Accolade

Home - Accolade


Accolade Reviews

    Last van muggen

    Wij hebben deze zomer heel erg last van muggen en nu nog komt door de kieren van de woning woningbouw wil er niks aan doen wat slecht... ze willen zelf niet komen kijken hoe het er voor staat

    Afschepen

    Heb net gebeld met de vraag of zij mij op een of andere manier konden helpen om te kijken hoe hoog mijn verwarmingsketel stond ivm met de hoge energie kosten .werd eerst door brena afgescheept en werd door Accolade terug gebeld door een zeer onbeschoft persoon die mij ook weer afscheepte en mij op geen enkele manier de intensie bood om er iets mee te doen. Normaal geen probleem met Accolade,maar nu totaal niet netjes behandeld.

    Slechte service & cmmunicatie

    Momenteel huurder van Accolade waarbij het erg lastig is om een probleem/lekkage/defect te laten oplossen. Er wordt gezegd dat ze komen om iets te verhelpen en dat gebeurt simpelweg niet.

    Nu sta ik al ruime tijd ingeschreven en reageer ik op een nieuwe/andere woning. Deze woning mocht ik bekijken, maar kon volgens Mw van Accolade niet aan mij worden toegewezen omdat ik op jaarbasis €200 te weinig verdien. Om dat op te kunnen vangen gaf ik aan dat ik m.i.v. 1 april een inkomensstijging zou krijgen welke er voor zou zorgen dat ik ruimschoots meer dan de gemiste €200 meer zou gaan verdienen. In het woningmarktbeleid staat daarover geschreven dat een inkomensstijging mag worden meegenomen mits deze is ingegaan op het moment dat het huurcontract ingaat. Vandaag zijn we 10 maart. Zelf zou ik dan zeggen dat ik juist het huurcontract op (ongeveer) 1 april zou willen laten ingaan, met name om te veel dubbele kosten te voorkomen. Helaas voor mij wilde Mw van Accolade de inkomensstijging niet meenemen en ging de woning zonder enige verdere toelichting aan mijn neus voorbij. Nog leuker is dat ze de weigering dan aan mij toekennen.

    Ik realiseer me dat er regels zijn waar iedereen zich aan moet houden, maar als het woningmarktbeleid zegt dat een inkomensstijging in de nabije toekomst mag worden meegenomen.... Wie is Accolade dan om te weigeren?

    Ik heb er geen goed woord voor over

    Corruptie

    Totaal geen inzicht. Als er iets gedaan moet worden, doen ze het alleen bij wet. Een lege tiet uitmelken is de ervaring.

    Sterke punten
    Als het puntje bij het paaltje komt zijn ze er over het algemeen wel. Maar nogmaals, dit is alleen onder wettelijke druk. Niet voor het plezier van de betaler.

    Zwakke punten
    Lees boven.

    Overlast

    Wij ervaren al 3 jaar asociaal overlast van onze buren!

    Al meerdere x kontact gehad met accolade, maar ze doen er niets aan!

    Helemaal niets!

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Alles

    Onbeschoft

    Meerdere malen aan het lijntje gehouden en onbeschoft behandeld. Je bent als huurder geen klant maar voetveeg.

    Zwakke punten
    Onbeschoft

    Easy money

    Accolade zegt hulp te bieden bij asociaal buren overlast, maar treedt niet op. 4 Maanden al burenoverlast en er wordt alleen maar gezegd tegen hen: houdt rekening met uw buren en ik kan u niet verbieden te klussen. Maar dit is geen klussen meer. Dit is met professioneel gereedschap een hele timmerfabriek in woonwijk. Accolade ter verantwoording geroepen. Van s morgens tot s avonds in weekenden en feestdagen. Veel timmeren, boren, frezen, afkortzaag. hij heeft speciaal motertje met kettingzaag geluid zodat buurt meekan genieten. Luid praten. Continu aanwezig en de rest vd buurt hoor je amper. Veel gebonk, slaan met deuren, geren in huis, en veel geschuif ergens mee. Houtstook s nachts. Accolade komt zijn verplichtingen niet na!!!

