Woonpunt: wij werken aan wijken en woningen waar iedereen mag wonen. Bieden sociale huurwoningen, dure huurwoningen en goede, goedkope koopwoningen. Inderdaad: voor iedereen.
Ga niet naast of onder de heer Rutten op nr. 198 wonen! Zijn geschreeuw is tot 3 verdiepingen lager te horen. Hij hoort stemmen in zijn hoofd. Woonpunt heeft hier jaren niks aan gedaan! Nu wordt er door 1 persoon wat geprobeerd, maar Woonpunt heeft geen beleid voor dit soort gevallen. Er zijn al veel bewoners om verhuisd.
Sterke punten Geld innen
Zwakke punten Psychiatrische patiënten hebben meer rechten dan hun buren.
Als je over ontmoedigingsbeleid gaat praten dan moet je bij woonpunt zijn.
Gisteren 43 minuten aan de telefoon gehangen, zelfs een tweede telefoon gebruikt om een keuzemenu 3 in te toetsen. Daar werd zelfs de lijn verbroken zelfs voor de tweede maal.
Woonpunt jullie moeten zich diep schamen, ik begrijp niet dat de overheid zich niet met z'n zaken bemoeit om op te treden dat zo iets nog in 2020 gebeurt. GEWOON, JULLIE ZIJN DIEP TREURIG.
Sterke punten Ontmoediging voor telefonisch kontakt.
Zeer tot zeer slecht in alle opzichten, ja op 1 ding na €€€€€€€ innen.
Communicatie per telefoon en iemand aan de lijn krijgen ppfffff daar verslaan ze de belastingdienst nog mee “ hopeloos waardeloos “
De mensen een waardige keuken of badkamer installeren hoop maar, maar wel het geld opstrijken.
En niet te praten over de regels, ok regels zijn regels..... maar hou je dan ook zelf eraan en niet daar zo en hier zo, als het maar in t voordeel is van Woonpunt dan gaat alles.
Sterke punten Cash innen en en en ..... hhmmmm ken ff niks meer bedenken
Zwakke punten Mensen een waardige woning geven en geen oude rotzooi, we leven in 2000 Woonpunt
Heden geprobeerd woonpunt te bereiken.
1e wachttijd na 20 minuten heb ik de haak erop gegooid, 2e keer 30 minuten.
Bingo heb mijn verhaal verteld aan een vriendelijke en behulpzame mevrouw.
Z'n wachttijden zijn toch uit den boze!
Sterke punten Vriendelijke mevrouw
Zwakke punten Waardeloze organisatie als het op communiceren aankomt.
Recent het huis opgeleverd waar mijn moeder in gewoond heeft. Ik was verbaasd over een aantal vreemde regels die Woonpunt hanteert omtrent overname van spullen in het huis.
Na een renovatie had mijn moeder gekozen voor een door Woonpunt aangeboden optie om het aanrechtblad in de keuken te verlengen en een extra keukenkastje te plaatsen. Woonpunt nam deze aanpassingen echter niet over bij het opzeggen van de huur. Terwijl ze het zelf geplaatst hadden!
Ook had mijn moeder rolluiken laten installeren die nog in prima staat waren. Ook deze nam Woonpunt niet over. Verder hadden ze de regel dat de elektrische bediening van rolluiken per se op een geaarde aansluiting moest worden aangesloten. De bestaande aansluiting die prima werkte werd bewust onklaar gemaakt, voordat de nieuwe bewoners het huis konden overnemen.
Ook duurde het bijna 2 maanden voordat de nieuwe huurders bekend waren, zodat we geen overleg konden plegen met de nieuwe huurders over wat ze wilden overnemen.
Sterke punten Alerte reactie bij problemen tijdens huurperiode
Zwakke punten The company sold the building I was living in without paying me my deposit back and told me after a month sending them emails and calling them that they were not resposible for this anymore. A JOKE. DO NOT SIGN WITH THEM. THAT CONTRACT MEANS NOTHING TO THEM!!! CAREFUL!!!
Ik zit in een flat aan de van Galenstraat in Heerlen, waar alleen maar mensen van Het Leger des Heils in worden gepropt. Ook wel de dumpflat van Heerlen genoemd. Heb nu ook een flabbes boven me wonen die gewoon op het beton leeft, waardoor ik echt elk zuchtje hoor van deze man. Woonpunt ziet dat niet zozeer als hun probleem. Sterker nog, als je dan contact opneemt met de Wijkbeheerder Twan Schmitz , krijg je een grote mond met als reden: Waar maakt u zich druk om? Dit is niet ons probleem. Beste optie is gewoon de huurcommissie inschakelen. De zaak loopt dan ook met ingang van vandaag.
Sterke punten Huur innen.
Zwakke punten Gebrek aan communicatie en empathie naar huurders toe.
Iemand die werkt kan bij WOONPUNT NIET HUREN OMDAT HIJ ZGN NIET GENOEG VERDIENT.
IEMAND MET EEN UITKERING HEEFT DAT ZELFDE APPARTEMENT WEL GEKREGEN!!!!!
Fikan discriminatie waarvoor er een officiële klacht de deur uitgaat!!
