Nederwoon

Huurwoningen, appartementen en kamers | NederWoon Verhuurmakelaars Huurwoning, appartement of kamer huren? - Het grootste huuraanbod in Amersfoort, Arnhem, Apeldoorn, Deventer, Nijmegen, Utrecht, Venlo en Zwolle vind je bij NederWoon verhuurmakelaars!

Nederwoon Reviews

    Heeeeel slecht

    Ga hier niet huren! Je betaald bizar veel servicekosten en ze kunnen je niet uitleggen hoe dit is opgebouwd. Het hele appartementencomplex is amper onderhouden en rammelt aan alle kanten. Als er iets kapot is aan je woning repareren ze het niet. Ik ben nu al een jaar bezig een zonwering te laten repareren. Maar er is nog nooit iets mee gebeurd. Tientallen telefoontjes verder en er gebeurd helemaal niks.

    Ga niet met dit bedrijf in zee!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht onderhoud
    Veel te hoge servicekosten
    Reparaties worden niet uitgevoerd
    Hele slechte service

    awful experience - money scam

    I advise any home seeker to not get closer to this agency! They took my money and got nothing in return! A real scam!

    Sterke punten
    none

    Onbetrouwbaar bedrijf!!

    wij zijn per februari 2023 verhuist naar een nieuwe woning, nederwoon is vrij snel de eindinspectie komen doen we kregen we toen te horen dat alles in orde was.

    het gehele appartement bestond uit achterstallig onderhoud, het huis was niet warm te krijgen. tocht door de ramen heen. niet alle ramen konden open, douchedeur wiel was kapot gegaan.
    de enige manier om nederwoon te bereiken is via het platvorm en hier word niet op gereageerd. maanden lang bezig geweest om te regelen dat de douchedeur gemaakt werd. uiteindelijk brak de deur zelf in 1000000 stukjes en hebben we ter nood een douchegordijn opgehangen. van nederwoon nooit iets gehoord.

    tijdens de eindinspectie was is hier geen woord over gezegd door de inspecteur.
    op 21 maart waren ze nog steeds bezig met de afhandeling van de inspectie.. en nu in augustus en 100 mailtjes verder hebben wij hier nog steeds niks over gehoord..

    ik zou zeggen ga nooit huren bij Nederwoon! ze vragen de hoofdprijs voor een achterstallig pand en de borg kan je naar fluiten.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    telefonisch alleen bereikbaar tussen 8:00 en 11:00
    alle meldingen moet je doorgeven via het platform en hierop word niet gereageerd.
    als je weer belt of mailt krijg je vaak te horen dat de desbetreffende collega niet meer werkzaam is..
    eigenlijk is alles zwak

    Géén Nederwoon meer!

    Het is dat ik met spoed woonruimte zocht.. voordat je er woont worden er foto's van je gemaakt in verschillende vertrekken zodat je later niet kunt beweren dat er iets mis mee was. Een woning moet netjes aangeboden worden, er zat amper een keuken in. Op deuren waren deurklinken bevestigd, die er niet hoorden. Bijvoorbeeld een klink met een slot terwijl de deur geen slot heeft. Gevaarlijke stopcontacten, familie heeft ze vervangen en nota naar Nederwoon gestuurd. Oude geiser, na een aantal maanden roken we gas. Nederwoon 'dat kan niet de geiser is prima!' Monteur bijgehaald, die heeft duidelijk gas gemeten. Er werd níéts aan gedaan, kon het zelf oplossen. Vastgoedbeheerders zijn géén woningcorporaties. Woningcorporaties zorgen voor herstel van zaken die kapot zijn. Vastgoedbeheerders (huisjesmelkers dus) doen dat niet. Ik heb nu een rechtsbijstandverzekering en heb die gebruikt ook. Voor wie nieuwsgierig is, kijk op de site van Nederwoon wat er nu te huur staat. Op een paar na is het erbarmelijk.

    Sterke punten
    Absoluut géén enkele

    Zwakke punten
    Ze hebben alleen maar zwakke punten, maar de grootste is geldzucht, dan egoïsme en op drie laksheid

    Doe het niet

    Ik heb echt nog nooit zo'n slecht bedrijf mogen ervaren. Niets wordt gerepareerd, communicatie is waardeloos en wat een geld durven ze te vragen. Ik snap dat de woningnood hoog is maar doe het niet.

