Zeer slechte dienstverlening, beloftes die niet nagekomen worden en dossieropbouw zeer slecht, na half jaar met vocht en schimmel probleem nog niet opgelost, elke keer beweren ze dat het probleem net is gemeld en dat er een opzichter naar het probleem moet komen kijken. Zijn zelfs al aannemer etc geweest5.
Zelfs liegen via bedrijfsjurist naar de huurcommissie, zeer slecht
Ik heb hele slechte ervaringenen wat betreft het op een sociaale manier omgaan met elkaar. Naar de bebewoners toe, van uit het hoofdkantoor.( Echt ASOCIAAL dat je zo met personeel en huurders kunt omgaan ) Hoe dichter je komt naar de mensen DIE UITEINDELIJK MOETEN UITVOEREN hoe menselijker en beter er geluistert worden.
Er zijn mooie ideeën bij (A)sociaal beheer Mozaïek Wonen maar hebben een heel slecht of geen belijd in. Van hun luien stoel achter hun bureau. Dus praten veel hier een vragenlijst daar weer eeen brief. Maar weten echt niet wat er leeft in de wijk. Pas als de media opgezocht gaat worden of er problemen komen. "Ja dat hadden we anders moeten doen " Hier in de wijk mag iets weer wel. En elders weer niet.
En hoe komt dat? Geld en Macht. Vanuit julle organisatie. En het niet op een sociaale, eerlijk en transparant handelen naar elkaar toe. Dus al met al mensen lopen weg, bewoners zeten hun hakken in het zand komen in opstand, zoejen naar andere wegen om iets duidelijk te maken. Voelen zich niet prettig bij de asociaal woning bouw organisatie Mozaïek Wonen.
Maar even er gebeuren ook wel hele mooie en sociaale dingen van uit de Mozaïek, maar alleen door die mensen die weten wat er gebeurt. En weten wat er leeft onder de huurders. Gaat het gesprek aan op laat nivo. Vliegen vang je met stroop niet met azijn. Er wordt genoeg verdient aan de huurders. Geven en nemen op een sociaale manier.
Ik ga misschien grof wezen.
MAAR LUISTER NAAR DAT PERSONEEL GvD WANT JUIST DIE HEB JE NODIG VOOR DE LEEFBAARHEID IN DE WIJK.
STELLEJE GELD EN MACHTHEBBERS VAN HUIT HET HOOFDKANTOOR.
Min steten kan ik niet geven jammer maar min 2,6 had juis geweest dan is het 0 dan wat jullie zijn.
1ste: huis vol rioolwater. Na 2 weken pas verholpen.
2de: water uit plafond, halve huis blank. Paar weken geduurd voordat het verholpen werd.
3de spant de kroon: water uit plafond van meterkast. Nu 100 dagen geleden gestart, nog niet opgelost.
Bellen, mailen, op bureau langsgaan helpt niet, ze maken een notitie en verwachten dat het daarmee klaar is.
Sterke punten De mevrouw aan de telefoon is vriendelijk.
Zwakke punten Totaal geen aftersales, je moet continue weer contact opnemen.
Mozaïek wonen Gouda.
Mijn schoonmoeder zit al 5 weken met lekkage niemand geweest.
Ik heb gebeld voor haar en er zou een opzichter contact met me opnemen dit is inmiddels ook al weer 2 weken geleden niemand gehoord dus.
Op ons adres 6 weken geleden ventilatie systeem stuk op dak en werd vervangen, het is nu weer stuk lekker aamateuristisch rotzooitje daar geen fijn bedrijf
Voor veel medewerkers van MW geldt hun gedrag als : Hufterigheid ten top..
Arrogantie en een laag IQ ligt hieraan waarschijnlijk ten grondslag. , in combinatie met woningnood.
Een permanent lidmaatschap van de Woonbond of i.d. verdient aanbeveling.
Ik woon in een puike woning.
