemeld bij havenstede ......ik zou binnen 2 dagen teruggebeld worden nou zit nog steeds te wachten nu een 1 maand later nog niks gehoord de service verlening wordt alsmaar slechter dat is een feit ...ook worden de daken en de dakgoot nooit geïnspecteerd waardoor er verstoppingen en lekkages ontstaan jaaaa als ze geld moeten vangen zijn ze er snel bij maar voor een reparatie kun je dus lang wachten .....
Sterke punten
Nul komma nul
Zwakke punten
Slechte serviceverlening huizen worden niet goed onderhouden verrote daken en lekkages geen dakinspecties en vernieuwing er wordt van alles beloofd maar niks wordt daadwerkelijk waargemaakt waardeloos systeem dit
Bizar slechte woningcorporatie
Er werd ons verteld dat er rekening zou worden gehouden met de vele overlast die er in de buurt is. Zetten ze er wÃÂéÃÂér overlastgevers in een leegstaand huis. Totaal niet doorgelicht... Te triest dat de wijk verpauperd. Er komen nu alleen nog bijstandtrekkers en asielzoekers in
Sterke punten
Geen 1
Zwakke punten
Zeg maar alles. Contact en communicatie
Bizar slechte woningcorporatie
Er werd ons verteld dat er rekening zou worden gehouden met de vele overlast die er in de buurt is. Zetten ze er wéér overlastgevers in een leegstaand huis. Totaal niet doorgelicht... Te triest dat de wijk verpauperd. Er komen nu alleen nog bijstandtrekkers en asielzoekers in
Sterke punten
Geen 1
Zwakke punten
Zeg maar alles. Contact en communicatie
Beloftes niet nakomen
Ben al 21 trouwe bewoner
en voel in de steek gelaten door Havensteder, zo ga je niet met je eigen bewoners om.
Wissel
Wat ik wil vertellen, dat ik het asociaal vind dat Havensteden diverse woningen als wisselwoningen ivm renovatie vast houdt.
Sterke punten
Weinig
Zwakke punten
Niet terug bellen als er problemen zijn
Onklantvriendelijke houding
Op 17 december 2020 werd onze kindje geboren, nu merkten wij dat onze achterdeur naar de tuin heel erg tochtte. En omdat de eerste weken van de baby heel erg belangrijk zijn heb ik contact gehad met Woning coöperatie Havensteder, om deze tocht probleem op te lossen en om de deur te herstellen welke kennelijk niet goed sluit. Want wij willen onze baby ook soms in de woonkamer hebben. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat Havensteder deze herstel werkzaamheden niet wilt/kan uitvoeren zogenaamd vanwege corona. Ook niet toen ik aangaf dat het om een pas geboren baby ging die de kans loopt om koud te hebben. Ik vind dit harteloos en schandalig. Havensteder is een onmenselijke coöperatie die wel denkt aan eigen voordeel maar niet aan medemens heel erg triest. Maar wel elke maand 764 aan huur ontvangen. Het zijn harteloze mensen.
Sterke punten
Harteloos en onmenselijk onklantvriendelijk
Zwakke punten
Machtsmisbruik en onmenselijk en kapitalistisch
Zeer slecht telefonisch klantenservice
Ben al weken aan het bellen wachtend op een terugbel verzoek die er maar niet komt. En mevrouw hangt gewoon dood normaal in me oor na wachten van een half uur aan de lijn.
Zwakke punten
Niet nakomen van beloftes.
Valse informatie doorgeven.
Ophangen in oor.
Niet willen uitleggen wat ik niet snap.
Reperatie melding
Heb een melding gedaan over vuurwerkschade in het hoofdcomplex in het complex het bel paneel is beschadigd.. Heb al 10 x gebeld en ze beloven van alles... Nog steeds is het bel paneel kapot en er is niemand geweest van havestede... Schandalige woningbouwvereniging is dit... Als ze geld moeten vangen dan zijn ze er als de kippen bij... Maar zodra het iets gaat kosten voor hun kun je heel lang wachten
Sterke punten
Ken er geen opnoemen alleen zwakken
Zwakke punten
Niet op komen draven zodra het hun geld gaat kosten
slechtste woning corporatie ooit!
