Wonen Limburg

Wonen Limburg: een betrouwbare en behulpzame partner op de woningmarkt. Welkom bij Wonen Limburg, we zijn blij dat u er bent. Omdat we er voor u zijn, maar ook omdat we sámen met u goede dingen nóg beter kunnen doen. En nieuwe initiatieven kunnen oppakken. Wij, Ger Peeters en Wim Hazeu zijn de bestuurders van Wonen Limburg. U bent bij ons betrokken omdat u bij ons huurt, wilt huren of met ons samenwerkt. En wij zijn Wonen Limburg. Een organisatie waarbij iedereen zich thuis voelt en waar we met passie werken aan de samenleving waarvan we allemaal deel uitmaken.

Wonen Limburg Reviews

    Slecht reparatieverzoekservice

    de reparatieverzoeken aanvraag bij wonen limburg worden steeds slechter. Je komt er moeilijker doorheen, krijg geen belletje terug. Tig keren moet je ze benaderen.
    Dan krijg je ze te pakken en zeggen er zal een monteur naar kijken, tot op heden niemand is langsgekomen.
    Daar betaal je dus voor niks aan onderhoudskosten laat staan hoge huur.
    Wat ik wel heb vernomen van een andere huurder in een nieuwe wooncomplex, dat er bij hen direct na bellen, een monteur dezelfde dag of de dag erna komt.
    Lijkt haast wel of wonen limburg alleen nieuwere woningen beter behandeld dan de oudere. Alsof het bewust zo wilt laten vervallen. Maar wel ieder jaar hogere huren opdringen en innen. Wat een bedorven volk die daar werkt.

    Sterke punten
    Partij tegen de burger. Tegenwerker.

    Zwakke punten
    Alles, stressgevender.

    ellendig wonen

    woon in een jaren 60 gebouw met blokverwarming. Blokverwarming werkt voor geen meter, is lauw, blijft koud in woning maar wel dure jaarrekeningen. Blokverwarming is nog duurder dan een eigen cv-ketel. Wonen Limburg wilt hier niks aan doen. Helpt totaal niet, denkt alleen aan hun zakken vullen en de mijne leeg halen. Verder veel vocht en condens problemen in oude woning, tochtproblemen. Schimmelproblemen, ben moe van dit schoonmaken. Ik krijg geen hulp hierin van wonen limburg. Veel geluidsoverlast van meerdere buren in oude gebouw, slaap en rust kun je vergeten, aan alle kanten geluiden. helaas is fundament van woning ook van slechte kwaliteit, alle auto's het vele verkeer dat hier op de noordsingel en meterikseweg horst, langs gebouw rijdt, hoor je binnen in de woning te zwaar. akelig zo wonen. ben op spoed zoek naar een andere woning.

    Sterke punten
    geen woongenot gunnen medemens, alleen uitmelken.

    Zwakke punten
    geen hulp, creëert zelf zwakke punten.

    Waardeloos

    Waardeloos! Doen niks met fouten, ook nog bevestigd in de mails dat de fout bij hun lag. Wachten tot je gebeld wordt om het contract te tekenen, maken ze "per ongeluk" een fout door de verkeerde mensen te bellen. Senioren stel wat nog geen 2 jaar ingeschreven stonden en op de laatste plek stond! Ging om een woning met 4 kamers, waar ik met mijn 2 kinderen zou gaan wonen. Niet hun 1e "fout" deze hebben ze ook bij buren gemaakt, en zo te lezen bij meerdere!! Nu moeten verhuizen naar andere omgeving omdat hun zich niet aan de afspraken houden en onbekwame medewerkers laten bellen. Bewijs in de mails staan, alleen ze houden zich ook niet aan de daarop gemaakte afspraken! Corrupte bende, vriendjespolitiek.

    Sterke punten
    Liegen, niks met klachten/fouten doen.

    gezondheidsproblemen overlast

    Heb gezondheidsproblemen door burenoverlast in een zeer gehorige gebouw. Zal dit niet kunnen volhouden op lange termijn, vorige bewoner is overleden, die had ook veel gezondheidsproblemen volgens buurvrouw. In welke verkeerde woning ben ik terechtgekomen? Wonen Limburg wilt alleen de huur per maand maar interesseert je gezondheid of je woongenot totaal niet. Zwaar klote zo wonen. Iemand enige tips om zo snel mogelijk te verhuizen of wonen limburg voor de rechter te dagen?