Reageren niet op je mail. Laat staan dat ze het probleem op willen lossen. Het enigste antwoord dat ik kreeg toen ik ging bellen. Mevr wij zijn geen politeeagent. Wat een slechte service als je niet een antwoord geeft zes keer een mail gestuurd.
Sterke punten Geen leer een keer naar de huurders te luisteren
Zwakke punten Dat ze teveel met verdienen bezig zijn en weinig met de verhuurders
Het is zo moeilijk om terug te bellen voor een afspraak. Ik moet 2 weken achteraan bellen, om een afspraak te laten maken. En dan nog ook hen externe bedrijf Dura Vermeer, die kan er ook wat van. Nog erger dan Mozaiek Wonen.
Zij verwachten wel dat je maandelijks op tijd betaald en elke jaar wordt de huur verhoogd.
Als je 0,0% service wilt zeker via Mozaiek Wonen huren.
eerst geprobeerd huur te verhogen, advertentie was niet definitieve huur.Geen conmunicatie verandering, gezeur over kapotte tegels,roosters.en ga zo maar door.
Toen nog uit gemaakt voor verwent vorige woning en nu na herhaalde verzoek vochtplekken en kapotte rooster uit gemaakt voor zeik wijf
Sterke punten geen na 35 jaar vorige woning keurig achter gelaten voor nieuw bewoners.
Zwakke punten gebrek aan communicatie ,lijken wel robots, druk op het knopje standaard antwoorden.
Gaan er van uit dat je weet hoe de dingen gaan, misschien hopen zij hier op scheelt in de kosten en hun verantwoordelijkheid te nemen .constant contact verzoeken naar bewoners naar hun eervaring,wensen enz. maar dit is bla bla
super slechte dienstverlening
Zeer slechte dienstverlening, beloftes die niet nagekomen worden en dossieropbouw zeer slecht, na half jaar met vocht en schimmel probleem nog niet opgelost, elke keer beweren ze dat het probleem net is gemeld en dat er een opzichter naar het probleem moet komen kijken. Zijn zelfs al aannemer etc geweest5.
Zelfs liegen via bedrijfsjurist naar de huurcommissie, zeer slecht
Sterke punten
niets
Zwakke punten
alles
Meet met verschillende maten
Ik heb hele slechte ervaringenen wat betreft het op een sociaale manier omgaan met elkaar. Naar de bebewoners toe, van uit het hoofdkantoor.( Echt ASOCIAAL dat je zo met personeel en huurders kunt omgaan ) Hoe dichter je komt naar de mensen DIE UITEINDELIJK MOETEN UITVOEREN hoe menselijker en beter er geluistert worden.
Er zijn mooie ideeën bij (A)sociaal beheer Mozaïek Wonen maar hebben een heel slecht of geen belijd in. Van hun luien stoel achter hun bureau. Dus praten veel hier een vragenlijst daar weer eeen brief. Maar weten echt niet wat er leeft in de wijk. Pas als de media opgezocht gaat worden of er problemen komen. "Ja dat hadden we anders moeten doen " Hier in de wijk mag iets weer wel. En elders weer niet.
En hoe komt dat? Geld en Macht. Vanuit julle organisatie. En het niet op een sociaale, eerlijk en transparant handelen naar elkaar toe. Dus al met al mensen lopen weg, bewoners zeten hun hakken in het zand komen in opstand, zoejen naar andere wegen om iets duidelijk te maken. Voelen zich niet prettig bij de asociaal woning bouw organisatie Mozaïek Wonen.
Maar even er gebeuren ook wel hele mooie en sociaale dingen van uit de Mozaïek, maar alleen door die mensen die weten wat er gebeurt. En weten wat er leeft onder de huurders. Gaat het gesprek aan op laat nivo. Vliegen vang je met stroop niet met azijn. Er wordt genoeg verdient aan de huurders. Geven en nemen op een sociaale manier.
Ik ga misschien grof wezen.
