Het is een onduidelijke, onprofessionele, laaggeschoolde bende. Communicatief zijn ze zeer zwak en er is weinig begrip naar de lagen uit de samenleving die de sociale huur juist zo hard nodig hebben. Jammer!
Jammer dat ik geen 0kan geven. Elke maand betaal ik netjes voor mij huur en extra voor reparatie . Ik vraag me echt af waar betaal ik nou voor? Ik woon niet meer gelukkig in mijn woning . Onze verwarmingen hebben elke jaar 4keer een storing. Ik slaap in de kou met mijn kleine kind ! Oplossing ervoor vinden doen ze wel maar niet langdurig!
Sterke punten Geen sterke punten
Zwakke punten Zwakke punten ik noem er nu eentje op. Want het is teveel….. SLECHTE SERVICE .
We huren langer dan een jaar een woning van woongoed Zeist, maar zijn totaal niet te spreken over de service. Asociale klantenservice, waar je je totaal niet gehoord voelt. Wanneer je een reparatieverzoek indient, word je niet meer teruggebeld of komt de aannemer tot 3 keer toe niet opdagen. Als de aannemer dan toch komt is het antwoord ‘ hier heb ik een ladder voor nodig die ik niet bij me heb. Bel maar als het helemaal uit de hand loopt’. Je betaalt voor slechte service en een woning die steeds meer mankementen vertoond
Onbetrouwbaar en disrespectful
Het is een onduidelijke, onprofessionele, laaggeschoolde bende. Communicatief zijn ze zeer zwak en er is weinig begrip naar de lagen uit de samenleving die de sociale huur juist zo hard nodig hebben. Jammer!
Slechte service
Jammer dat ik geen 0kan geven. Elke maand betaal ik netjes voor mij huur en extra voor reparatie . Ik vraag me echt af waar betaal ik nou voor? Ik woon niet meer gelukkig in mijn woning . Onze verwarmingen hebben elke jaar 4keer een storing. Ik slaap in de kou met mijn kleine kind ! Oplossing ervoor vinden doen ze wel maar niet langdurig!
Sterke punten
Geen sterke punten
Zwakke punten
Zwakke punten ik noem er nu eentje op. Want het is teveel….. SLECHTE SERVICE .
Hele slechte service
We huren langer dan een jaar een woning van woongoed Zeist, maar zijn totaal niet te spreken over de service. Asociale klantenservice, waar je je totaal niet gehoord voelt. Wanneer je een reparatieverzoek indient, word je niet meer teruggebeld of komt de aannemer tot 3 keer toe niet opdagen. Als de aannemer dan toch komt is het antwoord ‘ hier heb ik een ladder voor nodig die ik niet bij me heb. Bel maar als het helemaal uit de hand loopt’. Je betaalt voor slechte service en een woning die steeds meer mankementen vertoond