Nog nooit eerder heb ik meegemaakt dat er zulke mispunten rondlopen als bij G&O. Kwaliteit van het uitgevoerde werk echt van een beroerd niveau en een klacht indienen over het geleverde werk heeft geen zin. Standaard antwoord is : Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie. Wat ook vaak niet wordt nagekomen. Mensen die klachten behandelen reageren ronduit arrogant en onbeschoft en sturen je met een kluitje het riet in. Telefonisch "one on one" ze te spreken krijgen houden ze angstvallig af en dan ben je rustig weer een maand verder. Al met al een zeer discutabele werkwijze van de kant van G&O. En het leukste is dat er op de gevel van hun pand in grote letters staat "Voor de huurders" haha lachertje.
Sterke punten geen
Zwakke punten Te veel om op te noemen maar vooral de zeer zeer gebrekkige klachtenafhandeling is een bron van ergernis.
Onkundige onderaannemers
Nog nooit eerder heb ik meegemaakt dat er zulke mispunten rondlopen als bij G&O. Kwaliteit van het uitgevoerde werk echt van een beroerd niveau en een klacht indienen over het geleverde werk heeft geen zin. Standaard antwoord is : Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie. Wat ook vaak niet wordt nagekomen. Mensen die klachten behandelen reageren ronduit arrogant en onbeschoft en sturen je met een kluitje het riet in. Telefonisch "one on one" ze te spreken krijgen houden ze angstvallig af en dan ben je rustig weer een maand verder. Al met al een zeer discutabele werkwijze van de kant van G&O. En het leukste is dat er op de gevel van hun pand in grote letters staat "Voor de huurders" haha lachertje.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Te veel om op te noemen maar vooral de zeer zeer gebrekkige klachtenafhandeling is een bron van ergernis.
Behulpzame medewerkers
Zeer behulpzame medewerkers aan de telefoon die alles doen om je te helpen, Daar ligt het niet aan. Het eind resultaat is een min punt
Sterke punten
Zeer behulpzaam
Zwakke punten
Afhankelijk zijn van aannemers die er een potje van maken