    Sterke punten
    huur innen met dreiging deurwaarder en je op straat zetten, wat me niet erg lijkt aangezien je totaal in deze woning niet kunt slapen. misschien is het bij een daklozenopvang beter van rust.

    Zwakke punten
    Bieden slechte kwaliteit woningen aan. Meerdere in verleden bezichtigt, kwaliteit valt tegen, laat staan de isolatie. Geen menswaardige gezonde woningen. Uitputtend zo wonen.

    Zeer slechte organisatie!

    Bohhh wat een slechte organisatie!
    Iedere werknemer bij wonen Limburg verteld wat anders aan de telefoon van de huurders klantenservice! Ze zijn totaal niet te bereiken wat betreft in persoon en je krijgt nooit de juiste persoon aan de telefoon, zelfs de monteurs klagen als ze er eindelijk zijn! Dit is nog mooier: wij willen de woning kopen (zitten momenteel gehuurd) en hebben contact gehad met de afdeling verkoop hierover, (dit contact heeft ons ook heel veel moeite gekost om te kunnen krijgen) vervolgens bel ik terug met de vraag om de woning te isoleren en word er gezegd dat er een isolatie stop is en ook nog dat de afdeling verkoop helemaal niet bestaat! Terwijl ik via dezelfde lijn contact heb gehad met de afdeling verkoop! Nog iets: afdeling verkoop heeft dus ook nog meerdere werknemers: de ene zegt; jullie staan op de verkooplijst en de woning wordt nog te koop aangeboden en de andere zegt dat de woning helemaal niet op de verlooplijst zal komen! Deze woning vereniging is de slechtste vereniging die ik ooit heb meegemaakt! Dit is dus ook al mijn 2e review in 1 jaar tijd.

    Zwakke punten
    Klantenservice en bereikbaarheid van de juiste personen en afdeling

    overlast

    Heb overlast van een buurman een marokkaan. Deze veroorzaakt sinds 10 jaar geregelt voor overlast. buuren naast hem en 9 buuren overhem zijn door hem.moeten verhuizen . Man weet toch inmiddels dat zich marokkaaner zich niet willen aanpassen dan zet je toch niet deze in.een.wooncomplex waar oude mensen in wonen. heeft etlijke briefe en gedragsoplagen van wonen limburg bekomen maar de gaat trots Allen.zijn.gang en.de ouden.mensen bekomen geen rust en het is een in en uit loop.van drogendealers.
    zou het liefs 0 ster geven maar dat gaat even niet

    Sterke punten
    sterkte punkt leuke apartemte met een hele mooie grote balkon aan.de stadspark met de groote vijvet

    Zwakke punten
    wonen limburg kan zich niet behaupten tegen een marokkaan de in de wooncomplex sinds 10 jaar voor overlast zorgd

    Super onaardig en slecht.

    Ik schrijf dit bericht omdat ik het eindelijk eens van me af wil schrijven, en toch andere mensen een beetje wil waarschuwen. Ik ben zelf een positief mens, maar vrijwel alle communicatie met Wonen Limburg is gewoon waardeloos slecht. Ik woon nu 6 jaar in een huisje van 2 verdiepingen.

    Ik moest 6 jaar terug wel snel een huisje vinden, mijn eerste. Dus ik was enthousiast en wist niet 100% wat ik kon verwachten. Na vele huisjes op het internet bekeken te hebben, was ik iets tegen gekomen. Na de bezichtiging had ik niet perse een goede indruk van het huisje. In de badkamer bladerde verf eraf, de vorige bewoner had het niet netjes onderhouden, de hele voortuin en achtertuin moest netjes gemaakt worden. Dus daar zijn we meteen mee begonnen, terwijl ik eigenlijk vind dat de woningvereniging bij oplevering het netjes moet opleveren.

    Bij het tekenen van het huurcontract werd er ineens verteld dat er ongeveer 15 euro bovenop de huur bijkwam voor zonnepanelen. Dat was niet onderhandelbaar. Ik moest er even over na denken en toen de Marokkaanse mevrouw van wonen Limburg dat zag zei ze ineens dat ik een "Show aan het maken was". Ik begreep niet direct wat ze bedoelde omdat ik nog zat te tellen of ik dan überhaupt rond kon komen als ik het huisje ging huren. Dat was de eerste negatieve ervaring. En ik werd onder druk gezet om te tekenen met de woorden "Luister, ga geen show zitten maken, er zijn nog 15 mensen die het huis wel willen huren".

