Mitros

Mitros vindt dat iedereen recht heeft op goed wonen. Wij zijn er voor om dit mogelijk te maken voor mensen met een laag inkomen. Dit doen wij door het verhuren van goede en betaalbare huizen in Utrecht en Nieuwegein.

Mitros Reviews

    Dakgoten

    Mitros vind dat de bewoners van een eengezinswoning zelf de dakgoten moeten schoonmaken hoe gek kan je het maken.mijn moeder is 80 jaar en die moet maar het dak op gaan en anders moest ze maar iemand inhuren te gek voor woorden .. mitros neem je verantwoording en maak zelf jullie dakgoten schoon het zijn tenslotte jullie huizen.

    Zwakke punten
    Geen verantwoording nemen

    Dubieus

    Mitros laat inderdaad vaak afweten in zaken als hierboven al beschreven is door andere huurklanten. Maar ze hebben ook nogal eens de arrogantie om klagers zelf een hak te zetten.Zeker als ze gewezen worden op hun eigen verantwoordelijkheid inzake overlast,dat zij dit iets te graag verdoezelen als het om van die 'speciale gevallen'( aso types ) gaat.Wegkijk politiek voeren dus. Dat is onacceptabel,dus krijgen ze een tik op de vingers. Ze zouden zulke mensen niet zomaar overal tussen moeten dumpen,maar adequatere woonvormen bieden met hulpverlening. Niet menen dat de omgeving dat maar even gaat opvangen ofzo,die er maar mee opgescheept zitten. Moeten die klagers niet vreemd opkijken,dat zij degenen dan zijn die te pakken worden genomen. Valse meldingen achter hun eigen adres,valsheid in geschrifte naar andere instanties,ineens hebben ze allerlei 'problemen'. Opvallend genoeg zeker rond de tijd dat dat TF signaal uitgezet zou moeten zijn.Dat word op zo'n wijze ook mooi opgepikt als gelegenheid,waar uiteraard ook Stedin van profiteert. Of Stedin uitgerekend bij deze adressen dat signaal laten voorbestaan, om een 'slimme meter doordrammen' campagne te voeren. met zo'n valse meterkast melding achter het adres.(alsof die huurders dubieus zouden zijn) En vervolgens valse meterstanden doorgave naar leverancier oplevert,die de betreffende huurder dus niet zelf heeft gedaan. Leverancier die dit wel erg makkelijk opneemt,en dan doet of de neus bloedt niet op klachten van huurders hierover ingaat. De huurders die hierdoor dus de werkelijke standen niet meer maandelijks als tussenstand door kunnen geven zonder 'verdacht'te lijken,omdat ze uiteraard niet kloppen met die vervalste meterstanden,die blijven staan omdat leverancier weigert dit naar waarheid te verwijderen. Zo gaat die mafia club dus ook nog om met huurders die durven klagen over hun vriendjespolitiek,doofpot affaire voeren. Vooral als ze zelf bepaalde huurders niet mogen om een of andere duistere reden. laat die klagers dan maar hun eigen mitros account in de gaten gaan houden,grote kans dat ze zelf valse meldingen over eigen persoon te zien krijgen.Vooral als ze geen slimme meter hebben.(geweigerd hebben) Namens alle terechte klagers,mogen ze weleens in die mitros club gaan screenen,en diegenen ertussenuit werken,die niet vies zijn van streken leveren,medewerkers die zelf dubieus ingesteld zijn .

    Sterke punten
    absurde huurprijzen innen/verhogingen doorvoeren,zoveel mogelijk woningwerkzaamheden op de sociale huurders afschuiven voor winstbelang.Streken leveren,doofpot affaire voeren.

    Zwakke punten
    hun enorme zelfingenomenheid,arrogantie, lak hebben aan normale huurders.

    Mitros monteurs houden zich niet aan corona maatregelen en kunnen niks

    Ouwe dikke kale vent komt zonder mondkapje op monteren en laat een ongelooflijke klerenzooi achter in huis. Heb 1,5 jaar moeten wachten op deze reparatie omdat mitros niet aan onderhoud doet in corona tijd maar wel geld vraagt voor onderhoudskosten die wij dus niet terug kunnen krijgen.

