De Huismeesters

Home | De Huismeesters Internet De Huismeesters Internet

De Huismeesters Reviews

    Communicatie

    Als ik alles moet benoemen waar we tegenaan zijn gelopen dan heb ik een boek geschreven met alleen maar klachten.
    Waar wij ons het meest aan storen is de zeer slechte communicatie. Het is heel vaak voorgekomen dat we niet werden teruggebeld en bij bezoek aan de Bali men van niets wist waar het om ging. Het dossier moet echt vol zijn maar weinig zaken zijn gedocumenteerd.
    Vaak worden klachten ontkend terwijl de bewijzen er zijn. Wordt niet toegegeven. Telefonisch wordt er door b.v. de opzichter dwars door je heen gesproken. Dus niet luisteren! Om de kwaliteit van de Huismeesters te verbeteren zal de communicatie echt verbeterd moeten worden. Geef aub de huurder het gevoel dat ze er toe doen!

    Sterke punten
    ...... Sorry, maar ik kan er niet zo snel opkomen :-)

    Zwakke punten
    Communicatie.

    verloedering tuin

    geen afspraken nakomen bijum laten verloederen het is gewoon een zooi hier niet normaal

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    komen hun afsraken niet na ze laten alles verloederen weet niet hoevaak gebeld voor me thuin wat zowat een oerwoud is mevrouw we zijn er mee bezig nou ben al een maand aan het bellen waar zijn julllie nu dan maar owee als je zelf wat in je portiek heb dan zijn ze er zo maar dat boeit mij geen ene reed jullie niks aan mijn klachten doen ik doe niks op jullie uit huurcomissie ga ik vandaag bellen ben de nu helemaal flouw van

    Onvriendelijke benadering

    Er is personeel bij de huismeesters die duidelijke voorkeuren hebben wat betreft haar huurders en bij andere huurders zeer onvriendelijk en bijna onbeschoft te noemen zijn.
    Ze willen graag hun cijfers laten stijgen,dat gaat op deze manier echt niet lukken.
    Ik denk dat elke betalende huurder met fatsoen, respect en begrip behandeld dient te worden.

Bezoek De Huismeesters

Schrijf een review