Wonen Limburg: een betrouwbare en behulpzame partner op de woningmarkt. Welkom bij Wonen Limburg, we zijn blij dat u er bent. Omdat we er voor u zijn, maar ook omdat we sámen met u goede dingen nóg beter kunnen doen. En nieuwe initiatieven kunnen oppakken.
Wij, Ger Peeters en Wim Hazeu zijn de bestuurders van Wonen Limburg. U bent bij ons betrokken omdat u bij ons huurt, wilt huren of met ons samenwerkt. En wij zijn Wonen Limburg. Een organisatie waarbij iedereen zich thuis voelt en waar we met passie werken aan de samenleving waarvan we allemaal deel uitmaken.
Ik heb een bezichtiging gehad in een woning van Wonen Limburg. Ten eerste was degene van Wonen Limburg te laat... De woning zelf was in zeer slechte staat. Drab zat nog op de tegels van de keuken. Aanrecht was smerig. Muren waren NIET behangklaar. Zat zelfs nog behang op sommige muren, op andere muren van die vieze houten plinten. Bij commentaar hierop kreeg je als antwoord dat muren gereed waren om te behangen. Niet dus! Vrouw was bijzonder onvriendelijk. Stekkerdozen waren bruin ipv van wit en zat allemaal vieze troep in. Enkele beglazing etc. En dat voor bijna 700 Euro. Heb je gegarandeerd een rekening van 350 euro per maand aan gas en licht.
Nee een woning van Wonen Limburg ga ik nooit meer bezichtigen. Veel huur vragen voor afgedankte woningen...
Mijn woning is super. Ook heel goed afgeleverd. Alleen jammer dat als er wat is dat alle werknemers van t callcenter totaal niet weten wat ze aant doen zijn. Als je dan uiteindelijk service krijgt dan is de service wel goed (dit is een ander bedrijf) maar er valt inderdaad niks te regelen met mensen van het callcenter. Je word bijna uitgemaakt voor rot huurder aan de telefoon terwijl je gewoon normale vragen stelt. Misschien een idee om het personeel een vriendelijkheidscursus te geven. Het ligt er wel aan wie je aan de telefoon hebt want heeeeel af en toe heb je iemand aan de lijn die wel vriendelijk is, Maar dan nog kom je idd geen steek verder helaasâ¦
Sterke punten Woning goed opgeleverd en goed begin
Ze doen helemaal niks voor de huurders. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand die verantwoording neemt. Wat een lamballen. Van hun kan je beter niks huren. Zelfs 1 ster voor de beoordeling is nog te veel.
Sterke punten Huur vangen en verder niks.
Zwakke punten Dat is te veel om op te noemen. Houden zich niet aan hun eigen afspraken.
Dit is mijn 2e appartement wat ik bij Wonen Limburg huur . En ook nu weer problemen. Ze komen hun beloften niet na. Als er iets kapot is duurd het een eeuwigheid voor het gemaakt is . Gezeiks met buren wordt ook niks gedaan. Wel huur vangen, maar verder doen ze niks. Ze reageren niet op mijn mails. Wat een slechte service en communicatie. Jammer dat je geen 0 sterren kan geen.
totaal geen woongenot in huurwoning. te duur, slechte onderhoud woning, veel geluidsoverlast, dure blokverwarming, slecht verwarming, oude woning, krijg geen begrip of hulp van wonen limburg. ik vlucht naar buiten om bij te komen. ik overweeg om te stoppen met de huur te betalen en op straat te belanden, misschien is het daar beter in een dakloze opvang. Ik voel me suïcidaal in deze woning.
ook ik heb last van geluidsoverlast van rotte buren maar wonen limburg helpt totaal niet. moet maanden wachten voor 1 belachelijke kleine reactie. hun bemiddelaars zijn ontzettend lui en kiezen de kant van hun zieke interesses. totaal geen empathie hebben ze ! hun advies naar mij toe is verhuizen, ja dag... weet je wel hoeveel geld ik in deze woning heb uitgegeven maar de slachtoffer moet verhuizen? zelfs als ik wil verhuizen duurt 100 jaar, wat woningen zijn er niet. zelfs als je urgentie vraagt, krijg je die van wonen limburg niet! dit is gewoon huurder pesten! slapen gaat totaal niet door geluidsoverlast, hulp krijg je niet! ze maken mensen ziek. ze willen alleen het geld-huur en verder niks.
ook houden ze de woningen slecht bij, ik heb meerdere keren lekkages in woning gehad, met schimmelsporen. Ze laten je gewoon zo wonen, tot op heden deze problemen, heb longproblemen.
aan de gemeente: wilt u zo vriendelijk willen zijn om zelf weer huizen te bouwen voor sociale verhuur, help ons! bemiddel voor ons voor vervangende woningen! wacht niet totdat de huurder flipt door pesten van wonen limburg!