    Sterke punten
    geld vragen voor niet verleende diensten corona regels die op eigen site geadverteerd worden en in de wet staan niet nakomen

    Zwakke punten
    Basale service verlenen in vrije sector binnen en buiten coronatijd (helft klachten niet opgelost want had niet de juiste zooi bij zich terwijl er 6 x is gemaild en gebeld over deze klacht)

    Mitros doet niet aan onderhoud

    Wij huren een vrije sector woning van de Mitros (Stadswachter Nieuwegein aan de Schakelstede) en vallen van de ene verbazing in de andere. Lekkage in de bergingen. Niet de verantwoordelijkheid van Mitros. Als je belt voor spoedreparatie omdat de stront door de gangen stroomt in de kelder geven ze niet thuis. Ze melde doodleuk dat dit geen spoed is. Schadevergoeding voor alle eigendommen die nat zijn geworden kun je wel vergeten. En de boel een beetje bijschilderen na deze ramp is ook te veel moeite. Ook na alle lekkages daarna. En dan hebben we het niet eens over de ongenode gasten die van alles aanbieden tussen de boxen. De bergingen liggen zo diep dat om hulp roepen geen enkele zin heeft.

    Sterke punten
    Te hoge huren vragen voor hun slecht onderhouden woningen.

    Zwakke punten
    Niets doen aan onderhoud zelfs niet in acute noodsituaties.

    Top medewerker Max van mitros

    Ik wil even een leuke recensie schrijven voor medewerker Max die mijn ouders afgelopen vrijdag uit de brand heeft geholpen, nadat rrs het NIET WILDE DOEN! Nogmaals Max als je dit leest topper dat je er bent! Bedankt!

    Badkamer gerenoveerd

    Binnen 8 dagen badkamer gerenoveerd door de mitros Bedankt

    Sterke punten
    Afspraken netjes nagekomen

    Zwakke punten
    Geen ervaring mee

    Mitros waardeloos

    Gewoon slecht geen woorden voor komen niet eens opdagen als je belt voor een reparatie.

    The worst and irresponsible company rude workers

    Sends April 2018 I'm renting and studio by one of Mitros projects the administration sucks no one takes the responsibility for what they are responsible for. I have my contract from 6th of April 2018 but they are asking money from 1st of April 2018 I complained about it 4 times call them but by no reason they sent me an incase after lots of struggle I mad it sure that they have no right on me for that extra 6 days to be paid . Today I got another call from incaso company that I still have incaso that I need to pay and thats the administrative cost which Mitros asks for which I know its they're right and I'm ready to pay.but they have make it an incaso for me instead of making it regular pay and now I should pay 30 extra for incaso .but there are allot more going on in this damn company instead of making it easy for us to live they are making it more a chalange for me and I know for sure it comes all from the conversation which I had with one of there employees who was rude to me and I clearly told her to do what she can I have right to not pay extra. Unfortunately even if I complain to police they are the winner so I just give up and pay extra.in the country where there are lots of rules to take your right but in my case its completely other side of the coin.

    Mitros gooit er met de pet naar

    Ik vind Mitros Utrecht een slechte woningbouwcorporaties. Onderhoudsklachten worden vaak niet in behandeling genomen en als dat wel gebeurt duurt het maanden voordat er een oplossing komt. Zelfs voor nieuwe huurders. Zie ook berichten over Mitros in het nieuws. Ik kan geen links plaatsen hier.

    Sterke punten
    zakken vullen, huurders tegen elkaar uitspelen

    Zwakke punten
    huurders serieus nemen, schoonmaken van huurcomplexen, onderhoud gebeurt altijd op de goedkoopste manier en voor de korte termijn

    Waardeloos bedrijf, met koekebakkers als monteur

    Waardeloos bedrijf, met koekenbakkers als monteur, me voordeur is na 7x schaven veel te klein geworden. Terwijl ze alleen een extra scharnier hadden moeten plaatsen. Volgens van Dillen zijn het ook prutsers.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    waardeloos, zijn er alleen om geld te vangen

Bezoek Mitros

Schrijf je eigen review