    Sterke punten
    Mooie praatjes om je een woning in te lokken, daarna stopt alles.

    Zwakke punten
    -Geen reactie op reparatieverzoeken
    -Geen reactie
    -Heel veel servicekosten vragen

    Meest waardeloze bedrijf ooit

    Erg, erg, erg slecht bedrijf. Wij hebben al 4 weken contact, of althans proberen contact te zoeken over een handjevol problemen (overstroming, lekkage, schade, etc.) Ze zijn tot 11:00 telefonisch bereikbaar maar je krijgt toch niemand te spreken die ergens over gaat. Wij zijn genoodzaakt een advocaat in armen te nemen om deze ellende op te lossen. Lieve mensen gebruik u verstand en ga NIET met deze partij in zee.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bereikbaarheid\\\\\\\\r\\\\\\\\nCommunicatie\\\\\\\\r\\\\\\\\nBrutaliteit\\\\\\\\r\\\\\\\\nLaksheid\\\\\\\\r\\\\\\\\nLijkt wel psychologische oorlogsvoering

    Oplichters

    Wordt verteld wie het eerst komt het eerst maalt,
    Na alle gegevens te hebben verstuurd alsnog verhuurd aan iemand anders ondanks ik met spoed een woning zocht, Sta nu op straat door deze mensen met hun valse beloftes.

    Sterke punten
    Geen oplichting

    Zwakke punten
    oplichting

    Doe het aub niet.

    Één gewaarschuwd mens, telt voor 2. Zoals velen al hebben omschreven lijkt het huren bij Nederwoon mooier dan waar te zijn. Alle kosten die naar de huurder worden afgeschoven, duidelijkheid krijg je er niet over. Geen antwoorden op je vragen. Doe het alsjeblieft niet en bescherm jezelf én je portemonnee. Alle positieve reviews die je leest, zijn vaak als ze nét een studio/appartement hebben gekregen. Daarna wordt het minder leuk ;)

    Sterke punten
    Op het begin zijn ze snel, vriendelijk en behulpzaam.

    Zwakke punten
    Alle slechte reviews zijn waar.

    Money scrammer! Just a rip-off

    I bought an account from Nederwoon. There were not many house resources and the account was so expensive (around 45 euros). Every time when I requested a view for an apartment, they would respond after a week and say you are not eligible for viewing or viewings are full.
    I deleted the account and you would never get your money back. I called them so many times. Every time you said to send us an email. I sent them many emails and waited for a month but I still didn't get my refund.
    Never sign up for their website!

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    late response, no trust with customers, cheaters, not many available house resources

    Uiterst triest

    Ernstige schimmel die er al 3 maanden lang zit. Reperatieverzoeken ingediend, gebeld, gemaild en een gebrekenbrief van de huurcommissie gestuurd heeft geresulteerd in niks.
    Geen reacties op mailtjes, alleen als het op de verkeerde afdeling is gestuurd. Geen medewerker is verantwoordelijk en het ligt altijd bij het bedrijf dat zij inhuren.
    Als het niet hoeft niet huren hier.

    Sterke punten
    Geen ontdekt

    Zwakke punten
    Communicatie, daadkrachtig, valse beloftes.

    Waardeloze verhuurder

    Waardeloze verhuurder, kosten berekenen die in je huurovereenkomst niet beschreven staan. Incassobureaus op je afsturen terwijl ze zelf de gegevens niet op orde hebben.
    Incassobureau seponeert de zaak en nederwoon zou contact opnemen. Nooit gebeurd. Krijg je weer een dreigtelefoontje dat ze een incassobureau gaan inschakelen.

    Vraag je uitleg over servicekosten, in je huurovereenkomst staat dat ze alleen gas zouden leveren en de rest is voor jezelf.
    Maar uiteindelijk 577 m3 aan water in een jaar doorberekenen. Nou dat is een verbruik van een 15 persoons huishouden zowat.

    Echt waar, ga niet in zee met deze verhuurders. Ze laten je betalen voor dingen waar je niet bij mag. Kraantjes die achter gesloten deuren zitten maar wel voor betalen.

    Zoek alsjeblieft verder naar een andere verhuurder!

    Sterke punten
    Sterke kanten, die heeft nederwoon niet. Ja het binnenhalen van nieuwe huurders zo snel mogelijk. Als je huurt dan doen ze niets meer voor je.