Sterke punten huurders kapot maken en hun geld afpakken
Medio oktober 2020 een huurwoning gekregen. Voor het tekenen kon ik de woning niet meer gaan bekijken ivm het hele corona gebeuren, maar er werd mij verteld dat alles in orde zou zijn. Bij binnenkomst in de woning zie ik een blaadje op het aanrecht liggen, dat er nog een paar dingen gemaakt moesten worden waaronder de boiler. Hier van bleek de condensafvoer defect te zijn. Na veelvuldig melden en diverse monteurs binnen gehad te hebben en geruime tijd zonder warm water gezeten te hebben, werd de condensafvoer een beetje opgelapt aangezien het onderdeel "in de bestelling" was. Hierna bleef de boiler nog steeds lekken. Het ging nu ongeveer 2 en halve week goed qua warm water. Dan sta je weer onder de douche of aan de afwas en komt er weer geen warm water uit de kraan. De boiler maar weer tot leven schudden door de wekker maar weer op te draaien, maar ook dit helpt maar kort. Nu is het al zo ver dat ik de boiler 3-4 keer moet activeren voor ik mij 1x kan douchen. De monteur is ondertussen ook weer geweest en moet weer een onderdeel bestellen, ondertussen blijf ik wel weer in een woning zitten waar geen warm water ter beschikking is. Aangezien we nu ook weer in de covid tijd zitten en het richting de feestdagen gaat, kan het waarschijnlijk weer even duren voor ze de boiler kunnen oplappen. Ik betaal wel de volle mep huur, maar kan niet over een normaal gebruik warm water bezitten. Ik vind dit echt te gek voor woorden. Als je de woningbouw probeert te bereiken, word je afgewimpeld door een van de dames aan de telefoon. Dus nu maar een terugbelverzoek ingediend, maar ook dit duurt nu al meer dan 1 dag en nog niks vernomen. Misschien dat jullie nu vanwege deze review contact met mij opnemen wat er gaat gebeuren. (Liefst zou ik ook 0 sterren willen geven) Ondertussen heb ik wel al mijn intrek elders moeten nemen!!!!!!!
Had op een woning gereageerd met meer rust en vrijheid van buren, maar woonbedrijf heeft besloten om de woning te verkopen. Was nummer 1 volgens de wachtrij online. Echt jammer en zonde. Weer minder (goede) huurwoningen en weer langer wachten, terwijl er huurwoningen tekort is. Wat een schande van de woonbedrijf.
Zwakke punten huurwoningen verkopen. weinig sociale huurwoningen. Lange wachtlijst. veel woningen vertonen slecht onderhoud/oudbouw.
Ik heb het geduld niet meer om hier rustig een review te schrijven, ik geef toch enkele voorbeelden van de meest klantonvriendelijkheid huurcooperatie die ik ken. Om zo andere mogelijke huurder te waarschuwen en iedereen die overweegt bij Wonen Limburg te gaan huren ook te waarschuwen, want zelf zullen ze dat niet doen...
4 jaar lang heb ik bij wonen Limburg gehuurd. En daar was helaas veel te vaak iets mis.
Zo hebben zij mij 1,5 jaar laten lopen met een lekkage in mijn badkamer! Ze konden het probleem niet vinden dus ja... Nee! Wonen Limburg zal op dat moment echt niet haar uiterste best voor je doen, helaas. Het gevolg? 1,5 jaar overlast en uiteindelijk ook ongedierte wat goed gedijt bij een vochtige omgeving.
We zijn hier met elkaar over in gesprek gegaan, maar ik voelde mij allerminst gehoord, Wonen Limburg zal er alles aan doen om zelf in het gelijk te komen.
Daarnaast wordt er regelmatig geblowed door andere huurders in het gebouw.. lekker als het dan in jouw eigen appartement naar wiet stinkt! Wonen Limburg doet daar in ieder geval niks aan.
Uiteindelijk vind ik een andere woning, weg bij Wonen Limburg, maar de afhandeling laat uiteraard ook te wensen over!