MAAR LUISTER NAAR DAT PERSONEEL GvD WANT JUIST DIE HEB JE NODIG VOOR DE LEEFBAARHEID IN DE WIJK.
STELLEJE GELD EN MACHTHEBBERS VAN HUIT HET HOOFDKANTOOR.
Min steten kan ik niet geven jammer maar min 2,6 had juis geweest dan is het 0 dan wat jullie zijn.
Sterke punten
Die hebben ze niet.
Zwakke punten
Luisteren en sociaal omgaan
Al 100 dagen lekkage meterkast
3de lekkage in 5 jaar.
1ste: huis vol rioolwater. Na 2 weken pas verholpen.
2de: water uit plafond, halve huis blank. Paar weken geduurd voordat het verholpen werd.
3de spant de kroon: water uit plafond van meterkast. Nu 100 dagen geleden gestart, nog niet opgelost.
Bellen, mailen, op bureau langsgaan helpt niet, ze maken een notitie en verwachten dat het daarmee klaar is.
Sterke punten
De mevrouw aan de telefoon is vriendelijk.
Zwakke punten
Totaal geen aftersales, je moet continue weer contact opnemen.
Ze laten je barsten
Mozaïek wonen Gouda.
Mijn schoonmoeder zit al 5 weken met lekkage niemand geweest.
Ik heb gebeld voor haar en er zou een opzichter contact met me opnemen dit is inmiddels ook al weer 2 weken geleden niemand gehoord dus.
Op ons adres 6 weken geleden ventilatie systeem stuk op dak en werd vervangen, het is nu weer stuk lekker aamateuristisch rotzooitje daar geen fijn bedrijf
Sterke punten
Slechte of geen commuicatie
Zwakke punten
Ongeschoold waardeloos personeel
dienstverlening niet in een hoog vaandel
Voor veel medewerkers van MW geldt hun gedrag als : Hufterigheid ten top..
Arrogantie en een laag IQ ligt hieraan waarschijnlijk ten grondslag. , in combinatie met woningnood.
Een permanent lidmaatschap van de Woonbond of i.d. verdient aanbeveling.
Ik woon in een puike woning.
Slechte service
Reageren niet op je mail. Laat staan dat ze het probleem op willen lossen. Het enigste antwoord dat ik kreeg toen ik ging bellen. Mevr wij zijn geen politeeagent. Wat een slechte service als je niet een antwoord geeft zes keer een mail gestuurd.
Sterke punten
Geen leer een keer naar de huurders te luisteren
Zwakke punten
Dat ze teveel met verdienen bezig zijn en weinig met de verhuurders
Slechtse service
Het is zo moeilijk om terug te bellen voor een afspraak. Ik moet 2 weken achteraan bellen, om een afspraak te laten maken. En dan nog ook hen externe bedrijf Dura Vermeer, die kan er ook wat van. Nog erger dan Mozaiek Wonen.
Zij verwachten wel dat je maandelijks op tijd betaald en elke jaar wordt de huur verhoogd.
Als je 0,0% service wilt zeker via Mozaiek Wonen huren.
slechte service,uitgemsakt voor zeil wijf
eerst geprobeerd huur te verhogen, advertentie was niet definitieve huur.Geen conmunicatie verandering, gezeur over kapotte tegels,roosters.en ga zo maar door.
Toen nog uit gemaakt voor verwent vorige woning en nu na herhaalde verzoek vochtplekken en kapotte rooster uit gemaakt voor zeik wijf
Sterke punten
geen na 35 jaar vorige woning keurig achter gelaten voor nieuw bewoners.
Zwakke punten
gebrek aan communicatie ,lijken wel robots, druk op het knopje standaard antwoorden.
Gaan er van uit dat je weet hoe de dingen gaan, misschien hopen zij hier op scheelt in de kosten en hun verantwoordelijkheid te nemen .constant contact verzoeken naar bewoners naar hun eervaring,wensen enz. maar dit is bla bla