    Zwakke punten
    Niet reageren, kosten in rekening brengen die niet overeengekomen zijn. Of te wel waardeloze verhuurder. Borg niet optijd uitbetalen. Te laat met specificaties over servicekosten.

    ZEER SLECHT

    Vanaf 31-1 zonder CV. Nederwoon zegt installateur te hebben ingeschakeld maar die weet van niets. Terugbellen staat niet in hun woordenboek

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen

    Een grote puinhoop

    Spooknotas, geen communicatie en geldklopperij.
    Schandalig.

    Zwakke punten
    Alles wat maar mogelijk is

    Van kastje naar de muur.

    Helaas vanaf 27 september tot nu.. (woensdag 3 november) geen warm water in huis..
    Meerdere keren gebeld met Nederwoon, maar telkens word er aangegeven dat ik word gebeld door een bedrijf elders.
    Tot heden is dit niet gebeurd.

    Tot heden nogsteeds afwachtende op een nieuwe cv...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service, reacties.

    Verschrikkelijke slecht verhuurder

    Het vastgoedbedrijf is Cohabitat en Nederwoon beheert namens hen de verhuur. Ik huur nu alweer 6 jaar van hen.\\r\\nAls je een vraag hebt en je belt met hen, dan moet je je vraag vervolgens mailen. Het is onbegrijpelijk waarom ze nog een telefoon hebben want niets wordt of kan telefonisch worden afgehandeld. \\r\\nMaar als je braaf mailt dan beantwoorden ze de mail niet.\\r\\nIk heb dit inmiddels diverse keren ervaren. De eerste mailtjes van mij die werden genegeerd gingen over een huurverhoging. Ik heb tot op de dag van vandaag nooit een antwoord gehad. Zelfs niet op een aangetekende brief daarover. De tweede eenzijdige mailconversatie gaat over de zonnepanelen die zijn geplaatst. Tot nu toe negeren ze mijn mails. Dat is het makkelijkst toch? Negeren. Daarom zeg ik: communicatie is er niet. Ze doen gewoon. Zonder overleg. \\r\\nDit is de slechtste verhuurbemiddelaar die ik ooit heb gekend. \\r\\nAls je geen opmerking hebt over hen of er gaat niets kapot in je huurwoning dan heb je ook geen last van ze. Zodra je ze ergens voor nodig hebt geven ze niet thuis. Want als je belt moet je je vraag mailen en als je netjes mailt hoor je daar nooit iets op.\\r\\n

    Sterke punten
    Er zijn geen sterke punten

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.\\r\\nSlechte communicatie\\r\\nSlechte service\\r\\nSlechte bereikbaarheid\\r\\nEnzovoort

    Erg slechte ervaring mee

    Helaas veel problemen gehad als huurder. Nederwoon houdt zich vaak niet aan de Nederlandse wetgeving, op voorhand een extra verzekering aanschaffen voor rechtsbijstand is geen overbodige luxe. Zelf problemen gehad met facturen, gebreken en het terugkrijgen van de borg.

    The worst rental agency I'v dealt with

    The worst I've ever dealt with, they show on their site that the apartment is available for students but they always reject you no matter what, I called and asked if my profile is good and they confirmed that it is but still got rejected for the same reason couldn't even get a single viewing, tried contacting their customer service but no reply.

    NIET betalen als je student bent, het is nutteloos!

    NIET DOEN ALS JE STUDENT BENT

    Echt hufterige partij. Ik heb vooraf met hun gebeld over specifieke studio’s die vrij kwamen in Amersfoort. Ik heb verteld dat ik een student ben en heb ook mijn inkomen en studiefinanciering aangegeven, met de vraag of ik dan in aanmerking kom voor die studio’s. Ze zeiden JA, en heb toen dus betaald voor een account.

    Vervolgens mijn account details netjes ingevuld, werd ik bij elke bezichtiging geweigerd. Hierna weer gebeld om verteld te worden dat ik NIET in aanmerking kom, ze liever afgestuurde/bijna afgestuurde mensen hebben met 3x de kale huur als inkomen en ik maar naar kamers moest gaan zoeken.

    Ze hebben dus telefonisch gelogen zodat ik die 45 euro inschrijfkosten ging betalen!

    Zwakke punten
    Liegen, uitbuiten, hoge kosten, slechte service, slecht contact

    Nederwoon = gigantische problemen!

