Sinds installatie van nieuwe ketel alleen maar foutmeldingen. Al drie maanden elke week meermaals gebeld met Nijestee en Energiewacht, en er gebeurt niets.Intussen geen warm water meer.
Intussen wel een brief voor huurverhoging. Extreem slechte service.
Zwakke punten Gericht op geldverdienen, maar geen serviceverlening
Ik woon in een oude bovenwoning, die ontzettend gehorig is en binnenkort gesloopt wordt. We hebben een hele dunne houten vloer en kunnen de buren soms horen praten. Nijestee verwacht dat ik met mijn 2 kinderen van 1 en 3 jaar geruisloos in m'n huis beweeg, zelfs als zij hun eerste stapjes zetten en wat dus echt onmogelijk is. Wat we ook proberen de onderburen blijven ons horen. Niet stofzuigen, nauwelijks bezoek ontvangen, wekenlang bijna niet thuis zijn en nog veel meer, er is niks dat helpt dat zij ons niet horen. Voor al deze moeite en het heel lang op onze tenen lopen hebben wij nu een negatieve huurdersverklaring gekregen terwijl het aan hun eigen slechte woning ligt. Zij zijn geen 1x komen kijken en hebben geen onderzoek gedaan, terwijl zij toch ook moeten weten dat dit echt onmogelijk is in deze woning. Ook voel ik mij totaal niet serieus genomen als je verteld wat je allemaal hebt gedaan om geluid te voorkomen en wordt je benaderd alsof je iemand bent die erop uit is anderen lastig te vallen. Ik heb er echt geen woorden voor.
Zwakke punten Geen onderzoek bij klachten, partijdig, slechte woningen, afschuivingen eigen tekortkomingen op de huurder
Ik beheer veel garageboxen en bergingen. Ik heb al eerder wat gekocht van nijestee maar omdat het niet zinvol is om te kijken voor dat ik iets koop werd ik uitgesloten en ook voor de toekomstige verkopen. Ik heb een verbod gekregen omdat ik iets wilde kopen zonder te kijken. Een garagebox of berging is geen huis van 200,000. Dennis braker is naar mijn idee een waardeloze bemiddelaar. Hij neemt als het ware hogere biedingen niet in behandeling. Iets waar je over na moet denken om hem als bemiddelaar neemt!
Ik woon in selwerd, al jaren heb ik last van de duiven poep en neijstee besteed daar geen aandacht voor. Ten tweede de portiekdeur is niet beveiligd ik
Kan gewoon zonder sleutel erin, ten derde door de nieuwe woning tegenover heb ik geen mooie uitzicht meer😞
Sterke punten Niet
Zwakke punten Uitzicht
Portiek
Duiven poep
De woning
Isolatie
Bij nijestee staat geld incasseren voorop en als laatst klantenvriendelijkheid en goede service.De huizen verkeren bijna allemaal in slechte staat en bij problemen worden huurders aan hun lot overgelaten. Nijestee heeft geen gehoor voor haar klanten en legt onterecht de schuld ,bij problemen, bij de klant. Daarnaast houd nijestee zich niet aan de afgesproken afspraken en worden klachten niet serieus genomen en behandeld.Er valt geen goed woord te bespreken over deze verhuurderscorporatie.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onvriendelijk,schuiven schuld op de huurder ipv zelf te erkennen, huizen in slechte staat, helpen je niet, bellen je niet terug op afgesproken momenten,geen begrip of medeleving met hun huurders en slechte communicatie(duurt eeuwen voordat je iemand aan de lijn hebt).Daarnaast staat geld voor hen op de eerste plek ipv klantvriendelijkheid en service
Zeer slecht na vele keren politie te hebben gebeld en overlast hebben geconstateerd doet nijstee helemaal niks en over de huisregels die ze hebben is gewoon een lachertje jullie moeten maar eens beter optreden .