    Nou, dan krijg je later de sleutel van het huisje en loopt iemand met je door het huisje heen om te kijken of alles goed is. Ik zou voor de eerste incasso een formulier / machtiging krijgen. Maar in plaats daarvan kreeg ik 2 weken later ineens een bericht dat ik een huur achterstand had. Super verbaast belde ik hier achter aan. Maar ik kreeg een super negatieve reactie aan de telefoon met als antwoord dat ze dat formulier wel hadden gestuurd. Uiteindelijk wel opgelost gekregen.

    Een paar jaar later komt een bedrijf de verwarming controleren, allemaal prima. Toen kwamen er nog eens schilders voor het buitenwerk, ook prima. Schutting hebben ze ook gerepareerd, deze was stuk. Ook prima.

    En dan komen de negatieve ervaringen weer. Dakgoot was stuk, dus ik hun gemaild en een formulier op hun website ingevuld. Na een week geen reactie hierop gekregen te hebben besloot ik ze te bellen. Hun antwoord: We lezen die mails niet. Dus nog een week later werd het eindelijk gefixt. Maar weer een teleurstelling.

    Ik heb onlangs mijn eigen gasfornuis, die niet geïnstalleerd of in bezit is door wonen limburg afgekoppeld en de gaskraan in de muur dichtgedraaid omdat ik nu elektrisch kook. Toen ik het huis introk, zat er geen dop op deze gaskraan. Dus ik belde de woning vereniging of ze iemand kunnen laten komen om daar naar te kijken. En ondanks dat ik een service contract heb bij wonen Limburg waar super duidelijk in staat dat onderhoud aan de gaskraan voor rekening van Wonen Limburg is, geven ze aan dat dat omdat ik het fornuis los heb gekoppeld, ze niet hoeven te kijken naar de gaskraan. De medewerker was hier super bot in en kon me niet eens vertellen waar in het service contract stond dat ik ongelijk had, terwijl ik precies aangaf onder welke kop dat stond! De medewerker zou een klacht aanmaken in het systeem en hier op terug komen. We zijn nu meer als 6 weken verder, en raad eens? Ze reageren NIET!

    Mijn tip: Vermijd wonen Limburg. Er zit gewoon structureel iets niet goed in die organisatie. Misschien omdat ze zowat een monopolie posities hebben? En als je er mee in zee gaat, leg alle communicatie vast. Bij voorkeur schriftelijk. En zorg dat je rechtsbijstand hebt die je kan helpen bij huur geschillen mocht je er echt niet uitkomen.

    Nogmaals, ik ben een positief persoon. Ik schrijf nooit slechte reviews want ik geloof erin dat mensen foutjes maken en dat ze een tweede of derde kans verdienen. Maar in een tijd van 6 jaar heb ik zoveel negatieve ervaringen met dit bedrijf, dat ik overweeg om dan maar op andere manieren te gaan wonen.

    Wonen Limburg! Doe er verdorie eens iets aan. Jullie huurders zijn ook mensen, en die verdienen beter!

    Sterke punten
    Die zijn er niet.

    Zwakke punten
    Medewerker bij aangaan nieuwe huur was dramatisch incompetent en onbegripvol.
    Medewerkers aan de telefoon zijn 9 op de 10 keer super onaardig en soms lichtelijk agressief.
    Communicatie via de e-mail is letterlijk niet te doen.
    Klacht word nog niet eens aangemaakt of niets mee gedaan.