    Nederwoon = gigantische problemen!\\r\\nGa hier never nooit mee in zee en als je toch in zee met ze gaat, zorg ervoor dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt!\\r\\nZe nemen jou totaal niet serieus en de klanten service is op geen enkele mogelijkheid normaal te bereiken. Inmiddels kunnen wij een heel boek schrijven met problemen die zijn voorgevallen. Gelukkig zijn we nu weg bij hun, nadat het ons extreem veel moeite kosten om ons borg terug te krijgen. Stonden op het punt om langs het kantoor te gaan en/of een programma zoals Kassa/Radar/Boos in te schakelen. Het heeft ons mega veel energie gekost, waarbij we emotioneel ook kapot werden gemaakt. Ze blijven je verbazen.. Bizar dat dit in Nederland kan.. kortom: oplichters!

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen, zie review

    Nederwoon = gigantische problemen!

    Nederwoon = gigantische problemen!
    Ga hier never nooit mee in zee en als je toch in zee met ze gaat, zorg ervoor dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt!
    Ze nemen jou totaal niet serieus en de klanten service is op geen enkele mogelijkheid normaal te bereiken. Inmiddels kunnen wij een heel boek schrijven met problemen die zijn voorgevallen. Gelukkig zijn we nu weg bij hun, nadat het ons extreem veel moeite kosten om ons borg terug te krijgen. Stonden op het punt om langs het kantoor te gaan en/of een programma zoals Kassa/Radar/Boos in te schakelen. Het heeft ons mega veel energie gekost, waarbij we emotioneel ook kapot werden gemaakt. Ze blijven je verbazen.. Bizar dat dit in Nederland kan.. kortom: oplichters!

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen, zie revieuw

    je krijgt snel een woning, je wil snel weer weg

    Als je er een beetje achteraan zit kun je bij Nederwoon snel een woning krijgen.

    Dat is ook het enige positieve wat ik erover te zeggen heb.
    Verder is deze partij je reinste oplichterij. Reparaties die bij de bezichtiging al "op de planning" zouden staan werden pas uitgevoerd een week voordat de controleur van de huurcommissie langs kwam voor onderzoek voor een aangespannen zaak. Er word constant simpelweg gelogen als ze je iets belooft hadden, je moet maar mailen, maar daar word simpelweg niet op gereageerd. Servicekosten worden even "herberekend" en praktisch verdubbelt bij de eindafrekening (wat tot onverwachte rekeningen van boven de 1000 euro kan leiden).
    Overlast "valt verder niks aan te doen, moet je maar met de politie regelen" als ze 1x per half jaar een een mailtje sturen of een briefje ophangen dat dat niet te bedoeling is, wat natuurlijk volledig word genegeerd.
    Er is 1 reden waarom Nederwoon zoveel mensen aan een woning kan helpen, dat is omdat (bijna) iedereen ook weer even snel bij ze wegvlucht.

    Sterke punten
    snel een woning

    Zwakke punten
    Geen service
    Negeren contactpogingen
    Onverwachte onterechte kosten
    Leugens
    Overlast

    Slecht en onbetrouwbaar bedrijf

    M.B.T. Nederwoon VVE Beheer

    Teleurstellend bedrijf!

    Wij zijn 1 jaar geleden met Nederwoon de samenwerking aangegaan omdat onze daken vernieuwd moesten worden.

    Als eerste duurde het ruim 2 maanden voor het dossier opgestart was. Vervolgens hebben we de afrekening van onze stookkosten moeten regelen. Ik heb in een Exel-bestand gestuurd welke bewoner, wat precies moest terugkrijgen. Dit werd niet geregeld. Uiteindelijk hier veel gemaild en gebeld en elke keer zou het geregeld worden. Uiteindelijk werd dit na ruim 2-3 maanden overgemaakt, maar ook nog eens niet correct. Tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet in orde gemaakt.

    Medio 2020 hadden we een VVE-vergadering. Deze verliep goed, maar op de notulen moesten we circa 2 maanden wachten terwijl er belangrijke afspraken in stonden m.b.t.. het vernieuwen van het dak en de financiering. Uiteindelijk zijn we begin september maar zelf offertes gaan opvragen aangezien het bij Nederwoon te lang duurde en we klaarblijkelijk geen prio meer waren. Belachelijk eigenlijk want hiervoor betaal je ze.