Sterke punten Niks
Zwakke punten Dat ze schijt hebben aan de huurders
Ik woon al jaren met 2 kinderen in een oude bovenwoning die heel erg gehorig is en binnenkort wordt gesloopt. Nijestee is zich hier van bewust dat deze woningen gehorig zijn en verwacht toch dat ik zowat geluidloos( alsof ik ondergedoken leef net als Anne Frank) leef met kinderen maar toch nemen ze iedere geluid overlast melding klakkeloos aan. Hoor en wederhoor past je altijd toe maar Nijestee doet daar niet aan. En als je je verhaal wilt doen praten ze zo door je heen. Je krijgt niet de vrijheid daarin. Hun eigen tekortkomingen worden afgeschoven op de huurder. En als je van je habijt sturen ze een wijkagent op je af.
Door de eeuwenlang durende renovaties en de niet nagekomen afspraken zijn een hoop mensen in de wijk laaiend over Nijestee! Er werden ook diefstallen gepleegd tijdens deze "werkzaamheden". En toen de bewoner met aangifte dreigde werd het goud in de brievenbus teruggelegd! Niet te vertrouwen Nijestee!
Zwakke punten Zwijnerig gedrag van sommige medewerkers en diefstallen!
De technische dienst en/of een externe aannemer is sinds een paar maanden bezig met reparatiewerkzaamheden. Natuurlijk overdag. Maar voor iemand die onlangs geopereerd is en heeft rust nodig-een triste ervaring.
Voor zover heb ik begrepen installeren ze mechanische ventilatie. Bij mij waren de monteurs bezig geweest 6 maanden geleden. Echter zijn de werkzaamheden op het dak niet echt afgenomen. Op 15, 20, 22, 28 februari 1, 2 maart was de ondernemer steeds op het dak bezig geweest met boren, hameren ect.
Sterke punten Klachten niet beantwoorden dus negeren signalen van de klant(en)/bewoner(s).
Maanden negeren kapotte ketel
Sinds installatie van nieuwe ketel alleen maar foutmeldingen. Al drie maanden elke week meermaals gebeld met Nijestee en Energiewacht, en er gebeurt niets.Intussen geen warm water meer.
Intussen wel een brief voor huurverhoging. Extreem slechte service.
Zwakke punten
Gericht op geldverdienen, maar geen serviceverlening
Kinderen in bovenwoningen
Ik woon in een oude bovenwoning, die ontzettend gehorig is en binnenkort gesloopt wordt. We hebben een hele dunne houten vloer en kunnen de buren soms horen praten. Nijestee verwacht dat ik met mijn 2 kinderen van 1 en 3 jaar geruisloos in m'n huis beweeg, zelfs als zij hun eerste stapjes zetten en wat dus echt onmogelijk is. Wat we ook proberen de onderburen blijven ons horen. Niet stofzuigen, nauwelijks bezoek ontvangen, wekenlang bijna niet thuis zijn en nog veel meer, er is niks dat helpt dat zij ons niet horen. Voor al deze moeite en het heel lang op onze tenen lopen hebben wij nu een negatieve huurdersverklaring gekregen terwijl het aan hun eigen slechte woning ligt. Zij zijn geen 1x komen kijken en hebben geen onderzoek gedaan, terwijl zij toch ook moeten weten dat dit echt onmogelijk is in deze woning. Ook voel ik mij totaal niet serieus genomen als je verteld wat je allemaal hebt gedaan om geluid te voorkomen en wordt je benaderd alsof je iemand bent die erop uit is anderen lastig te vallen. Ik heb er echt geen woorden voor.
Zwakke punten
Geen onderzoek bij klachten, partijdig, slechte woningen, afschuivingen eigen tekortkomingen op de huurder
Verbod
Ik beheer veel garageboxen en bergingen. Ik heb al eerder wat gekocht van nijestee maar omdat het niet zinvol is om te kijken voor dat ik iets koop werd ik uitgesloten en ook voor de toekomstige verkopen. Ik heb een verbod gekregen omdat ik iets wilde kopen zonder te kijken. Een garagebox of berging is geen huis van 200,000. Dennis braker is naar mijn idee een waardeloze bemiddelaar. Hij neemt als het ware hogere biedingen niet in behandeling. Iets waar je over na moet denken om hem als bemiddelaar neemt!