    Overlast door marokkaans onder

    De overlast door mijn marokkaans onderbuurman is sinds 10 jaar bekent maar wonen Limburg doet er niets aan. De onderbuurman is drugs verslaapt door wietroken houd geen rekening met de buuren muziek overlast tot in de late avond daar door ook hardere gespreken deuren hart sluiten. Ik ben nu de 9de buur en als de anderen voor mijn zijn vertrokken door hem en wonen Limburg heeft schijt aan de mebewoners . Aantal briefe heeft de buurman bekomen ja papier is dedoeldig heeft ookbijnaar zijn woning afgebrand gaat wonen Limburg hem de weer nieuw schildern

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Wooncomplex word niet verzoenlijk bijgehouden ik heb mijn woning in een toestand bekomen met gaten de de muren verdeelt geen plinten en betonbodem en schlecht geschilderd en stukwerk rot vinden hun akzeptabel

    Miserable woningen

    Ik heb een bezichtiging gehad in een woning van Wonen Limburg. Ten eerste was degene van Wonen Limburg te laat... De woning zelf was in zeer slechte staat. Drab zat nog op de tegels van de keuken. Aanrecht was smerig. Muren waren NIET behangklaar. Zat zelfs nog behang op sommige muren, op andere muren van die vieze houten plinten. Bij commentaar hierop kreeg je als antwoord dat muren gereed waren om te behangen. Niet dus! Vrouw was bijzonder onvriendelijk. Stekkerdozen waren bruin ipv van wit en zat allemaal vieze troep in. Enkele beglazing etc. En dat voor bijna 700 Euro. Heb je gegarandeerd een rekening van 350 euro per maand aan gas en licht.
    Nee een woning van Wonen Limburg ga ik nooit meer bezichtigen. Veel huur vragen voor afgedankte woningen...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Smerige woningen
    Achterstallig onderhoud

    KOMEN AFSRAKEN NIET NA

    WORDT NIET GEREAGEERT OP REPARATIEVERZOEKEN OF KLACHTEN EN ALS JE DAN GEIRRITEERD RAAKT WORDT DE VERBINDING VERBROKEN

    Zwakke punten
    ALLEEN HET ONTVSNGEN VAN DE HUUR TELT

    Personeel callcenter onervaren

    Mijn woning is super. Ook heel goed afgeleverd. Alleen jammer dat als er wat is dat alle werknemers van t callcenter totaal niet weten wat ze aant doen zijn. Als je dan uiteindelijk service krijgt dan is de service wel goed (dit is een ander bedrijf) maar er valt inderdaad niks te regelen met mensen van het callcenter. Je word bijna uitgemaakt voor rot huurder aan de telefoon terwijl je gewoon normale vragen stelt. Misschien een idee om het personeel een vriendelijkheidscursus te geven. Het ligt er wel aan wie je aan de telefoon hebt want heeeeel af en toe heb je iemand aan de lijn die wel vriendelijk is, Maar dan nog kom je idd geen steek verder helaas…

    Sterke punten
    Woning goed opgeleverd en goed begin

    Zwakke punten
    Callcenter. Service

    Onbetrouwbaar

    Ze doen helemaal niks voor de huurders. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand die verantwoording neemt. Wat een lamballen. Van hun kan je beter niks huren. Zelfs 1 ster voor de beoordeling is nog te veel.

    Sterke punten
    Huur vangen en verder niks.

    Zwakke punten
    Dat is te veel om op te noemen. Houden zich niet aan hun eigen afspraken.

    Slechte woningbouwvereniging

    Dit is mijn 2e appartement wat ik bij Wonen Limburg huur . En ook nu weer problemen. Ze komen hun beloften niet na. Als er iets kapot is duurd het een eeuwigheid voor het gemaakt is . Gezeiks met buren wordt ook niks gedaan. Wel huur vangen, maar verder doen ze niks. Ze reageren niet op mijn mails. Wat een slechte service en communicatie. Jammer dat je geen 0 sterren kan geen.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Alles

    Slechte service

    Door hun fouten
    ( al meerdere keren ) kom ik zelf in de problemen, service is daar niet te vinden, totaal niet vriendelijk.

    Sterke punten
    Geld vangen

    Zwakke punten
    Huurders die al jaren netjes betalen uithelpen omdat hun fouten maken.

    geen woongenot

    totaal geen woongenot in huurwoning. te duur, slechte onderhoud woning, veel geluidsoverlast, dure blokverwarming, slecht verwarming, oude woning, krijg geen begrip of hulp van wonen limburg. ik vlucht naar buiten om bij te komen. ik overweeg om te stoppen met de huur te betalen en op straat te belanden, misschien is het daar beter in een dakloze opvang. Ik voel me suïcidaal in deze woning.