Op de afgesproken datum van de eindopname verschijnt er... niemand! Wonen Limburg zelf is dan nog voor 30 minuten onbereikbaar. Op het moment dat ik bel krijg ik zelfs nog het verwijt dat de afspraak nu voor de deur staat... ja daag wel mooi 30 minuten te laat!
Uiteindelijk verplaatst de eindopname naar de volgende dag, als je dan denkt dat het toch nog goed afloopt heb je het mis.
Wonen Limburg stuurt je namelijk een rekening... of ik nog even de huur wil betalen van die ene dag die ik het langer heb gehuurd... of bedoel je die ene dag waarop jullie voor de zoveelste keer je afspraken niet nakomen..
Een organisatie waar je ver bij uit de buurt moet blijven als je het mij vraagt!
Groet een zeer ontevreden huurder
Sterke punten Die kennen ze niet!
Zwakke punten Naast het gehele bovenstaande verhaal.. durven ze ook een zeer hoge huur te vragen voor een schamele service.
Miserable woningen
Ik heb een bezichtiging gehad in een woning van Wonen Limburg. Ten eerste was degene van Wonen Limburg te laat... De woning zelf was in zeer slechte staat. Drab zat nog op de tegels van de keuken. Aanrecht was smerig. Muren waren NIET behangklaar. Zat zelfs nog behang op sommige muren, op andere muren van die vieze houten plinten. Bij commentaar hierop kreeg je als antwoord dat muren gereed waren om te behangen. Niet dus! Vrouw was bijzonder onvriendelijk. Stekkerdozen waren bruin ipv van wit en zat allemaal vieze troep in. Enkele beglazing etc. En dat voor bijna 700 Euro. Heb je gegarandeerd een rekening van 350 euro per maand aan gas en licht.
Nee een woning van Wonen Limburg ga ik nooit meer bezichtigen. Veel huur vragen voor afgedankte woningen...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Smerige woningen
Achterstallig onderhoud
KOMEN AFSRAKEN NIET NA
WORDT NIET GEREAGEERT OP REPARATIEVERZOEKEN OF KLACHTEN EN ALS JE DAN GEIRRITEERD RAAKT WORDT DE VERBINDING VERBROKEN
Zwakke punten
ALLEEN HET ONTVSNGEN VAN DE HUUR TELT
Personeel callcenter onervaren
Mijn woning is super. Ook heel goed afgeleverd. Alleen jammer dat als er wat is dat alle werknemers van t callcenter totaal niet weten wat ze aant doen zijn. Als je dan uiteindelijk service krijgt dan is de service wel goed (dit is een ander bedrijf) maar er valt inderdaad niks te regelen met mensen van het callcenter. Je word bijna uitgemaakt voor rot huurder aan de telefoon terwijl je gewoon normale vragen stelt. Misschien een idee om het personeel een vriendelijkheidscursus te geven. Het ligt er wel aan wie je aan de telefoon hebt want heeeeel af en toe heb je iemand aan de lijn die wel vriendelijk is, Maar dan nog kom je idd geen steek verder helaasâ¦
Sterke punten
Woning goed opgeleverd en goed begin
Zwakke punten
Callcenter. Service
Onbetrouwbaar
Ze doen helemaal niks voor de huurders. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand die verantwoording neemt. Wat een lamballen. Van hun kan je beter niks huren. Zelfs 1 ster voor de beoordeling is nog te veel.
Sterke punten
Huur vangen en verder niks.
Zwakke punten
Dat is te veel om op te noemen. Houden zich niet aan hun eigen afspraken.
Slechte woningbouwvereniging
Dit is mijn 2e appartement wat ik bij Wonen Limburg huur . En ook nu weer problemen. Ze komen hun beloften niet na. Als er iets kapot is duurd het een eeuwigheid voor het gemaakt is . Gezeiks met buren wordt ook niks gedaan. Wel huur vangen, maar verder doen ze niks. Ze reageren niet op mijn mails. Wat een slechte service en communicatie. Jammer dat je geen 0 sterren kan geen.
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Alles
Slechte service
Door hun fouten
( al meerdere keren ) kom ik zelf in de problemen, service is daar niet te vinden, totaal niet vriendelijk.