    Zwakke punten
    Komt plichten niet na\\r\\nSlechte communicatie\\r\\nLaat de gewone huurder stikken

    Treiteraars Accolende

    ACCOLADE kan het kennelijk niet hebben dat onze lieve vriendin voor der zelf opkomt en klachten indient betreft overlast bedreiging intimidatie en nog andere zaken van buren met politie betrekking erbij, waar ze volledig aan onderdoor gaat want: Accolade weigert nu een goede verhuurdersverklaring toe te sturen en stuurt onterechte aanmaningen en neemt geen enkele klacht meer in behandeling over gern enkel onderwerp. Ze reageren niet eens meer. Echt, zielige mensen daar bij Accolade.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na.
    Sturen onterechte aanmaningen.
    Voeren noodzakelijke en andere reparaties niet uit met schade in huis tot gevolg.
    Weigert correcte verhuurdersverklaring.
    Nemen klachten niet in behandeling.
    Onbeschofte mensen aan de telefoon.

    Accolade repareert niets

    Sinds vervanging van de dorpels bij de voordeur waait de wind door de kieren tussen het kozijn vd voordeur en de vaste muur. Ik kan hier 3 enveloppen tussenstoppen en klaag al 3 jaar over de kou, tocht, regen en nu ook sneeuw die dus door deze gaten binnen in huis komt. Echter Accolade vind kieren "niet meer dan normaal" en doet hier dus niets aan. Echt waardeloos deze woningbouw. Ten minste 3 mensen hebben vanmorgen hierover gebeld vandaag en ze weigeren reparatie, Bij iig 5 mensen in onze straat ligt de sneeuw binnen. Echt belachelijk, Accolade komt haar verplichtingen als verhuurder niet na en dit levert schade op: ik heb het laminaat in de hal al kunnen weggooien omdat de regen en kou dit kompleet verwoest heeft maar ach, maakt hun dat wat uit...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbeschoft, ongeïnteresseerd komen verplichtingen en afspraken niet na

    Ronduit slecht

    We hebben lekkage in huis en ze willen er gewoon niks aan doen. Er is niks te regelen

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Reparaties

    Accolade verzaakt haar vmwettelijke verplichtingen

    Accolade doet niets aan welke overlast dan ook. Wij hebben hier een stel wonen die bedreigen,  intimideren, eigendommen van anderen vernielen, overmatig wietstank-en geluidsoverlast veroorzaken, (zelfs meldinfen en aangiftes bij politie gedaan) maar gezien de respons van Accolade en het weigeren van inzage/opsturen van zgn  "buurtonderzoeken" blijkt dat zij gewoon geen zin hebben zich aan de wettelijke verplichtingen te houden. Zie oa Wetboek van Strafrecht, art 431.
    Het erbij betrekken van de PKWF helpt ook niet.
    Maar volgens de wet kun je dus huurverlaging aanvragen als Accolade niet voldoende actie ondernermt. Dit is geregeld in artikel 7:207 BW en artikel 7:257 BW [3]. 
    Dus, wij stappen naar de rechtbank en maken gebruik van de ASO wet welke vanaf 2017 van kracht is.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Accolade zijn een stel oplichters

    Zijn gewoon een stel oplichters die proberen alleen geld binnen te krijgen. Laten je stiekem tekenen voor overname van ruimtes die origineel van hunzelf zijn om zo onder onderhoud uit te komen. Laten je elke maand betalen voor glasservice en dubbele beglazing maar zodra je dubbele glas een keer kapot gaat ben je 3 bijna 4 maanden met ze aan het discussiëren of er wel echt dubbel glas in zat en willen ze doen alsof je liegt puur om goedkoper uit te zijn en blijven je net zolang zowel fysiek als telefonisch stalken tot je instemt met hun geldklopperij. Laten je gewoon aan je lot over met een huis zo lek en totaal niet geïsoleerd als een zeef en doen hier niks mee. Waterschade die ze zelf aan het dak hebben gemaakt en plafond hebben ze ook niks mee gedaan echt belachelijk.