    Sterke punten
    onmenselijk zijn ze

    Zwakke punten
    geen hart voor mensen

    geen hulp van wonen limburg

    ook ik heb last van geluidsoverlast van rotte buren maar wonen limburg helpt totaal niet. moet maanden wachten voor 1 belachelijke kleine reactie. hun bemiddelaars zijn ontzettend lui en kiezen de kant van hun zieke interesses. totaal geen empathie hebben ze ! hun advies naar mij toe is verhuizen, ja dag... weet je wel hoeveel geld ik in deze woning heb uitgegeven maar de slachtoffer moet verhuizen? zelfs als ik wil verhuizen duurt 100 jaar, wat woningen zijn er niet. zelfs als je urgentie vraagt, krijg je die van wonen limburg niet! dit is gewoon huurder pesten! slapen gaat totaal niet door geluidsoverlast, hulp krijg je niet! ze maken mensen ziek. ze willen alleen het geld-huur en verder niks.
    ook houden ze de woningen slecht bij, ik heb meerdere keren lekkages in woning gehad, met schimmelsporen. Ze laten je gewoon zo wonen, tot op heden deze problemen, heb longproblemen.
    aan de gemeente: wilt u zo vriendelijk willen zijn om zelf weer huizen te bouwen voor sociale verhuur, help ons! bemiddel voor ons voor vervangende woningen! wacht niet totdat de huurder flipt door pesten van wonen limburg!

    Sterke punten
    huurders kapot maken en hun geld afpakken

    Zwakke punten
    ze hebben geen hart

    Gestoorde criminele bende WL

    Wonen Limburg
    Die criminelen en vrouwenmishandelaars en drugsdealertjes voor laat gaan
    Ze niet eruit zetten na proces verbale n
    En zo de tirannie laten doorgaan ookal komen er wapens bij te pas
    Stelletje lapzwansen
    Overlast van buren laten ze doorgaan
    Zelfs met de wet aan jouw zijde zal wonen Limburg aka WL je proberen te bezeilen en beledigen
    Kan er geen enkel goed woord voor omschrijven, integendeel

    Sterke punten
    Dat ze failliet kunnen gaan

    Zwakke punten
    Alles

    troep van een woning

    klantenservice slecht bereikbaar. bij klachten over de woning krijg je slecht tot geen gehoor.
    bij vragen voor onderhoud hoor je ook weinig terugkoppeling. triest allemaal.
    ongezonde woning, oude woningen worden niet hersteld, is niet gezond voor je gezondheid, veel schimmel problemen.
    Bij oude gebouwen zijn de geluidsoverlast van buren ongelofelijk nog erger hoorbaar, moeilijk zo te wonen.
    totaal geen woongenot in deze woningen van Wonen Limburg.
    Aan elkaar wonen zou verboden moeten worden wegens overlast, maar helaas willen ze liever snel geld verdienen dan woongenot bieden voor hun medemens.

    Sterke punten
    geld afpakken van hun huurders

    Zwakke punten
    geen hart voor hun huurders

    Slechte service!!!

    Medio oktober 2020 een huurwoning gekregen. Voor het tekenen kon ik de woning niet meer gaan bekijken ivm het hele corona gebeuren, maar er werd mij verteld dat alles in orde zou zijn. Bij binnenkomst in de woning zie ik een blaadje op het aanrecht liggen, dat er nog een paar dingen gemaakt moesten worden waaronder de boiler. Hier van bleek de condensafvoer defect te zijn. Na veelvuldig melden en diverse monteurs binnen gehad te hebben en geruime tijd zonder warm water gezeten te hebben, werd de condensafvoer een beetje opgelapt aangezien het onderdeel "in de bestelling" was. Hierna bleef de boiler nog steeds lekken. Het ging nu ongeveer 2 en halve week goed qua warm water. Dan sta je weer onder de douche of aan de afwas en komt er weer geen warm water uit de kraan. De boiler maar weer tot leven schudden door de wekker maar weer op te draaien, maar ook dit helpt maar kort. Nu is het al zo ver dat ik de boiler 3-4 keer moet activeren voor ik mij 1x kan douchen. De monteur is ondertussen ook weer geweest en moet weer een onderdeel bestellen, ondertussen blijf ik wel weer in een woning zitten waar geen warm water ter beschikking is. Aangezien we nu ook weer in de covid tijd zitten en het richting de feestdagen gaat, kan het waarschijnlijk weer even duren voor ze de boiler kunnen oplappen. Ik betaal wel de volle mep huur, maar kan niet over een normaal gebruik warm water bezitten. Ik vind dit echt te gek voor woorden. Als je de woningbouw probeert te bereiken, word je afgewimpeld door een van de dames aan de telefoon. Dus nu maar een terugbelverzoek ingediend, maar ook dit duurt nu al meer dan 1 dag en nog niks vernomen. Misschien dat jullie nu vanwege deze review contact met mij opnemen wat er gaat gebeuren. (Liefst zou ik ook 0 sterren willen geven) Ondertussen heb ik wel al mijn intrek elders moeten nemen!!!!!!!

