Reviews van deze auteur

huur hier niet!!!

Review over Ymere

Ymere kan een goede woning bouw zijn zolang de huur betaald word en er verder geen vragen aan hun komen. Dus geen meldingen overlast of reparatieverzoek. Alleen huur betalen dus, verder niks! Onderhoud is zelden en gas word niet jaarlijks gecontroleerd.

Ik heb 8 jaar overlast. ik heb diverse klachten ingediend die niet in behandeling worden genomen en dus niks mee word gedaan. Ik heb gezondheidsschade door de overlast maar beide voor niet erkent. Volgens Ymere is er geen overlast, terwijl zij nog nooit in mijn woning zijn geweest. Er word geen geluidsonderzoek ingesteld om de overlast vast te stellen.

Dhr van afd. overlast is onbeleefd. Om de overlast door te geven opgebeld heeft hij 3x op 1 dag opgehangen en wou de overlast en melding niet horen, moet maar een advocaat in huren. Er zijn geen gesprekken geweest en heb nog nooit kennis gemaakt terwijl ik het 4 jaar meld. Dhr word boos (licht uitgedrukt) als je een melding maak of vraagt wanneer het word aangepakt.

Volgens dhr moet ik verhuizen omdat ik overgevoelig bent voor het geluid. Dit zijn gewoon huisgeluiden zegt hij. Waar ik dan zware stress van heb, hartklachten en in de nacht niet kan slapen.

De meldingen werden tot op heden op genomen door klantenservice na eigen zeggen voor een dossier op te bouwen, waar geen actie op word ondernomen. Daarnaast word doodsbedreiging, inbraak, stalking en vernieling van de achterruit genegeerd door Ymere. Er word ook geen onderzoek gedaan.

Er word al in tijden niet meer gereageerd op mail of terugbel verzoeken. Sinds vorige maand heb ik per brief medegedeeld gekregen dat melden, bellen en mailen niet meer mag!!!!

Sterke punten
Melder staat altijd in het ongelijk!!!
Niks doen en niks er aan gaan doen
partijdig opstellen meerderheid heeft gelijk
Negeren meldingen en het bewijs
Negeren het leed ten gevolgen van overlast
schrijven vernederende, kwetsende brieven aan de melder

Zwakke punten
slechte communicatie bij zowel klantenservice, twitter, afd overlast en afd. klachten
Luisteren niet
veroorzakers overlast hebben vrij spel
1 persoon voor een afdeling overlast is te weinig voor 1 stad
klantenservice is niet onpartijdig houd hand boven hoofd afd overlast
ymere stelt zich niet onafhankelijk op en laat regels niet voor iedereen gelden, overlast = overlast = uit huis!!

reacties: