Woonbron

Woonbron Woonbron is een wooncorporatie met 45.000 woningen en 4.000 overige vastgoedeenheden in Rotterdam, Spijkenisse, Delft en Dordrecht. Wonen is een basisbehoefte. Wij zorgen voor goed en betaalbaar wonen voor huishoudens met een smalle beurs. Kwetsbare mensen kunnen op ons rekenen.

Woonbron Reviews

    Ze moeten nog echt beginnen maar hebben nu al...

    De woonbron delft maakt er nu al een potje van.van de huizen die ze gaan slopen staan 24 uur per dag de ramen en deuren open.bij de meeste huizen blijkt het gas er nog op te staan.ik heb contact met de politie.brandweer en de gemeente delft erover gehad maar niemand wilt zijn vingers branden.waarschijnlijk worden hier ook dure race fietsen en rolexen uitgedeeld

    Sterke punten
    0.0

    Zwakke punten
    0.0

    komt alleen in de belangstelling met goede berichten

    Woonbron Delft,een woningbouwvereniging die zich voor doet als een verhuurder die het goed heeft voor zijn huurders,plaats dan ook altijd de goede berichten die hun in het goede daglicht zetten,maar de werkelijkheid is anders.Loopt al enkele jaren achter met onderhoud,doet weinig aan verduurzaamheid,bouwt alleen maar huurwoningen die veel te duur zijn,maar ja dat levert tenminste wat op en laat hierbij dus oudere wijken verloederen. Plaats asociale huurders in kindervriendelijke wijken en wanneer bewoners dan klagen omdat er overlast is,dan doen ze geen flikker en gaan achterover leunen in hun stoel,komen met regeltjes waar jij je als huurder aan moet houden,maar zij zelf lappen de regels aan hun laars en schuilen zich achter hun regeltjes in de voorwaarden. Met al een woningbouw vereniging die gouden bergen beloofd,maar niks waar maakt/

    Sterke punten
    liegen,bedriegen en je in de kou laten staan

    Zwakke punten
    alles.

    komt alleen in de belangstelling met goede berichten,loopt achter met onderhoud,beloofd gouden bergen!

    Woonbron Delft,een woningbouwvereniging die zich voor doet als een verhuurder die het goed heeft voor zijn huurders,plaats dan ook altijd de goede berichten die hun in het goede daglicht zetten,maar de werkelijkheid is anders.Loopt al enkele jaren achter met onderhoud,doet weinig aan verduurzaamheid,bouwt alleen maar huurwoningen die veel te duur zijn,maar ja dat levert tenminste wat op en laat hierbij dus oudere wijken verloederen. Plaats asociale huurders in kindervriendelijke wijken en wanneer bewoners dan klagen omdat er overlast is,dan doen ze geen flikker en gaan achterover leunen in hun stoel,komen met regeltjes waar jij je als huurder aan moet houden,maar zij zelf lappen de regels aan hun laars en schuilen zich achter hun regeltjes in de voorwaarden. Met al een woningbouw vereniging die gouden bergen beloofd,maar niks waar maakt/

    Sterke punten
    liegen,bedriegen en je in de kou laten staan

    Zwakke punten
    alles.

    Wat een slechte wooncorporatie

    1 ster is nog veel te veel voor jullie, wat een arrogante en onprofessionele woningcorporatie zijn jullie.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Allemaal

    Slechte klantenservice

    Uitgeloot voor een woning, alle benodigde papieren toegestuurd via de e-mail. En daarna nooit meer iets gehoord. Mijn vrouw en ik hebben 2 weken lang, elke werkdag gebeld om in contact te komen met desbetreffende medewerkers. Er is ons meerdere keren beloofd dat wij gebeld zouden worden deze medewerkers, maar dat is nooit gebeurd. De desbetreffende personen hebben nooit contact met ons opgenomen en wij hebben nooit meer wat van Woonbron vernomen! Hele aparte gang van zaken.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel op de klantenservice

    Zwakke punten
    Klantenservice kan u absoluut niet verder helpen. Afspraken worden niet nagekomen De juiste personen zijn niet te bereiken Elke medewerker van de klantenservice vertelt een ander verhaal. Door dit soort corporaties twijfel ik toch om een woning te kopen. Belachelijke service!!!!!