Al 6 maanden bezig met een afspraak inplannen. Elke keer word gezegd dat er iemand komt, of ik word gebeld. Tot heden niks gebeurd!
Je blijft in de wacht hangen en opgegeven moment hangen ze op, of verbinden ze je door met een afdeling die je helemaal niet verder ken helpen.
Vervolgens contact opnemen via Whatsapp, waar ze eerst een foto of video willen zien om de ernst in te schatten van de situatie. Vervolgens zeggen ze dat het niet ernstig genoeg is dat mijn aanrecht helemaal onder zit vanwege de lekkage in mijn kraan en leiding.
Slechtste service ooit!
Ga zo gauw mogelijk weg hier, en woon er pas een paar maanden!!
Raad het een ieder af!!!!
Zwakke punten
Zij bepalen voor jouw wanneer iets ernstig is, en of ze langskomen. Langskomen doen ze natuurlijk wanneer ze er zelf zin in hebben, meestal na een paar maanden.
Erg onvriendelijk!
te lang wachten op reparatie
een aantal weken geleden melding gemaakt van lekkende verwarming het zou 3 weken duren eer er een medewerker van breeman zou komen na 3 weken kwam er iemand en zei de verwarming moet vervangen worden na een week keeg ik bericht of ik een afspraak wilde maken zodat de verwarming geleverd kon worden gebeld ja mevrouw dat gaat 3 weken duren het is druk ,afgelopen woensdagavond kon ik zwemmen in de wc de ring vanaf de buis naar toilet pot was verrot gebeld nee er kwam niemand want het was geen spoed u moet maar het kraantje dicht draaien en met emmer water doorspoelen nu loop ik zelf al weken met een kruk vanwege een aandoening aan mn knie dus was het voor mij een heel gedoe om met emmer water te lopen en optillen conclusie dat ik ook nog door mn rug gegaan ben bedankt havensteder voor jullie fantastische service wij mogen allemaal betalen maar als het erop aan komt laten jullie ons als huurders barsten ik woon al 23 jaar in dezelfde woning een woning van meer dan 50 jaar oud maar wat aan de woningen doen ho maar nomaals bedankt havensteder
Communicaties regiem
In de tijd van het communisme en het hitler tijdperk mochten mensen niet klagen op straffe van de gevangenis .
Die tijd is er nu nog bij havestede,na 6 jaar klagen krijg je een dreigbrief terug omdat je agressief reageer nou de heren van deze organisatie hebben nog nooit gewerkt alleen eind van de maand hun hand ophouden dure lease auto regelmatig geld weg gooien met dure kantoren waar je niet meer binnen af komen dat moet je waarschijnlijkeen jaar van tevoren aanvragen telefonisch sta je voor een kapitaal in de wacht CONSTAND u bent de eerste maar niet heus .
Mail wordt niet beantwoord klachten en de foto's die genomen zijn door de opzichter zijn spoorloos ,en dan kwaad zijn dat je agressief reageer.
Wel zielig doen op radar dat de mensen je niet begrijpen het lef .ik woon in een woning die meer beesten hebben door het vocht dan de dierentuin.muren die nat zijn door achterstallig onderhoud waar al meer over is geklaagd ook door ANDERE maar die mensen zijn bang voor de DICTATORS en ik woon in een rookhok als mijn bovenburen roken in PLAATS van een goede afvoer naar het dak komt de rook naar beneden die buren kunnen daar niets aan doen het zijn die geld bewaarders die met hun mond beleid en dat ze er voor de huurders zijn nou het lijkt op ene RUTTE die ook van alles beloofd.
Waarschijnlijk wordt deze recensie niet geplaatst want negatieve berichten zie je nooit staan
a.j.spaan
Zwaarddans 29
Capelle aan den ijssel
Sterke punten
Dictators
Zwakke punten
Mensen helpen sta ver van hun af huren de goedkoopste bedrijven in voor slecht werk
Oma een email op deze reactie zal ik wel nooit zien want dat zo niet goed zij voor jullie goede naam .