Sterke punten
Geld vangen
Zwakke punten
Huurders die al jaren netjes betalen uithelpen omdat hun fouten maken.
geen woongenot
totaal geen woongenot in huurwoning. te duur, slechte onderhoud woning, veel geluidsoverlast, dure blokverwarming, slecht verwarming, oude woning, krijg geen begrip of hulp van wonen limburg. ik vlucht naar buiten om bij te komen. ik overweeg om te stoppen met de huur te betalen en op straat te belanden, misschien is het daar beter in een dakloze opvang. Ik voel me suïcidaal in deze woning.
Sterke punten
onmenselijk zijn ze
Zwakke punten
geen hart voor mensen
geen hulp van wonen limburg
ook ik heb last van geluidsoverlast van rotte buren maar wonen limburg helpt totaal niet. moet maanden wachten voor 1 belachelijke kleine reactie. hun bemiddelaars zijn ontzettend lui en kiezen de kant van hun zieke interesses. totaal geen empathie hebben ze ! hun advies naar mij toe is verhuizen, ja dag... weet je wel hoeveel geld ik in deze woning heb uitgegeven maar de slachtoffer moet verhuizen? zelfs als ik wil verhuizen duurt 100 jaar, wat woningen zijn er niet. zelfs als je urgentie vraagt, krijg je die van wonen limburg niet! dit is gewoon huurder pesten! slapen gaat totaal niet door geluidsoverlast, hulp krijg je niet! ze maken mensen ziek. ze willen alleen het geld-huur en verder niks.
ook houden ze de woningen slecht bij, ik heb meerdere keren lekkages in woning gehad, met schimmelsporen. Ze laten je gewoon zo wonen, tot op heden deze problemen, heb longproblemen.
aan de gemeente: wilt u zo vriendelijk willen zijn om zelf weer huizen te bouwen voor sociale verhuur, help ons! bemiddel voor ons voor vervangende woningen! wacht niet totdat de huurder flipt door pesten van wonen limburg!
Sterke punten
huurders kapot maken en hun geld afpakken
Zwakke punten
ze hebben geen hart
Gestoorde criminele bende WL
Wonen Limburg
Die criminelen en vrouwenmishandelaars en drugsdealertjes voor laat gaan
Ze niet eruit zetten na proces verbale n
En zo de tirannie laten doorgaan ookal komen er wapens bij te pas
Stelletje lapzwansen
Overlast van buren laten ze doorgaan
Zelfs met de wet aan jouw zijde zal wonen Limburg aka WL je proberen te bezeilen en beledigen
Kan er geen enkel goed woord voor omschrijven, integendeel
Sterke punten
Dat ze failliet kunnen gaan
Zwakke punten
Alles
troep van een woning
klantenservice slecht bereikbaar. bij klachten over de woning krijg je slecht tot geen gehoor.
bij vragen voor onderhoud hoor je ook weinig terugkoppeling. triest allemaal.
ongezonde woning, oude woningen worden niet hersteld, is niet gezond voor je gezondheid, veel schimmel problemen.
Bij oude gebouwen zijn de geluidsoverlast van buren ongelofelijk nog erger hoorbaar, moeilijk zo te wonen.
totaal geen woongenot in deze woningen van Wonen Limburg.
Aan elkaar wonen zou verboden moeten worden wegens overlast, maar helaas willen ze liever snel geld verdienen dan woongenot bieden voor hun medemens.
Sterke punten
geld afpakken van hun huurders
Zwakke punten
geen hart voor hun huurders
Slechte service!!!
Medio oktober 2020 een huurwoning gekregen. Voor het tekenen kon ik de woning niet meer gaan bekijken ivm het hele corona gebeuren, maar er werd mij verteld dat alles in orde zou zijn. Bij binnenkomst in de woning zie ik een blaadje op het aanrecht liggen, dat er nog een paar dingen gemaakt moesten worden waaronder de boiler. Hier van bleek de condensafvoer defect te zijn. Na veelvuldig melden en diverse monteurs binnen gehad te hebben en geruime tijd zonder warm water gezeten te hebben, werd de condensafvoer een beetje opgelapt aangezien het onderdeel "in de bestelling" was. Hierna bleef de boiler nog steeds lekken. Het ging nu ongeveer 2 en halve week goed qua warm water. Dan sta je weer onder de douche of aan de afwas en komt er weer geen warm water uit de kraan. De boiler maar weer tot leven schudden door de wekker maar weer op te draaien, maar ook dit helpt maar kort. Nu is het al zo ver dat ik de boiler 3-4 keer moet activeren voor ik mij 1x kan douchen. De monteur is ondertussen ook weer geweest en moet weer een onderdeel bestellen, ondertussen blijf ik wel weer in een woning zitten waar geen warm water ter beschikking is. Aangezien we nu ook weer in de covid tijd zitten en het richting de feestdagen gaat, kan het waarschijnlijk weer even duren voor ze de boiler kunnen oplappen. Ik betaal wel de volle mep huur, maar kan niet over een normaal gebruik warm water bezitten. Ik vind dit echt te gek voor woorden. Als je de woningbouw probeert te bereiken, word je afgewimpeld door een van de dames aan de telefoon. Dus nu maar een terugbelverzoek ingediend, maar ook dit duurt nu al meer dan 1 dag en nog niks vernomen. Misschien dat jullie nu vanwege deze review contact met mij opnemen wat er gaat gebeuren. (Liefst zou ik ook 0 sterren willen geven) Ondertussen heb ik wel al mijn intrek elders moeten nemen!!!!!!!