Psychiatrisch patiënt, Nieuweweg 198, Valkenburg
Ga niet naast of onder de heer Rutten op nr. 198 wonen! Zijn geschreeuw is tot 3 verdiepingen lager te horen. Hij hoort stemmen in zijn hoofd. Woonpunt heeft hier jaren niks aan gedaan! Nu wordt er door 1 persoon wat geprobeerd, maar Woonpunt heeft geen beleid voor dit soort gevallen. Er zijn al veel bewoners om verhuisd.
Sterke punten
Geld innen
Zwakke punten
Psychiatrische patiënten hebben meer rechten dan hun buren.
Woonpunt moet zich schamen.
Als je over ontmoedigingsbeleid gaat praten dan moet je bij woonpunt zijn. Gisteren 43 minuten aan de telefoon gehangen, zelfs een tweede telefoon gebruikt om een keuzemenu 3 in te toetsen. Daar werd zelfs de lijn verbroken zelfs voor de tweede maal. Woonpunt jullie moeten zich diep schamen, ik begrijp niet dat de overheid zich niet met z'n zaken bemoeit om op te treden dat zo iets nog in 2020 gebeurt. GEWOON, JULLIE ZIJN DIEP TREURIG.
Sterke punten
Ontmoediging voor telefonisch kontakt.
Zwakke punten
Slechte service
Waardeloos in alle opzichten
Zeer tot zeer slecht in alle opzichten, ja op 1 ding na €€€€€€€ innen. Communicatie per telefoon en iemand aan de lijn krijgen ppfffff daar verslaan ze de belastingdienst nog mee “ hopeloos waardeloos “ De mensen een waardige keuken of badkamer installeren hoop maar, maar wel het geld opstrijken. En niet te praten over de regels, ok regels zijn regels..... maar hou je dan ook zelf eraan en niet daar zo en hier zo, als het maar in t voordeel is van Woonpunt dan gaat alles.
Sterke punten
Cash innen en en en ..... hhmmmm ken ff niks meer bedenken
Zwakke punten
Mensen een waardige woning geven en geen oude rotzooi, we leven in 2000 Woonpunt
Moeilijk te bereiken per telefoon
Heden geprobeerd woonpunt te bereiken. 1e wachttijd na 20 minuten heb ik de haak erop gegooid, 2e keer 30 minuten. Bingo heb mijn verhaal verteld aan een vriendelijke en behulpzame mevrouw. Z'n wachttijden zijn toch uit den boze!
Sterke punten
Vriendelijke mevrouw
Zwakke punten
Waardeloze organisatie als het op communiceren aankomt.
ervaringen opleverkeuring
Recent het huis opgeleverd waar mijn moeder in gewoond heeft. Ik was verbaasd over een aantal vreemde regels die Woonpunt hanteert omtrent overname van spullen in het huis. Na een renovatie had mijn moeder gekozen voor een door Woonpunt aangeboden optie om het aanrechtblad in de keuken te verlengen en een extra keukenkastje te plaatsen. Woonpunt nam deze aanpassingen echter niet over bij het opzeggen van de huur. Terwijl ze het zelf geplaatst hadden! Ook had mijn moeder rolluiken laten installeren die nog in prima staat waren. Ook deze nam Woonpunt niet over. Verder hadden ze de regel dat de elektrische bediening van rolluiken per se op een geaarde aansluiting moest worden aangesloten. De bestaande aansluiting die prima werkte werd bewust onklaar gemaakt, voordat de nieuwe bewoners het huis konden overnemen. Ook duurde het bijna 2 maanden voordat de nieuwe huurders bekend waren, zodat we geen overleg konden plegen met de nieuwe huurders over wat ze wilden overnemen.
Sterke punten
Alerte reactie bij problemen tijdens huurperiode
Zwakke punten
Vreemde oplevereisen Trage afhandeling woningoverdracht
THEY SUCK
?
Sterke punten
NONE
Zwakke punten
The company sold the building I was living in without paying me my deposit back and told me after a month sending them emails and calling them that they were not resposible for this anymore. A JOKE. DO NOT SIGN WITH THEM. THAT CONTRACT MEANS NOTHING TO THEM!!! CAREFUL!!!
Slechte woningcorporatie.
Ik zit in een flat aan de van Galenstraat in Heerlen, waar alleen maar mensen van Het Leger des Heils in worden gepropt. Ook wel de dumpflat van Heerlen genoemd. Heb nu ook een flabbes boven me wonen die gewoon op het beton leeft, waardoor ik echt elk zuchtje hoor van deze man. Woonpunt ziet dat niet zozeer als hun probleem. Sterker nog, als je dan contact opneemt met de Wijkbeheerder Twan Schmitz , krijg je een grote mond met als reden: Waar maakt u zich druk om? Dit is niet ons probleem. Beste optie is gewoon de huurcommissie inschakelen. De zaak loopt dan ook met ingang van vandaag.
Sterke punten
Huur innen.
Zwakke punten
Gebrek aan communicatie en empathie naar huurders toe.
Discriminatie
Iemand die werkt kan bij WOONPUNT NIET HUREN OMDAT HIJ ZGN NIET GENOEG VERDIENT. IEMAND MET EEN UITKERING HEEFT DAT ZELFDE APPARTEMENT WEL GEKREGEN!!!!! Fikan discriminatie waarvoor er een officiële klacht de deur uitgaat!!