    Zwakke punten
    Geen of onvoldoende respons

    Huurwoning weg voor verkoop

    Had op een woning gereageerd met meer rust en vrijheid van buren, maar woonbedrijf heeft besloten om de woning te verkopen. Was nummer 1 volgens de wachtrij online. Echt jammer en zonde. Weer minder (goede) huurwoningen en weer langer wachten, terwijl er huurwoningen tekort is. Wat een schande van de woonbedrijf.

    Zwakke punten
    huurwoningen verkopen. weinig sociale huurwoningen. Lange wachtlijst. veel woningen vertonen slecht onderhoud/oudbouw.

    Verschrikkelijk

    Meest slechte service die ik ooit heb meegemaakt. Je krijgt mensen aan de lijn die je niet serieus nemen en niet weten waar ze het over hebben.
    Ze sturen je van het kastje naar de muur!

    Zwakke punten
    Slechte service

    Nooit maar dan ook nooit in zee gaan met Wonen Limburg, zeer klant onvriendelijke organisatie!

    Ik heb het geduld niet meer om hier rustig een review te schrijven, ik geef toch enkele voorbeelden van de meest klantonvriendelijkheid huurcooperatie die ik ken. Om zo andere mogelijke huurder te waarschuwen en iedereen die overweegt bij Wonen Limburg te gaan huren ook te waarschuwen, want zelf zullen ze dat niet doen...

    4 jaar lang heb ik bij wonen Limburg gehuurd. En daar was helaas veel te vaak iets mis.
    Zo hebben zij mij 1,5 jaar laten lopen met een lekkage in mijn badkamer! Ze konden het probleem niet vinden dus ja... Nee! Wonen Limburg zal op dat moment echt niet haar uiterste best voor je doen, helaas. Het gevolg? 1,5 jaar overlast en uiteindelijk ook ongedierte wat goed gedijt bij een vochtige omgeving.
    We zijn hier met elkaar over in gesprek gegaan, maar ik voelde mij allerminst gehoord, Wonen Limburg zal er alles aan doen om zelf in het gelijk te komen.
    Daarnaast wordt er regelmatig geblowed door andere huurders in het gebouw.. lekker als het dan in jouw eigen appartement naar wiet stinkt! Wonen Limburg doet daar in ieder geval niks aan.

    Uiteindelijk vind ik een andere woning, weg bij Wonen Limburg, maar de afhandeling laat uiteraard ook te wensen over!
    Op de afgesproken datum van de eindopname verschijnt er... niemand! Wonen Limburg zelf is dan nog voor 30 minuten onbereikbaar. Op het moment dat ik bel krijg ik zelfs nog het verwijt dat de afspraak nu voor de deur staat... ja daag wel mooi 30 minuten te laat!
    Uiteindelijk verplaatst de eindopname naar de volgende dag, als je dan denkt dat het toch nog goed afloopt heb je het mis.
    Wonen Limburg stuurt je namelijk een rekening... of ik nog even de huur wil betalen van die ene dag die ik het langer heb gehuurd... of bedoel je die ene dag waarop jullie voor de zoveelste keer je afspraken niet nakomen..

    Een organisatie waar je ver bij uit de buurt moet blijven als je het mij vraagt!

    Groet een zeer ontevreden huurder

    Sterke punten
    Die kennen ze niet!

    Zwakke punten
    Naast het gehele bovenstaande verhaal.. durven ze ook een zeer hoge huur te vragen voor een schamele service.

Bezoek Wonen Limburg

Schrijf een review