Huurwoningen, appartementen en kamers | NederWoon Verhuurmakelaars Huurwoning, appartement of kamer huren? - Het grootste huuraanbod in Amersfoort, Arnhem, Apeldoorn, Deventer, Nijmegen, Utrecht, Venlo en Zwolle vind je bij NederWoon verhuurmakelaars!

Nederwoon Reviews

  • Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

    Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

    Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

    Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

    Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

    Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

    Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet. Dat is alles!

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Customer Service
    Reactietermijn
    Oplossingsgerichtheid
    Financiële administratie

    Door Robin op 26 februari 2020 Reageer
  • Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

    Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

    Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

    Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

    Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

    Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

    Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Customer Service
    Reactietermijn
    Oplossingsgerichtheid
    Financiële administratie

    Door Robin op 26 februari 2020 Reageer
  • Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

    Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

    Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

    Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

    Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

    Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

    Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Gewenste Oplossing:
    Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

    Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

    Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

    Zet het netjes recht zoals dat hoort.

    Sterke punten
    Mooi aanbod

    Zwakke punten
    Customer Service
    Reactietermijn
    Oplossingsgerichtheid
    Financiële administratie

    Door Robin op 26 februari 2020 Reageer
  • Ik sta op zoveel sites ingeschreven en kreeg daarop zo weinig reactie en slechte hulp, tot ik deze site ontdekte binnen enkele minuten had ik reactie en werd ik uitgenodigd voor een bezichtiging. Ik ben zo vriendelijk te woord gestaan door een van uw vrouwelijke medewerkers echt onwijs bedankt voor jullie service!!!

    Sterke punten
    Super vriendelijke en een hele snelle service

    Zwakke punten
    Nog niet ontdekt

    Door Sakina op 13 februari 2020 Reageer
  • Nederwoon is een dubieuze organisatie die je ontzettend veel geld aftroggelt voor kosten die ze niet in rekening mogen brengen. Als je belt met vragen word je eigenlijk altijd met een smoes afgescheept of verzocht de klacht/vraag op de mail te zetten (Ik heb er inmiddels ontelbaar veel geschreven en ze zijn allemaal onbeantwoord gebleven). Kortom, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

    Daarnaast ben ik een paar maand terug een huismeester tegen het lijf gelopen (deze kondigen niet keurig bij binnenkomst aan dat ze er zijn door even te roepen, maar sluipen heel vreemd door het huis waardoor ik me telkens weer rot schrik) toen ik hem confronteerde met het achterstallige onderhoud van het huis werd ik uitgelachen en ongevraagd op de foto gezet. Ik heb toen meteen Nederwoon gebeld aangezien dit juridisch gezien niet mag en die beweerden simpelweg dat het niet gebeurd was...(alsof ik gek ben)

    Inmiddels zitten we al bijna twee maanden zonder warm water omdat de CV kapot is. Dit begon in november en er is meteen melding van gemaakt. Nederwoon heeft gefaald kordaat te reageren op de situatie en ons letterlijk twee maanden lang in de kou laten zitten. Schandalig dat dit zo lang geduurd heeft.

    Dit is nog lang niet alles. Ik woon nu al bijna twee jaar in dit huis ( er is nogal een kamernood onder studenten) en het lijkt maar niet op te houden. Kattige en onprofessionele mailtjes over de staat van het huis, uitgescholden worden over de telefoon, lastig gevallen worden in je eigen huis, twee maanden lang in een huis leven wat zo koud is dat het bijna niet te doen is... Het is allemaal mogelijk met Nederwoon als verhuurder.

    Ik ben hier met een paar maanden gelukkig weg maar zal iedereen afraden een huis/kamer te huren bij Nederwoon.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Communicatie, professionalisme, klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, afspraken nakomen, plichten van verhuurder nakomen, verantwoordelijkheid nemen, onbetrouwbaar, ze doen zich anders voor dan dat ze zijn, verdraaien de waarheid.