    Daarnaast kwamen we er medio 2020 achter dat onze balkons aan onderhoud toe waren. Hiertoe heeft een onderzoek plaatsgevonden en 1 balkon bleek zo slecht te zijn dat deze afgesloten moest worden. Nederwoon zou aan de slag gaan met een offerte, maar tot op de dag van vandaag slecht 1 offerte ontvangen voor 1 balkon en niet voor alle balkons.

    Medio 2020 kregen we vervolgens het bericht dat Nederwoon zou stoppen met kleinere VVE. Aan de telefoon kregen we te horen dat wij geen prioriteit meer waren en dat we maar moesten wachten tot de nieuwe beheerder dit zou overnemen. Uiteindelijk zitten we tegen het einde van 2020 aan het ons dak is nog steeds niet vernieuwd en we hebben lekkage gehad.

    Als we Nederwoon belde kregen we een man aan de lijn met het bericht dat onze contactpersoon er niet was of niet bereikbaar zou zijn. Maar terugbellen gebeurde bijna nooit. Uit wanhoop heb ik de directeur van deze organisatie een mail gestuurd, maar ook hiervan geen reactie ontvangen.

    Nederwoon heeft ons in zowat alles diep teleurgesteld en handelt niet pro-actief. En dat terwijl je er aardig wat geld voor betaald. Van een VVE-bestuurder mag je n.m.i. meer verwachten. Mijn advies is om vooral niet met deze partij in zee te gaan. Er zijn zoveel betere organisaties.

    Sterke punten
    Zijn er amper.

    Zwakke punten
    Zie reviews

    Wegblijven

    Wegblijven bij deze oplichters!!! Altijd hetzelfde met Nederwoon: spookfacturen, elk jaar absurde huurverhogingen en waardeloze service die echt om te huilen is, borg niet terug en lozen beloftes. Huur bij Nederwoon en je gaat spijt krijgen!!

    Weinig voor een hoop geld !

    Geen woning huren bij Nederwoon! Je wordt echt bedonderd. In bijna alle gevallen wanneer er iets geregeld moet worden aan de kant van de organisatie (zelfs wanneer contractueel vastgelegd) , wordt dit niet nageleefd:

    - Appartement als bouwval opgeleverd
    - Weinig tot geen onderhoud uitgevoerd
    - Geen jaaroverzicht service kosten en nutsvoorzieningen
    - Meerdere ingangen van het appartementen complex tegelijk weken lang niet openbaar (kapotte sloten)
    - Schoonmaak van het complex gedeeltelijk nooit gedaan

    Verder communiceerd het service gedeelte van Nederwoon zeer slecht en er wordt vaak helemaal niet gereageerd. Maar als er iets verkocht moet worden of geld gemoeid gaat dat naar hun kant stroomt zijn ze er heel snel bij.

    De algemene indruk die wij gekregen hebben van Nederwoon is een organisatie die enkel en alleen uit is op het terug verdienen van geld en die misbruik maakt van de krappe situatie op de woningmarkt. Er worden zeer hoge prijzen gevraagd en je krijgt er weinig voor terug.

    6 redenen waarom je NIET moet huren bij Nederwoon.

    1. Je betaalt ontzettend veel voor heel weinig m2, en dat gaat ook nog eens elk jaar met €10 omhoog
    2. Ze gooien zonder het aan te kondigen je waardevolle spullen weg, die je tijdelijk stalt in een wasruimte (wat niet mag omdat het een gezamenlijke ruimte is, huisgenoten vonden dit helemaal prima overigens)
    3. Ze behandelen je zonder respect toen ik belde voor een vriendin die gevlucht is uit Syrië en geen ouders had om garant te staan.
    4. Ze laten je 100 euro betalen voor zogenaamd service pakket. Als je vraagt wat dat service pakket inhoudt komen ze met een vaag antwoord. Zelf ben ik erachter gekomen dat dit service pakket eigenlijk gewoon makelaarskosten zijn die ze officieel helemaal niet mogen vragen.
    5. Elke maand betaal je 100 euro service kosten voor gemaakte kosten die de huismeester maakt voor bijv. Het repareren van douches, ketels, enz. Terwijl er nooooit iets wordt gerepareerd hier in huis. Onze huismeester is trouwens wel heel lief, en zegt dat hij alles in opdracht van Nederwoon doet ookal is hij er niet mee eens.
    6. Prachtige boeken die kapot zijn gegaan door verwaarloosde lekkages waar jij niks van af wist vergoeden ze NIET, ze nemen daar nul verantwoordelijkheid voor.


Bezoek Nederwoon

Schrijf een review