    Geen woorden voor

    Zelfs 1 ster verdienen ze niet. Sjongejonge wat een zooitje bij hun zeg. Alles maar dan ook alles wat bij binnenkomst kapot en smerig. Geen grap strontresten in de hal. Stank vanuit de douch en wc. Wasmachinekraan, hoofdkraan, brievenbus, wasbakkraan in de badkamer, douch, cv ketel, ventilatiebox, keuken, deuren allemaal kapot. Vet lang op moeten wachten sommige dingen zijn nu nog kapot. Vervolgens krijg ik de rekening terwijl dit kapot was bij binnenkomst en zij hiervan op de hoogte zijn. Lekker makkelijk ja. En er zat schimmel in de woonkamer wat tevens ook de slaapkamer is schimmel. Badkamer zat ook vol met schimmel. Oja en er zit asbest in de woning. Overlast waar niks mee word gedaan. Een wagelijke woningbouw ik raad iedereen af om hier wat te huren zelf zou ik hier ook nooit weer wat huren. Stelletje prutsers.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze laten je barsten. Huis word kapot geleverd. Lang wachten op reparaties. Overlast in de woning. Schimmel in de woning. En ga zo maar door...

    Niet goed

    Heb veel lawaai van bovenburen, word niets aan gedaan. Moet je iets van zeggen oke, heb je paar keer gedaan. Bovenburen (hoogste verdieping ook nog) nog steeds lawaai. Veel praten met bovenburen los alles wel iets op maar kleine geluid irritaties blijven. Kijk ik zit ermee accolade is weg, ik moet met ze praten en zij zien je al aan komen. Heb gevraagd om te verhuizen vanwege lawaai. Nee meneer zo werkt het niet. Zij stoppen deze mensen erin en het antwoord is nee meneer zo werkt niet. Mij helpen om een andere woning omdat ik door hun gedupeerd word vanwege tokkies, die zij ...........................................weet ik veel. Kutzooi.

    Word niet geholpen. Slecht

    Waardeloos

    Verhelpen niet spoedeisende zaken. Laten hun huurders in de steek.

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Alles

    Weigering communicatie en gezeur huur

    Na het willen maken van afspraken betreft huurbetaling (aantal dagen vroeger, aantal dagen later ivm onregelmatig werk/salaris) kreeg ik een brief waarin vermeld werd dat het onderwerp huurbetalingen niet meer met mij besproken zou worden.
    Nogal dom gezien ik ondanks de onregelmatigheid van mijn salaris WEL altijd OP TIJD betaalt heb, en toch onterechte aanmaningen kreeg. Hierover weer contact opgenomen en daar konden ze niets aan doen, was geautomatiseerd en wederom zwart op wit weigering aangekondigd over het verder bespreken van dit onderwerp.Best een vreemd verhaal en nogal onrealistisch ook. Naast het feit dat de algehele communicatie over dit onderwerp ronduit onbeschoft werd neergezet door Accolade. Nu hoor ik van buren dat de huur verhoogd schijnt te zijn (naar welk bedrag???); ik ben hier nooit over geïnformeerd. Tevens wordt mijn huur niet meer automatisch geincasseerd zonder ook maar enig woord van overleg. Bel ik, krijg ik geen antwoord behalve dat ze er niet op in willen gaan via de telefoon en ook mijn schrijven (klacht over onterechte BKR melding) wordt doodleuk genegeerd. Al met al een woningbouw die met haar huurders weigert normaal om te gaan.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie, fatsoen en klanten"service" nog niet eens op kleuterklasniveau

Bezoek Accolade

Schrijf je eigen review