    Onverbiddelijke en genadeloze harteloze wolven in schaapskleren

    Beloofde het achterstallig onderhoud in de veel te dure huurwoning aan te pakken maar doet het niet ! Tocht overal bij de ramen en deuren, scheuren, gaten en kieren in de houten kozijnen ( huizen van 1983) en vocht tussen het dubbele glas raam, gescheurde en afgebroken tegels in de badkamer en een stroom verslindende ouwe boiler waardoor 'n torenhoge stroomrekening, enz., plaatst zonder overleg aso's en schorem met vetslavings e.a. problemen tussen kwetsbare ouderen waardoor de veiligheid ernstig in gevaar wordt gebracht ! Degenen die de dupe werden van zo'n aso raakten in de problemen maar vinden geen gehoor en draaien op voor de toegebrachte schade ! Diep triest ! Waarom zo veel huur moeten betalen voor zoveel ellende ?!

    Sterke punten
    NEGEREN vd huurders die wel van goede wil zijn ! NIET NAKOMEN van gevraagde en toegezegde onderhoud en reparaties ! Laks en kortzichtig en hautain en harteloos !

    Zwakke punten
    Oneerlijk, kortzichtig, egoïstisch, harteloos, ............!!!!

    Onverbiddelijk en genadeloos

    Door 3en in de financiële problemen gekomen en dit ook kunnen aantonen ! , huurachterstand opgelopen en huisuitzetting dreigt terwijl post van woonbron NOOIT bij mij is gearriveerd : lag in de sloot ! Woonbron WEET dat de postbezorgers hun post vaak niet bezorgennen het ergens dumpen ! Het wordt al jaren gemeld bij POSTNL ! Betalingsregeling voorgesteld maar ( nog) geen antwoord gehad ! Slapeloze nachten, hart e.a. klachten en angst en verdriet, heb er geen woorden voor, sta nu buiten mijn schuld te boek als wanbetaler !

    Sterke punten
    Goed in iemand veel stress en angst bezorgen en intimideren en onder druk zetten

    Zwakke punten
    Niet willen inzien dat iemand die buiten zijn/haar schuld in de problemen raakte WIL betalen-'n betalingsregeling wil treffen omdat het inkomen te laat is om de huurachterdstand in 1x te betalen !-om uit de huurachterstand te komen ! Degenen die mij zo in de financiële problemen bracht keihard aanpakken !

    Veel beloven en weinig geven

    Veel beloven en weinig geven dat doet De Woonbron. Ik wil het voltallige management van De Woonbron feliciteren met het structureel rond pompen van : "kwetsbare mensen" zoals zij het noemen. Het is structureel rondpompen van (kleine) asociale groepen overlastgevers door heel Rotterdam Zuid. Ik zal geen specifieke groepen benoemen maar het management weet heel goed wat ik bedoel. Het zou fijn zijn als het management van De Woonbron stopt met buitenspel zetten van goede betrouwbare huurders zoals nu gebeurt. Goede normale huurders kunnen met hun klachten aan kloppen maar worden met mooie smoesjes zoet gehouden. Gevolg de goede huurders vertrekken uit de wijken. Vraag mij af of dit bewuste opzet is van De Woonbron? Ik vraag mij af of het het voltallige management van De Woonbron ook woont tussen de structurele overlastgevende "kwetsbare" bewoners? een ster is nog te veel voor De Woonbron.

    Sterke punten
    Incasso afdeling, veel beloven en niets waar maken, belasting geld verspillen aan nutteloze projecten in het verleden o.a. SS Rotterdam.

    Zwakke punten
    De hele Woonbron organisatie

    Oplichters

    Woonbron is een woningstichting die overal roept wij zijn er voor de mensen totdat er een contract betekent is en de huur gend kan worden dan zijn er van deze woorden weinig meer waar Al 14 jaar hebben wij problemen met de vloerverwarming maar woonbron weigert hier iets aan te doen Na hier tien jaar te wonen klapte de leidingen. En ja hoor huis onder de schimmel En een jaar lang mijn huis uit met mijn kinderen Uiteindelijk na een heel gevecht met de huurcommissie advocaten etc kan je terug naar je huis En dan gaat het probleem vrolijk verder woonbron plaats nieuwe vloerverwarming en deze is dus niet goed ingeregeld. Resultaat een eindafrekening waarbij je ruim 1600 euro moet bijbetalen.woonbron weer aansprakelijk gesteld maar nee hoor wat zegt woonbron u heeft de thermostaat te hoog gezet dit is uw eigen schuld. Dus nu maar weer de weg naar een advocaat. Ik heb maar 1 woord hiervoor en dat is jullie zijn schoften wel innen maar wanneer er betaald moet worden zijn we niet thuis. Willen jullie aub de woorden wij zijn er voor onze huurders/ kopers weghalen want daar staan jullie absoluut niet voor