Geen gewenste woning
Ik woon in selwerd, al jaren heb ik last van de duiven poep en neijstee besteed daar geen aandacht voor. Ten tweede de portiekdeur is niet beveiligd ik
Kan gewoon zonder sleutel erin, ten derde door de nieuwe woning tegenover heb ik geen mooie uitzicht meer😞
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Uitzicht
Portiek
Duiven poep
De woning
Isolatie
Waardeloze corporatie
Bij nijestee staat geld incasseren voorop en als laatst klantenvriendelijkheid en goede service.De huizen verkeren bijna allemaal in slechte staat en bij problemen worden huurders aan hun lot overgelaten. Nijestee heeft geen gehoor voor haar klanten en legt onterecht de schuld ,bij problemen, bij de klant. Daarnaast houd nijestee zich niet aan de afgesproken afspraken en worden klachten niet serieus genomen en behandeld.Er valt geen goed woord te bespreken over deze verhuurderscorporatie.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onvriendelijk,schuiven schuld op de huurder ipv zelf te erkennen, huizen in slechte staat, helpen je niet, bellen je niet terug op afgesproken momenten,geen begrip of medeleving met hun huurders en slechte communicatie(duurt eeuwen voordat je iemand aan de lijn hebt).Daarnaast staat geld voor hen op de eerste plek ipv klantvriendelijkheid en service
Waardeloos
Zeer slecht na vele keren politie te hebben gebeld en overlast hebben geconstateerd doet nijstee helemaal niks en over de huisregels die ze hebben is gewoon een lachertje jullie moeten maar eens beter optreden .
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Dat ze schijt hebben aan de huurders
Oude bovenwoningen met kinderen
Ik woon al jaren met 2 kinderen in een oude bovenwoning die heel erg gehorig is en binnenkort wordt gesloopt. Nijestee is zich hier van bewust dat deze woningen gehorig zijn en verwacht toch dat ik zowat geluidloos( alsof ik ondergedoken leef net als Anne Frank) leef met kinderen maar toch nemen ze iedere geluid overlast melding klakkeloos aan. Hoor en wederhoor past je altijd toe maar Nijestee doet daar niet aan. En als je je verhaal wilt doen praten ze zo door je heen. Je krijgt niet de vrijheid daarin. Hun eigen tekortkomingen worden afgeschoven op de huurder. En als je van je habijt sturen ze een wijkagent op je af.
Zwakke punten
1 partijdig
Diefstallen!
Door de eeuwenlang durende renovaties en de niet nagekomen afspraken zijn een hoop mensen in de wijk laaiend over Nijestee! Er werden ook diefstallen gepleegd tijdens deze "werkzaamheden". En toen de bewoner met aangifte dreigde werd het goud in de brievenbus teruggelegd! Niet te vertrouwen Nijestee!
Zwakke punten
Zwijnerig gedrag van sommige medewerkers en diefstallen!
Nijestee reageert niet op lawaaioverlast klachten
De technische dienst en/of een externe aannemer is sinds een paar maanden bezig met reparatiewerkzaamheden. Natuurlijk overdag. Maar voor iemand die onlangs geopereerd is en heeft rust nodig-een triste ervaring.
Voor zover heb ik begrepen installeren ze mechanische ventilatie. Bij mij waren de monteurs bezig geweest 6 maanden geleden. Echter zijn de werkzaamheden op het dak niet echt afgenomen. Op 15, 20, 22, 28 februari 1, 2 maart was de ondernemer steeds op het dak bezig geweest met boren, hameren ect.
Sterke punten
Klachten niet beantwoorden dus negeren signalen van de klant(en)/bewoner(s).
Zwakke punten
Peperdure huur