    Door M op 23 december 2019 Reageer
  • Ik ben Sarina Langeveld-Kroes geboren in Arnhem maar vanaf mijn 22e buiten armhem gaan wonen. Tot vorig jaar zelfs naar de andere kant van Nederland. Door omstandigheden was ik genoodzaakt om heel snel terug te moeten naar het Oosten. Nee niet voor een scheiding, maar door ziekte van mijn ouders. Nou probeer maar eens als 2 verdieners en maar 1 jaar meettijd aan een woning te komen. Dus lid geworden bij Nederwoon. Op 1 dag wel op 30 woningen gereageerd. En ja, ik kreeg bericht voor een bezichtiging. Ik ben wezen kijken en nog even met Lotte Peters nagepraat. Ik had meteen alle documenten verstuurd, maar ik als "computerleek" kreeg het niet voor elkaar. Na vele telefoontjes en mailtjes met Lotte Peters is het toch gelukt. En wat heeft Lotte Peters veel geduld gehad met me. Hahaha Tot ik gisteren HET telefoontje van Lotte Peters kreeg dat wij de woning hadden gekregen. Wauw wat waren wij blij!!!!!!

    Lieve Lotte Peters als iedereen toch eens wist hoe bijzonder persoon jij bent, en hoe je voor je vak staat dan verdien jij echt DE medewerkersprijs. In deze tijd gaat het alleen nog maar om geld en egoïsme. Maar omdat jij een goed persoon bent met je hart op de juiste plaats maak je het voor mensen in moeilijke situaties het juist makkelijker en geef je de mensen hoop. Ik/ wij zijn jou zo dankbaar. Dat zelfs mijn oh zo zieke vader vandaag weer glimmende ogen had, omdat zijn kleine meid weer in de buurt komt wonen. Jij verdiend echt opslag. Je baas mag in zijn/haar handen klappen met zo goede werknemer als jij. Echt super bedankt lieve Lotte Peters

    Mvg Sarina Langeveld-Kroes

    Sterke punten
    Lotte Peters menselijk, goed in haar vak en zeer behulpzaam.

    Zwakke punten
    GEEN

    Door Sarina Lange op 30 augustus 2019 Reageer
  • Ik ben zeer tevreden over Nederwoon! Sinds deze maand huren wij een nieuwbouwwoning met Nederwoon als tussenpartij tussen ons en de verhuurder. Ze zijn gemakkelijk te bereiken, en geven snel en helder antwoord.

    Het huis is verder ook gewoon in orde. Als er wel iets mis is (bijvoorbeeld de stoep of je gewenste internetprovider ligt er nog niet), denken ze mee en regelen zij dit voor je met de partij die daarover gaat. Ook heb je via de moderne huurdersomgeving/webapplicatie een duidelijk overzicht. Onlangs is het bedrijf helaas wat negatief in het nieuws gekomen door een datalek, maar dat is inmiddels verholpen. Geen gerotzooi, gewoon goed.

    Sterke punten
    Duidelijk en snel contact, modern, vriendelijk

    Door Bart op 19 juli 2019 Reageer
  • Via via aan een woning gekomen verhuurmakelaar is nederwoon, alles werd netjes regelt. Heel blij met onze nette woning

    Door Stefanie op 5 juni 2019 Reageer
  • Ik wilde een appartement huren, en ik zocht o.a via Nederwoon. Ze leverden een uitstekend appartement.

    Sterke punten
    Data is goed beschikbaar en als je meer nodig hebt leveren ze deze snel en gericht. Eenmaal een huis gevonden was het papierwerk zo geregeld.

    Zwakke punten
    Het is frustrerend vaak gebeurd dat ik reageerde op een woning op de website en dat deze al vergeven was. Het zou fijn zijn als deze iets actueler gehouden werd.

    Door Mischa op 15 april 2019 Reageer
  • Super vriendelijke medewerkers, ik ben erg fijn geholpen! Als je graag ontzorgt wordt bij het zoeken, is dit zeker een aanrader!

    Sterke punten
    Klantvriendelijk, service

    Door Joseph op 20 maart 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In contact met Nederwoon ben ik snel en vakkundig geholpen. Goede service door vriendelijke medewerkers.

    Sterke punten
    Korte reactietijd en vakkundige medewerkers

    Door T. Rientjes op 14 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Helaas lees ik heel veel klachten over Nederwoon .
    Ik kan alleen maar zeggen dat wij altijd goed geholpen zijn , drie maal gehuurd via Nederwoon en nooit geen klachten gehad.
    Met dank aan Lotte Verron die altijd de tijd voor je neemt.

    Sterke punten
    Mijn ervaring is dat er snel en goed gehandeld wordt

    Zwakke punten
    Moest iets langer op de borg wachten maar uiteindelijk goed gekomen

    Door Caro op 21 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Nederwoon

Schrijf je eigen review



VergelijkWoningcorporaties

Op vergelijkwoningcorporaties.nl lees je reviews over alle woningcorporaties van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Woningcorporaties