Sinds juli klacht. Keuken tijdens de werkzaamheden gesloopt. Nog steeds niet opgelost en wordt door de aannemer niet teruggebeld over de status. Klacht sinds november, niets mee gedaan door woongoed. Was dit niet gewend, maar de afhandeling van klachten is een stuk slechter geworden sinds het samengaan met de SV. Jammer en heel vervelend.
Huur sinds 2005 een portiekflat.
Heb sindsdien last van schimmelvorming en lekkage.
Woongoed weigert de gevolgen v/d lekkage te vergoeden terwijl door hun fout dit werd veroorzaakt.
Ze verzinnen tegenargumenten en willen niets vergoeden ondanks alle bewijzen tegen hun.
Sterke punten Geld willen verdienen en geen service.
Zwakke punten Niet service gericht .
Luisteren niet naar klachten.
Verzinnen op allerlei manieren ( hun advocaat) tegenargumenten
Klacht oktober nog steeds niet
Oktober klacht ingediend. Wordt iedere keer afgescheept. Maling aan mij blijkbaar
Zwakke punten
Nooit telefon8sch of persoonlijke contact. Receptie kan er niets aan doen en niets voor je betekenen
Klachten worden niet opgepakt
Sinds juli klacht. Keuken tijdens de werkzaamheden gesloopt. Nog steeds niet opgelost en wordt door de aannemer niet teruggebeld over de status. Klacht sinds november, niets mee gedaan door woongoed. Was dit niet gewend, maar de afhandeling van klachten is een stuk slechter geworden sinds het samengaan met de SV. Jammer en heel vervelend.
Kent geen service dwingt alleen geld af en verzint dreigingen
Huur sinds 2005 een portiekflat.
Heb sindsdien last van schimmelvorming en lekkage.
Woongoed weigert de gevolgen v/d lekkage te vergoeden terwijl door hun fout dit werd veroorzaakt.
Ze verzinnen tegenargumenten en willen niets vergoeden ondanks alle bewijzen tegen hun.
Sterke punten
Geld willen verdienen en geen service.
Zwakke punten
Niet service gericht .
Luisteren niet naar klachten.
Verzinnen op allerlei manieren ( hun advocaat) tegenargumenten