    Sterke punten
    Geld innen en doen alsof jullie er zijn voor de mensen

    Zwakke punten
    Verantwoording nemen gevoel hebben voor je huurders en kopers Problemen aanpakken

    Slecht bedrijf

    al meerdere malen problemen gehad, ze doen er werkelijk niks voor om het probleem op te lossen. Terwijl k wel flink wat VVE betaal. afijn laatst helaas weer beschadiging aan het huis en dan totaal geen contact met het bedrijf te krijgen. Enige goede contact en verplichte contact van hun is om geld te ontvangen en bij de aankoop van de woning. Zeer slecht bedrijf.

    Sterke punten
    geld innen

    Zwakke punten
    contact leggen meedenken in oplossing tarieven te verlagen

    geloof het of niet !!!!!

    viel vies tegen. mijn zoon bewoont een huis van de woning bouwvereniging woonbron te delft. Per september 2018.er moest nog wel het 1 en ander gemaakt worden door hun maar dat kwam wel goed zei die woonmakelaar van de woonbron. er moesten wat kleine dingetjes gedaan worden en zei hadden in mijn tuin 30 bomen tot 40 cm boven de grond gekapt. Alle stammen stonden nog in mijn tuin en er waren 2 ventilatie roosters in de keuken van de ramen af.de oude lagen op de grond met een sticker erop. Reeds besteld. ook vond die makelaar dat de luiken naar de kelder opnieuw moesten worden afgedicht. zo gezegd zo gedaan. Zouden we denken. de monteur voor de vloer (firma vastgoed) vond het niet nodig om het opnieuw af te dekken.de roosters konden niet geplaatst worden omdat ze geen goed personeel hadden werd ons verteld. eind december 2018 kwam mijn zoon na een korte vakantie thuis en hij kon zijn voordeur niet meer openen. hij is toen omgelopen en constateerde dat het gehele laminaat bol en omhoog stond. de verzekering hebben we erbij gehaald en die verklaarde dat het voor de rekening van woonbron kwam omdat zei nalatig zijn geweest. in januari 2019 kwam de woonbron en die zag onze klachten. zei hebben per direct een bedrijf ingeschakeld die de vochtigheid on der het pand moest meten. het was veel te hoog er moest een soort folie worden aangebracht. we hebben in januari al de woonbron aansprakelijk gesteld maar zei lieten niks van zich horen. toen bleek dat die folie aangebracht moest worden stelde ik zijn vader wel een eis. Mijn zoon kon geen vrij nemen en ik had geen zin om daar meerdere keren te gaan zitten wachten. Ik wilde alleen maar dat alle werkzaam heden op 1 dat plaats zouden vinden, dan hoef ik daar maar 1 dag te zitten.dat wilde en konden ze niet. Ik heb daarom gezegd dat ik de geschillen commissie zou inschakelen.op.de zitting had ik al een goed gevoel bij die dag. ook verklaarde ik die mensen dat die roosters nog steeds niet zijn gemaakt. zo werkt woonbron delft wel elke maand 750 euro huur innen maar iets fatsoenlijk maken ho maar. de uitslag van de commissie was 100 % in ons voordeel alles moest worden vergoed en gemaakt. nu bijna 4 weken na de uitspraak gebeurt er nog steeds niks. de roosters schijnen nog te moeten worden gemaaakt.alles was 1 grote leugen van die bouwvereneging.de geschillen commissie zegt alleen maar ....u moet er samen uitkomen, wij kunnen niets voor ons betekenen zonde van die tijd. Ik had beter in januari al een advocaat in de arm moeten nemen het klinkt leuk de geschillen commissie maar het stelt eigenlijk niks voor ...nu is het bij na eind april en mijn zoon leeft nog steeds op kaal beton word vervolgt...

    Sterke punten
    huur innen

    Zwakke punten
    bewoners als mensen behandelen.

Bezoek Woonbron

Schrijf je eigen review