Zwakke punten
Geen of onvoldoende respons
Huurwoning weg voor verkoop
Had op een woning gereageerd met meer rust en vrijheid van buren, maar woonbedrijf heeft besloten om de woning te verkopen. Was nummer 1 volgens de wachtrij online. Echt jammer en zonde. Weer minder (goede) huurwoningen en weer langer wachten, terwijl er huurwoningen tekort is. Wat een schande van de woonbedrijf.
Zwakke punten
huurwoningen verkopen. weinig sociale huurwoningen. Lange wachtlijst. veel woningen vertonen slecht onderhoud/oudbouw.
Verschrikkelijk
Meest slechte service die ik ooit heb meegemaakt. Je krijgt mensen aan de lijn die je niet serieus nemen en niet weten waar ze het over hebben.
Ze sturen je van het kastje naar de muur!
Zwakke punten
Slechte service
Nooit maar dan ook nooit in zee gaan met Wonen Limburg, zeer klant onvriendelijke organisatie!
Ik heb het geduld niet meer om hier rustig een review te schrijven, ik geef toch enkele voorbeelden van de meest klantonvriendelijkheid huurcooperatie die ik ken. Om zo andere mogelijke huurder te waarschuwen en iedereen die overweegt bij Wonen Limburg te gaan huren ook te waarschuwen, want zelf zullen ze dat niet doen...
4 jaar lang heb ik bij wonen Limburg gehuurd. En daar was helaas veel te vaak iets mis.
Zo hebben zij mij 1,5 jaar laten lopen met een lekkage in mijn badkamer! Ze konden het probleem niet vinden dus ja... Nee! Wonen Limburg zal op dat moment echt niet haar uiterste best voor je doen, helaas. Het gevolg? 1,5 jaar overlast en uiteindelijk ook ongedierte wat goed gedijt bij een vochtige omgeving.
We zijn hier met elkaar over in gesprek gegaan, maar ik voelde mij allerminst gehoord, Wonen Limburg zal er alles aan doen om zelf in het gelijk te komen.
Daarnaast wordt er regelmatig geblowed door andere huurders in het gebouw.. lekker als het dan in jouw eigen appartement naar wiet stinkt! Wonen Limburg doet daar in ieder geval niks aan.
Uiteindelijk vind ik een andere woning, weg bij Wonen Limburg, maar de afhandeling laat uiteraard ook te wensen over!
Op de afgesproken datum van de eindopname verschijnt er... niemand! Wonen Limburg zelf is dan nog voor 30 minuten onbereikbaar. Op het moment dat ik bel krijg ik zelfs nog het verwijt dat de afspraak nu voor de deur staat... ja daag wel mooi 30 minuten te laat!
Uiteindelijk verplaatst de eindopname naar de volgende dag, als je dan denkt dat het toch nog goed afloopt heb je het mis.
Wonen Limburg stuurt je namelijk een rekening... of ik nog even de huur wil betalen van die ene dag die ik het langer heb gehuurd... of bedoel je die ene dag waarop jullie voor de zoveelste keer je afspraken niet nakomen..
Een organisatie waar je ver bij uit de buurt moet blijven als je het mij vraagt!
Groet een zeer ontevreden huurder
Sterke punten
Die kennen ze niet!
Zwakke punten
Naast het gehele bovenstaande verhaal.. durven ze ook een zeer hoge huur te vragen voor een schamele service.